مزایای پاسپورت دومینیکا های لیپ

آرامیس
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
محمد حسین احمدی
تبلیغات



تابعیت دوم دومینیکا کشور دومینیکا تابعیت مضاعف را کاملاً به رسمیت می‌شناسد. این بدان ‏معناست که دولت دومینیکا هرگز شخص را مجبور به ترک تابعیت فعلی خود برای دریافت تابعیت جدید نمی‌کند و هرگز با دولت‌های ‏خارجی تبادل اطلاعات نمی‌کند. اعتبار پاسپورت دومینیکا به مدت ۱۰ سال است و می‌تواند بدون هیچ شرطی برای تمام عمر هر ۱۰ ‏سال یکبار تمدید شود زیرا تابعیت در این کشور تحت هیچ شرایطی قابل ابطال نیست. اخذ پاسپورت دومینیکا اخذ پاسپورت دومینیکا ‏متقاضیان بسیاری دارد و افراد بسیاری به دنبال دریافت آن هستند. برای داشتن پاسپورت دومینیکا ابتدا باید شهروندی این کشور را ‏دریافت کنید. توجه داشته باشید که برای دریافت شهروندی یک کشور روش‌ها و مسیرهای متعددی وجود دارد. اخذ پاسپورت دومینیکا ‏از طریق ۲ روش امکان‌پذیر است: کمک به دولت دومینیکا(بالای ۱۰۰.۰۰۰ دلار) غیر قابل بازگشت. سرمایه‌گذاری در املاک و ‏سهام‌های مورد تایید دولت(بالای ۲۰۰.۰۰۰ دلار) بازگشت پذیر بعد از ۵ سال.‏

ویژگی‌های موسسات مهاجرتی معتبر بدون شک اصلی‌ترین و مهم‌ترین گام برای مهاجرت انتخاب موسسه مهاجرتی معتبر و مورد اعتماد می‌باشد. گروه مهاجرتی های لیپ با بهره‌گیری از مشاورین و وکلای کارآزموده و متخصص در زمینه مهاجرت و سرمایه‌گذاری به واسطه در اختیار داشتن دقیق‌ترین اطلاعات و به روزترین قوانین مهاجرتی و همچنین سابقه کاری بالا و سال‌ها فعالیت مداوم و موفق در این امر، می‌تواند مسیر مهاجرتی شایسته و درخوری را برای متقاضیان برگزیند. روشن است که روش و هزینه‌های مهاجرت برای افراد مختلف مشابه نخواهد بود و تماما به شرایط و موقعیت فرد و هدف متقاضی از مهاجرت بستگی دارد. از این رو کارشناسان مجرب گروه مهاجرتی های لیپ می‌توانند بهترین گزینه را با توجه به شرایط افراد معرفی کنند. این موضوع یکی از دلایل اصلی تمایز در کیفیت شرکت‌های مهاجرتی می‌باشد. به طور کلی فاکتورهای مهم برای انتخاب یک موسسه مهاجرتی معتبر به شرح ذیل می‌باشد: قدمت و سوابق کاری در امور مهاجرتی میزان موفقیت در پرونده‌های مهاجرتی داشتن اطلاعات کامل و به روز در خصوص مهاجرت. در این مقاله در رابطه با آپدیت شرایط اخذ پاسپورت دومینیکا صحبت کردیم.

مزایای پاسپورت دومینیکا های لیپ: • سفر بدون ویزا به بیش از ۱۴۰ کشور دنیا • امکان اقامت در انگلستان با هر بار ورود به مدت ۶ ماه • اقامت در کشورهای اتحادیه اروپا و حوزه شنگن با هر بار ورود به مدت ۳ ماه • دریافت ویزای استرالیا بصورت آنلاین • سهولت در دریافت ویزای کانادا و آمریکا • معافیت مالیاتی به مدت ۲۵ سال • امکان اخذ شهروندی برای: • پدر و مادر بالای ۶۵ سال متقاضی اصلی و  همسر • فرزندان مجرد زیر ۳۰ سال • تابعیت و شهروندی مادام‌العمر قابل انتقال به نسل‌های آینده • عدم شرط حضور روزشمار در خاک دومینیکا • بدون نیاز به مدرک زبان • عدم لزوم سفر به دومینیکا و انجام مصاحبه • یکی از سریع‌ترین برنامه‌های اخذ تابعیت و پاسپورت دوم، به طوری که زمان پردازش پرونده تنها ۴ الی ۶ ماه طول می‌کشد.

افرادی که پس از اخذ ‌پاسپورت دومینیکا، تصمیم به زندگی در این کشور را دارند، به طور معمول در یکی از دو شهر روسو و ‏پورتسموث مستقر می‌شوند. روسو بزرگترین شهر دومینیکا و بندری است که سالانه ۲۰۰ کشتی مسافرتی را پذیرا می‌باشد. قیمت ‏پاسپورت دومینیکا برای دریافت تابعیت دومینیکا از طریق گزینه کمک‌های مالی مبالغ زیر باید به صندوق تنوع اقتصادی پرداخت ‏شود: متقاضی مجرد – 100.000 دلار آمریکا متقاضی اصلی و همسر – 150.000 دلار آمریکا افراد وابسته (فرزندان مجرد زیر ‏‏۳۰ سال تا ۲ فرزند ) – جمعا 25.000 دلار آمریکا پدر و مادر بالای ۶۵ سال متقاضی اصلی و یا همسر هزینه پاسپورت دومینیکا ‏چگونه می‌توان با سرمایه‌گذاری پاسپورت دومینیکا را بدست آورد؟ اولین قدم برای اقدام به اخذ پاسپورت دومینیکا ارسال درخواست ‏شهروندی دومینیکا به واحد سرمایه‌گذاری (‏CBIU‏) می‌باشد. در این پروسه متقاضیان از طریق وکلای تایید شده توسط دولت دومینیکا ‏می‌توانند درخواست خود را ارائه دهند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تاريخ : چهار شنبه 9 آذر 1401 ساعت: 19:46 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا

امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: