وب سایت vitattoo

آرامیس
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
محمد حسین احمدی
لینک دوستان
قالب گراف دات آی آر
سایت تفریحی ماندگار فان
نیبو
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد





تبلیغات



می‌توانید از تاتوکارتان در مورد بهترین روش تاتو ابرو در اصفهان که مناسب پوست و صورت شما باشد، مشورت بگیرید. برای اصفهانی‌های عزیز که قصد انجام تاتو صورت در اصفهان دارند، فرصت مشاوره گرفتن از مرکز ارائه این خدمات فراهم است.

ما بهترین مواد و رنگ های تاتو را برای شما استفاده میکنیم که باعث کیفیت کار در انواع میکروبلیدینگ در اصفهان ، فیبروز و هاشور ابرو شما میشود بنابراین با خیال راحت به مرکز تاتو صورت ما مراجعه فرمایید و بهترین خدمات ارایش دائم را از ما دریافت نمایید

میکروبلیدینگ در اصفهان نوعی تاتو است، با این تفاوت که بجای سوزن‌های قدیمی، با یک ابزار جدید و به صورت دستی انجام می‌شود. این روش نسبت به تاتو جدیدتر است و مزیت آن طبیعی بودن آن است‌. علاوه بر میکروبلیدینگ، روش میکروپگمنتیشن نیز وجود دارد که با دستگاه دیجیتالی صورت می‌گیرد. پیش از انجام میکروبلیدینگ، بی‌حسی موضعی در اعصاب مربوط به پوست زیر ابروها صورت می‌گیرد. یک جلسه میکروبلدینگ حدود دو تا سه ساعت طول می‌کشد.

کدام روش تاتو ابرو در اصفهان بهتر است؟ این به سلیقه شما بستگی دارد. اگر فقط می‌خواهید، ابروهایتان به شکل طبیعی کمی پرپشت به نظر برسند و نیازی به قرینه‌سازی و حالت دهی به آن‌ها ندارید، از هاشور و سایه استفاده کنید. اما می‌خواهید تاتوکارتان، مدل خاصی روی ابروهایتان شکل دهد، از میکروبلیدینگ یا تاتو قدیمی استفاده کنید.


تاريخ : یک شنبه 25 دی 1401 ساعت: 21:39 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


لوازم یدکی کلیک قبل از اینکه درمورد قطعات و لوازم هوندا کلیک صحبت کنیم میخواهیم اطلاعاتی درمورد هوندا کلیک در اختیارتان قرار دهیم. هوندا کلیک یک اسکوتر پر طرفدار در بازار ایران است که مشخصات فنی آن یکسان می‌باشد. هوندا کلیک ساخت کشور تایلند است و در برخی از کشور‌ های آسیا نیز به همین نام شناخته شده است.  این اسکوتر اتوماتیک است و از سال ۲۰۰۶ در حجم های ۱۱۰ سی سی ، ۱۲۵ سی سی و ۱۵۰ سی سی تولید می‌شود. هوندا کلیک از امکانات بسیار خوبی برخوردار است از این رو مصرف کنندگان زیادی طرفدار این محصول هستند و از این اسکوتر استقبال می‌کنند. قیمت هوندا کلیک در ایران بالاست در حالی که این اسکوتر در بازار بین‌المللی در رده متوسط قیمتی قرار دارد.

همانطور که گفتیم لوازم یدکی کلیک ساخت کشور تایلند است که در سه رنگ متفاوت عرضه شده است و از طریق یک ریموت کنترل می‌شود. پیشرانه این اسکوتر انجین ۱۴۹ سی سی چهار زمانه، تک میل سوپایی و مایع خنک می‌باشد که هوندا pcx از این موارد بهره مند است. این پیشرانه توسط یک سیستمی مجهز شده است که به معنی تزریق سوخت برنامه ریزی شده می‌باشد. افزایش قدرت ، قابلیت رانندگی، راحتی تعمیر و رانندگی، کاهش آلایندگی از مزیت این سیستم است. قلب این سیستم شامل یک کامپیوتر می‌باشد. نام این کامپیوتر PSM است. این کامپیوتر از طریق اتصال به سنسور های مختلف، اطلاعات بخش های زیر را کنترل می‌کند : دمای پیشرانه موقعیت میل لنگ دسته گاز فشار ورودی هوا فشار هوا دمای هوای ورودی میزان اکسیژن اگزوز این کامپیوتر با استفاده از این اطلاعات سوخت مورد نیاز پیشرانه را تعیین کرده و در زمان مناسبی  تزریق کننده انژکتور سوخت را فعال می‌کند. این کامپیوتر مشکلات را شناسایی و بررسی می‌کند و مشکل و کد خطا را برای تعمیرکار ذخیره می‌کند. هوندا کلیک از هندلینگ خوبی برخودار است و فنربندی آن مناسب می‌باشد. این فنربندی ها از اسکوتر های قدیمی تر و کوچک تر هوندا بهتر شده است اما نسبت به مدل های بالاتر هوندا ضعیف تر است. چرخ جلو و عقب هوندا کلیک ۱۴ اینچی است و لاستیک های آن چسبندگی مناسبی با آسفالت داشته و لاستیک های هوندا کلیک کمی لاغر به نظر می‌رسند. ترمز هوندا کلیک ترمز عقب هوندا کلیک کاسه ای و ترمز جلو هوندا کلیک دیسکی می‌باشد. شاید در ابتدا نامطمئن به نظر برسد اما به هیچ عنوان جای نگرانی نیست، ترمز های هوندا کلیک کاملا مطمئن هستند و به خوبی کارشان را انجام می‌دهند. ترمز هوندا کلیک از یک سیستمی تشکیل شده است که سبب می‌شود ترمز جلو و عقب همزمان با هم فعال شوند. این سیستم قبلا هم در موتور سیکلت های هوندا به کار رفته است. در این سیستم چرخ عقب زودتر از چرخ جلو سر می‌خورد.


تاريخ : یک شنبه 25 دی 1401 ساعت: 20:37 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


تاج گل نمایشگاهی را می توان از مواد مختلفی مانند گل، برگ یا روبان درست کرد. طرح و رنگ بسته به مناسبت و ترجیحات شخص مورد تبریک می تواند متفاوت باشد. به طور سنتی، تاج گل ها از گیاهان همیشه سبز ساخته می شوند و نماد تداوم و طول عمر هستند. یک تاج گل ساده و شیک که از گل های سفید یا یک روبان ساخته شده است نیز می تواند برای یک مراسم رسمی تبریک مناسب باشد.

گل در میان مردم کشورمان و فرهنگ ایرانی دارای جایگاه ویژه‌ای است. به‌طوری‌که در مناسبت‌های متفاوت برای عرض تبریک گل هدیه می‌دهند. یکی از این مناسبت‌ها آغاز فعالیت یک کسب‌وکار و راه‌اندازی یک نمایشگاه می‌باشد. در چنین مواردی تاج گل نمایشگاه برای عرض تبریک و آرزوی موفقیت می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

ابعاد تاج گل بسته به هدف و محل نمایش آن می تواند متفاوت باشد. یک تاج گل برای یک مراسم تبریک ممکن است اندازه کوچک‌تری داشته باشد، به دیوار یا در آویزان شود، یا اگر قرار است روی صحنه یا مکان عمومی نمایش داده شود، بزرگ‌تر باشد.

اکلیل ها را می توان از مواد مختلفی مانند گل های تازه یا مصنوعی، سبزه، میوه ها، روبان ها و سایر وسایل تزئینی درست کرد. طرح و رنگ تاج گل را می توان به گونه ای انتخاب کرد که با تم یا رنگ های مراسم مطابقت داشته باشد یا منعکس کننده سلیقه شخصی فرد مورد تبریک باشد.

برخی از ویژگی های رایج تاج گل عبارتند از:

     شکل دایره ای، نمادی از تداوم و وحدت

     استفاده از گیاهان همیشه سبز که نماد طول عمر و جاودانگی است

     استفاده از گل و سایر عناصر طبیعی که می تواند نماد معانی مختلفی مانند پیروزی، موفقیت یا تبریک باشد.

     تزییناتی مانند روبان، پاپیون یا زیورآلات که می توانند رنگ و بافت را به تاج گل اضافه کنند.

     شخصی سازی، مانند نام یا پیام، می تواند روی تاج گل قرار داده شود تا آن را معنادارتر کند.

تاج گل را می‌توان در سایر مراسم‌های فرهنگی یا مذهبی مانند جشنواره‌ها، جشن‌ها و نمایشگاهها نیز استفاده کرد. به عنوان مثال، در فرهنگ یونانی، تاج گل در رقص ها و جشن های سنتی استفاده می شود. در آیین هندو، تاج گل اغلب در مراسم عروسی و سایر مناسبت های فرخنده استفاده می شود.

در خرید تاج گل نمایشگاه هانی گل توجه به مکان و زمینه مراسم بسیار مهم است. یک تاج گل ساده و زیبا از گل های سفید یا یک روبان می تواند برای یک مراسم رسمی مناسب باشد، در حالی که یک تاج گل ساخته شده از گل ها و میوه های رنگارنگ ممکن است برای یک مراسم جشن مناسب تر باشد.


تاريخ : شنبه 24 دی 1401 ساعت: 19:56 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


SEO Ajansı, arama motorlarında daha yüksek sıralamalar elde etmek isteyen web siteleri için profesyonel hizmetler sunan bir kuruluştur. SEO Ajansları, arama motorlarının algoritmalarını ve kullanıcı deneyimini dikkate alarak web sitelerini optimize ederler. Bu nedenle, SEO Ajansları genellikle çok yönlü bir ekip oluştururlar ve hizmetleri arama motoru optimizasyonu, anahtar kelime araştırması, içerik yazımı, link yapılandırması gibi hizmetleri içerebilir.

SEO hizmetleri fiyat, hizmetlerin kapsamına, zorluk derecesine ve süresine göre değişebilir. Örneğin, bir web sitesinin temel SEO ihtiyaçlarını karşılamak için daha az maliyetli olabilir, ancak daha karmaşık bir web sitesi için daha fazla çalışma gerektirecektir ve dolayısıyla daha yüksek fiyatlar talep edebilir. Ayrıca, hizmetlerin süresine göre de fiyatlar değişebilir, yıllık hizmetler daha uygun fiyatlar sunabilir.

Web Optimizasyonu, bir web sitesinin arama motorlarında daha yüksek sıralamalar elde etmesi için gerekli olan çalışmaların yürütülmesi olarak tanımlanabilir. Bu çalışmalar arama motorlarının algoritmalarını ve kullanıcı deneyimini dikkate alarak web sitelerini optimize etmeyi içerebilir. Web Optimizasyonu, arama motorlarında daha yüksek sıralamalar elde etmek için önemli olan birçok faktörü içerebilir, anahtar kelime araştırması, içerik yazımı, link yapılandırması, hız optimizasyonu ve mobil uyumluluk gibi.

Web Optimizasyonu, web sitenizin arama motorlarında daha yüksek sıralamalar elde etmenizi sağlamak için gerekli olan tüm çalışmaları yürütmek için profesyonel destek sağlar. Ayrıca, web optimizasyonu sürekli bir süreçtir ve arama motorlarının algoritmalarını ve kullanıcı deneyimini dikkate alarak web sitenizi sürekli olarak optimize etmeniz gerekir.

SEO Ajansları ayrıca, web sitenizin arama motorlarında daha yüksek sıralamalar elde etmenizi sağlamak için ‎gerekli olan tüm çalışmaları yürütmek için yetkilendirilmiş kişilerdir ve genellikle sektörde uzun yıllardır ‎deneyim sahibidirler. Bu deneyim ve bilgi ile SEO Ajansları, web sitenizin arama motorlarında daha yüksek ‎sıralamalar elde etmenizi sağlamak için gerekli olan tüm çalışmaları yürütmekte ve web sitenizin arama ‎motorlarında daha yüksek sıralamalar elde etmenizi sağlamak için gerekli olan tüm çalışmaları yürütmek ‎için yetkilendirilmiş kişilerdir. Bu hizmetler arasında web sitenizin analitiklerini takip etme, kullanıcı ‎deneyimini optimize etme, içerik oluşturma ve pazarlama, backlink oluşturma ve diğer SEO stratejileri yer ‎alır.‎


تاريخ : جمعه 23 دی 1401 ساعت: 22:9 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


SEO, bir web sitesinin Google, Yandex ve bing gibi arama motorları üzerindeki sonuçlarını iyileştirmeye yönelik çalışmaların bütününe denir. Arama motoru optimizasyonu yaparken birçok teknik detayı dikkate alarak sizlere bu SEO hizmeti sunar. Çalışmalarımız arama motoru robotlarına yönelik değil, kullanıcı deneyimi esaslı çalışmalar içerir.

SEO Nedir?

SEO bir web sitesinin arama motorlarında ilk sayfaya çıkması için yapılan çalışmalara denir. Her marka yeni müşteri edinimi için birden fazla trafik kanalları üzerinden çalışmalar yapar. SEO da bu trafik kanallarından sadece bir tanesidir. Profesyonel SEO Uzmanlarımız tarafından yapılacak çalışmalar ile birlikte potansiyel müşterilerinizi yakalayabileceğiniz bir trafik akışı olur.

SEO Neden Önemlidir?

Dijital pazarlama sektörünün temelini oluşturmak için SEO çalışması yapmak artık zorunlu hale gelmiştir. Gerek tasarımsal gerekse teknik açıdan yapılacak olan iyileştirmeler firmaların büyümesinde önemli rol oynayacaktır. Pazarlama bünyesinde birçok farklı strateji günümüzde kullanılmaktadır. Ancak bu stratejilerin farklı dalları bulunmaktadır. Bu noktada SEO çalışması, dijital pazarlama stratejilerinin en başında gelmektedir.

Peki SEO neden önemlidir? Dijital platformlarda yer alan rekabet aslında SEO’nun ne kadar önemli olduğunu bizlere göstermektedir. İlerleyen ve gelişen teknoloji ile beraber e-ticaret ve sanal alışverişlerin artmasıyla iyileştirme çalışmaları artık bir şart haline gelmiştir. Bir pazarlama müdürünün pazar yeri arayışı , distribütör, marka bilinirliğini arttırma ihtiyacı ve artan reklam maliyetleri SEO’ nun önemini giderek arttırmaktadır.

Ayrıca diğer reklam türlerine göre SEO hizmeti daha ölçümlenebilir ve hedefi olan bir çalışmadır. Örneğin televizyonda verilen bir reklamın ne kadar dönüşüm getirdiğini bilmeniz mümkün değildir. Ancak SEO hizmetinde yapılan çalışmanın ne kadar satışına dönüştüğünü, gelen ziyaretçi sayısını ve kullanıcıların site içerisinde ne kadar süre kaldığını analiz edebilirsiniz. Ölçümleyebileceğiniz metrikler:

Google üzerinden gelen kullanıcı ne kadar süre sitede kaldı?

Çalışma yapılan kelimeler üzerinden ne kadar trafik geldi?

Çalışma yapılan kelimelerin ortalama konumları nedir?

SEO çalışması sonucunda site hızı ortalaması Gelen ziyaretçinin dönüşüm oluşturup oluşturmadığına dair ölçümleri yapabilirsiniz.


تاريخ : جمعه 23 دی 1401 ساعت: 19:52 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


با توجه به کیفیت ساخت محصولات خانگی نمایندگی بوش امداد سرویس ، در اکثر موارد خرابی یا اِرورهای دستگاه با یک سرویس ساده قابل رفع می باشد. چرا که قطعات اصلی محصولات بوش، کیفیت بسیار بالایی دارند و به راحتی معیوب نمی شود.

لذا تعمیرکاران لوازم خانگی بوش امداد سرویس می بایست آشنایی کامل با تعمیرات این برند را داشته باشند تا بتوانند عیب یابی را بصورت دقیق انجام داده و از تحمیل هزینه های زیاد به شما خودداری نمایند.

عیب یابی دستگاه، مهمترین بخش از فرآیند تعمیرات می باشد. چنانچه عیب یابی بصورت درست و صادقانه انجام گردد رضایت مشتریان عزیز بوش بیش از پیش خواهد شد. تعمیرکاران و سرویس کاران مراکز ما با تسلط کامل بر عیب یابی و تعمیر محصولات خانگی بوش امداد سرویس ، آماده ارائه خدمت به شما عزیزان می باشند.


تاريخ : چهار شنبه 21 دی 1401 ساعت: 1:52 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


پارتیشن شیشه ای با توجه به نوع فریم، شیشه و یراق آلات در انواع مختلف تولید و قیمت گذاری می شود که در این صفحه از وبسایت نوین پارتیشن به توضیحات کامل در خصوص پارتیشن شیشه ای و قیمت آن پرداخته ایم. قیمت پارتیشن شیشه ای درج شده در سایت به روز بوده و شامل کلیه هزینه ها ( هزینه متریال ، یراق ، حمل و نصب ) می باشد.

پارتیشن شیشه ای تک جداره بیشتر مناسب دفاتر کار مدرن و نیمه مدرن می باشد و اگر سبک دکوراسیون شما بصورت کلاسیک هست ، ممکن است گزینه مناسبی نباشد. برای دفاتر کار با دکوراسیون کلاسیک پارتیشن های چوبی و ام دی اف گزینه های مناسبتری هستند. همچنین درصورت انتخاب پارتیشن ام دی اف برای سبک مدرن ، می بایست از رنگ های مناسب با دکوراسیون مدرن برای ام دی اف استفاده شود. ام دی اف های شرکت تیسان ، و پاک چوب و پدیده با فینیشینگ استون ، گزینه های بسیار مناسبی برای سبک مدرن می باشد که در طیف رنگ گسترده موجود می باشد.

پارتیشن ام دی اف یکی از محبوب ترین نوع پارتیشن ها برای فضاهای کاری در ایران است. پارتیشن های MDF در طرح ها و ساختارهای مختلف طراحی و تولید می گردد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. پاسخگوی سوالات شما در خصوص پارتیشن های اداری ام دی اف هستیم.

پارتیشن ام دی اف نیز همانند بسیاری از محصولات مرتبط با دکوراسیون ، یک محصول سفارشی است و محصول سفارشی نمی تواند قیمت واحدی داشته باشد. اما با توجه به اینکه یکی از مهمترین سیاست های کاری نوین پارتیشن در خصوص رضایت مشتری شفاف سازی دقیق قیمت ها و شرایط قرار داد می باشد بطور دقیق نحوه محاسبه قیمت پارتیشن اداری ام دی اف در نوین پارتیشن را بیان می کنیم.

پارتیشن MDF پارتیشن ام دی اف یکی از محبوب ترین نوع پارتیشن ها برای فضاهای کاری در ایران است. پارتیشن های MDF در طرح ها و ساختارهای مختلف طراحی و تولید می گردد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

در تولید پارتیشن های MDF نوین پارتیشن ، از MDF درجه یک استفاده شده و دارای 36 ماه گارانتی می باشد. مشتریان عزیز می توانند بیش از 80 طرح و رنگ را از بین طرح های موجود در کالیته رنگ MDF انتخاب نمایند.

پارتیشن اداری در دو نوع تک جداره و دو جداره تولید و اجرا می گردد که هر دو نوع پارتیشن اداری تک جداره و دوجداره می تواند با متریال های مختلفی مانند شیشه ای ، ام دی اف و آلومینیوم تولید گردد. تمامی انواع پارتیشن های شیشه ای ، آلومینیومی و ام دی اف توسط نوین پارتیشن تولید و اجرا می گردد.

 


تاريخ : چهار شنبه 14 دی 1401 ساعت: 21:41 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


دزدگیر منزل، یک وسیله الکترونیکی و حفاظتی محسوب می‌شود که نصب آن نه تنها در منزل، بلکه در سایر مکان‌ها نیز ضروری می‌باشد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و افزایش چشمگیر تعداد سرقت‌ها، گذاشتن دزدگیر برای تامین امنیت بسیار رایج شده است؛ به همین خاطر قصد داریم در ادامه این مقاله، به شرح معایب و مزایا سفارش دزدگیر منزل کالابست بپردازیم. چنانچه در پی انتخاب و خرید بهترین دزدگیر برای منزل یا مغازه خود هستید، تا انتها این مطلب با ما همراه باشید. مزایای دزدگیر منزل دزدگیر منزل، مکانیزم و سیستم پیچیده‌ای ندارد و با دارا بودن چشمی‌ها و سنسورهای الکترونیکی، در صورت شناسایی عامل ناشناس، دستور و هشدار خود را به صورت پیامک به مخاطب خود ارسال می‌کند.

 سارقان معمولا وارد مکان‌هایی که مجهز به دوربین مدار بسته یا دزدگیر هستند، نمی‌شوند؛ زیرا می‌دانند احتمال شناسایی و دستگیری آنها بسیار زیاد است. این مقاله را هم حتما بخوانید! کدام دزدگیر اماکن بهتر است؟ پیشنهاد ما به شما این است که پس از نصب دزدگیر، با قرار دادن یک تابلو دیگران را در جریان تحت پوشش قرار داشتن ساختمان توسط دزدگیر بگذارید. البته از این وسیله می‌توانید در محیط‌های مختلفی استفاده کنید. مزیت دیگر سفارش دزدگیر اماکن، تحت پوشش قرار گرفتن بیمه است. یکی از شرایط ضروری برای تحت پوشش بیمه قرار گرفتن، نصب کردن دزدگیر است. همچنین شرکت‌های بیمه گذار برای مکان‌هایی که دوربین یا دزدگیر نصب کرده‌اند، تخفیف خوبی قائل می‌شوند. از مزیت‌های دیگر نصب دزدگیر، پیشگیری از وقوع آتش سوزی است. سنسورهای موجود در دزدگیر در صورت مشاهده دود یا هر نشانه دیگری از آتش سوزی، سریعا به آتش نشانی اطلاع می‌دهند و همین امر سبب جلوگیری از به بار آمدن خسارت‌های سنگین می‌شود. نصب دزدگیر در منزل این امکان را برای صاحبان منازل فراهم می‌کند تا زمانی که در مسافرت هستند یا به هر دلیلی برای مدت طولانی در منزل نیستند، بتوانند ازطریق تلفن همراه هوشمند و اتصال آن به دزدگیر،  کنترل‌ لازم را در محیط منزل خود داشته باشند.

می‌توان از راه دور سیستم امنیتی را فعال یا غیر فعال کرد. به وسیله میکروفون‌های موجود در دزدگیر می‌توان صداهای اطراف محیط را شنید یا رفت و آمد افراد را کنترل و چهره آنها را شناسایی کرد. همانطور که بیان شد پکیج دزدگیر کالابست از فواید بسیاری برخوردار است، اما در کنار فوایدی که دارد، از معایبی نیز برخوردار است که در ادامه به شرح آنها خواهیم پرداخت. هشدار‌ و آژیرهای کاذب زمانی که نور خورشید یا حتی بازتاب آن، شکست نور خورشید، چراغ اتومبیل یا هر نور دیگری، به سنسورهای دزدگیر بتابند، در اکثر مواقع چشمی‌ها و سنسورها را دچار خطا می‌کنند و آلارم و آژیر دزدگیر فعال می‌شوند. این مورد از شایع‌ترین معایب دزدگیر منزل است که معمولا منجر به هشدارهای کاذب توسط دزدگیر خواهد شد؛

بنابراین توصیه می‌کنیم پک دزدگیر کالابست را در مکان‌هایی نصب کنید که در معرض  تابش مستقیم نور خورشید نباشند. آژیر کاذب دزدگیرها خراب شدن باتری دزدگیر مورد دیگر از معایب این وسیله، خراب شدن باتری آن است. استفاده زیاد و طولانی مدت از آژیر، باعث خرابی و کوتاه شدن عمر باتری آن می‌شود. همچنین ممکن است هشدارهای مزاحم و کاذب دزدگیر فعال و برای شما و اطرافیانتان مزاحمت ایجاد کنند. برای تست باتری، بهتر است هر چند وقت یک بار دزدگیر را کامل از برق جدا و پس از گذشت چند دقیقه مجدداً ولتاژ آن را تست کنید. این مقاله را هم حتما بخوانید! معرفی و مقایسه انواع دزدگیر اماکن ایرانی و خارجی باید توجه داشت که تست ولتاژ باتری، به تنهایی کافی نیست. چون در برخی از مواقع باتری ولتاژ مناسبی دارد، اما جریان‌دهی باتری کم است. در این حالت دستگاه را کاملا از برق جدا و پس از گذشت چند دقیقه کوتاه دوباره به برق وصل و ولتاژ باتری را تست کنید.

از معایب بسیار شایع دیگر پکیج دزدگیر اماکن کالابست، به صدا در آمدن و آژیر کشیدن دستگاه بلافاصله پس از فعال شدن دزدگیر است. زون‌ها از جمله قطعاتی هستند که نقش مهمی در عملکرد صحیح دزدگیر منزل دارند. پیشنهاد می‌کنیم با جامپر کردن زون‌ها، از سلامت دستگاه خود مطمئن شوید. کار دیگری که برای جلوگیری از این ایراد دستگاه می‌توانید انجام دهید، تست سلامت فیوز AUX است. در صورتی که هر دو مورد سالم هستند، اما بازهم دستگاه بلافاصله بعد از فعال شدن آلارم می‌دهد، باید سنسورهایی که روی مکان مورد نظر نصب هستند را جامپر کنید. تحریک شدن سنسور دزدگیر با حرکت اشیاء یکی دیگر از معایب دزدگیر این است که حرکت اشیاء، سنسورها را تحریک می‌کند و باعث هشدارهای کاذب می‌شود. در صورتی که شما در منزل خود ازحیوان خانگی نگهداری می‌کنید، بهتر است از راه رفتن و پرسه زدن مداوم حیوان خود در برابر سنسورها جلوگیری کنید. البته در مواقعی نمی‌شود حیوان را کنترل کرد؛


تاريخ : سه شنبه 13 دی 1401 ساعت: 16:0 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


دوربین مداربسته سیستمی است که از دوربین های ویدئویی برای انتقال سیگنال به یک مکان خاص، روی مجموعه محدودی از مانیتورها استفاده می کند. اغلب برای اهداف نظارتی و امنیتی و همچنین برای برنامه های کاربردی دیگر مانند نظارت بر ترافیک و ضبط فیلم برای بررسی بعدی استفاده می شود.  برای نصب دوربین مداربسته کالابست مراحل مختلفی وجود دارد: طرح‌بندی را برنامه‌ریزی کنید: مشخص کنید که می‌خواهید دوربین‌ها و مانیتورها را کجا قرار دهید و به چند دوربین نیاز دارید. عواملی مانند منطقه ای که می خواهید پوشش دهید، شرایط روشنایی و هرگونه موانع احتمالی را در نظر بگیرید. انتخاب تجهیزات: دوربین ها، مانیتورها و سایر تجهیزات را بر اساس نیاز و بودجه خود انتخاب کنید. مطمئن شوید که دوربین ها دارای وضوح و ویژگی های مناسب مانند دید در شب و تشخیص حرکت هستند.

برای نصب دوربین مدار بسته روی گوشی هوشمند خود، باید یک سیستم دوربین مداربسته داشته باشید که راه اندازی شده و به یک سیستم مانیتورینگ مرکزی مانند DVR یا NVR متصل شده باشد. همچنین به یک گوشی هوشمند با دسترسی به اینترنت نیاز خواهید داشت. مراحل نصب یک سیستم دوربین مداربسته بر روی گوشی هوشمند شما در اینجا آمده است: نصب یک برنامه دوربین مداربسته بر روی گوشی هوشمند: برنامه های دوربین مداربسته زیادی برای دانلود از فروشگاه برنامه یا فروشگاه گوگل پلی موجود است. برخی از گزینه های محبوب عبارتند از Ivideon، دوربین مدار بسته حرفه ای و Y-cam. گوشی هوشمند خود را به اینترنت وصل کنید: برای مشاهده فیلم دوربین مداربسته در گوشی هوشمند خود به یک اتصال اینترنتی فعال نیاز دارید. راه اندازی برنامه: دستورالعمل های ارائه شده توسط برنامه را برای تنظیم آن دنبال کنید. این ممکن است شامل وارد کردن آدرس IP و اعتبار ورود به سیستم دوربین مداربسته شما و همچنین پیکربندی سایر تنظیمات باشد. مشاهده فیلم: پس از راه‌اندازی برنامه، باید بتوانید فیلم‌های دوربین‌های مداربسته را در تلفن هوشمند خود مشاهده کنید. ممکن است بتوانید به صورت زنده به فیلم دسترسی پیدا کنید، یا ممکن است لازم باشد برنامه را به‌روزرسانی کنید تا جدیدترین فیلم را ببینید. توجه به این نکته ضروری است که برخی از سیستم‌های دوربین مدار بسته ممکن است با برنامه‌های گوشی هوشمند سازگار نباشند، یا ممکن است به سخت‌افزار یا نرم‌افزار اضافی نیاز داشته باشند تا بتوان فیلم را در تلفن هوشمند مشاهده کرد. همیشه ایده خوبی است که با سازنده یا یک متخصص مشورت کنید تا مطمئن شوید که سیستم دوربین مداربسته شما با گوشی هوشمند شما سازگار است.


تاريخ : پنج شنبه 8 دی 1401 ساعت: 19:53 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


دوربین تحت شبکه نوعی از دوربین است که معمولاً برای سامانه‌های حفاظتی و نظارت تصویری استفاده می‌شود و برخلاف دوربین‌های مداربسته آنالوگ از پروتکل‌های شبکه برای ارسال اطلاعات استفاده می‌کند. این دوربین‌ها برای اولین بار توسط شرکت AXIS در سال ۱۹۹۶ معرفی شدند. دوربین مداربسته شبکه در واقع نوعی کامپیوتر کوچک نیز محسوب می‌شوند. این دوربین‌ها پس از دریافت اطلاعات تصاویر از حسگر آن‌ها را به اطلاعات دیجیتال تبدیل کرده و مطابق پروتکل‌های شبکه به شبکه می فرستند. وجود قسمت‌های تبدیل‌کننده در این دوربین‌ها باعث افزایش پیچیدگی و هزینه‌های آن‌ها شده‌است. هر شرکت تولیدکننده سیستم‌های مداربسته شبکه پروتکلی مختص به خود را برای دوربین‌های تولید شده‌استفاده می‌کند. این کار موجب می‌شود شما در یک سیستم مداربسته شبکه نتوانید از چند دوربین متفاوت برای یک سیستم یکپارچه استفاده کنید. تنها راه استفاده از دوربین‌ها به این صورت تطابق آن‌ها با پروتکل Onvif است. تاریخچه اولین سری از دوربین‌های مداربسته شبکه به وسیله شرکت AXIS با نام مدل Neteye 200 معرفی شدند. دوربین آی پی از یک وب سرور اختصاصی داخلی استفاده می‌کردند. در اواخر ۱۹۹۹ این شرکت اقدام به استفاده از ورژن‌های خاص لینوکس برای راه‌اندازی دوربین‌های خود کرد. کاربری امنیتی دوربین مداربسته به معنای نصب دوربین مداربسته برای افزایش امنیت یک محل یا امکان پیگیری قضایی است. این کاربری یکی از اصلی ترین دلایل نصب سیستم های مداربسته است تا جایی که به دوربین مداربسته، دوربین حفاظتی نیز گفته می شود. با تکمیل این تکنولوژی توسط دیگر شرکت‌های الکترونیکی که روی به طراحی سیستم‌های دوربین مداربسته کرده بودند به مرور زمان تکنولوژی دوربین مداربسته شبکه گسترده‌تر شد . شرکت‌های سازنده دوربین مداربسته شبکه توانستند کیفیت تصویرها را از VGA به 1.3 مگاپیکسل (1.3 Mega Pixel ) ارتقاء دهند. در سال‌های اخیر با گسترش فناوری‌های نوین تصویر برداری و زیرساخت‌های شبکه برای مدیریت پهنای باند (Bandwidth) دوربین‌های مداربسته تحت شبکه با کیفیت‌های 2 مگاپیکسل، 3 مگاپیکسل، 4 مگاپیکسل , 8 مگاپیکسل , 12 مگاپیکسل , 24مگاپیکسل و بالاتر طراحی و تولید شد. نقاط قوت دوربین‌های شبکه انعطاف‌پذیری بالایی دارند. دوربین‌های شبکه را می‌توان به راحتی در هر کجا از شبکه جابه‌جا کرد. از طریق دوربین‌های شبکه می‌توان از امکانات پردازش تصویر بر روی تصاویر استفاده کرد. پردازش‌هایی که روی تصویر انجام می‌شود به مدل دوربین و شرکت سازندهٔ آن بستگی دارد. فروشگاه کالا بست انواع قیمت دوربین تحت شبکه را به صورت عمده و جزئی عرضه می نماید و همواره تلاش نموده تا با افزایش سفارشات خود قیمت تمام شده محصولات را کاهش داده تا خرید مشتریان را مقرون به صرفه نماید. بهترین دوربین تحت شبکه ارزان را از کالا بست بخواهید.


تاريخ : چهار شنبه 7 دی 1401 ساعت: 21:20 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


پکیج دوربین مداربسته یکی از راهکارهایی است که در صورت عدم آشنایی خریدار با تجهیزات دوربین مدار بسته می تواند پیشنهاد مناسب کارشناسان فنی را در قالب یک پک دوربین مدار بسته جهت نصب در مغازه ، آپارتمان، پارکینگ ، منازل و انبارها ارائه نماید. قیمت پک دوربین مداربسته نیز متناسب با همین نیاز های مشتریان در دوربین مارکت تعیین شده است. از آن جایی که پک دوربین مداربسته با توجه به نیاز مشترین آماده شده است، مشتریان عزیز می توانند با توجه به این که به چند دوربین مداربسته نیاز دارند و یا سیستم امنیتی را برای کجا لازم دارند، اقدام به خرید پکیج دوربین مدار بسته کالابست نمایند. مشاوران و کارشناسان دوربین مارکت نیز در این مسیر شما را یاری می کنند. پکیج های دوربین مارکت در این دسته بندی ها برای خریداران و مشتریان عزیز طراحی شده اند: پکیج دوربین مدار بسته 2 عددی پکیج دوربین مدار بسته 4 عددی پکیج دوربین مدار بسته 6 عددی و پکیج دوربین مدار بسته 8 عددی پکیج دوربین مدار بسته به دو صورت آنالوگ AHD و تحت شبکه IP در مدل های 2، 4 ، 6 ، 8 و 16 کانال بسته به نیاز مشتریان و مقدار هزینه انتخابی  تقسیم بندی می گردد.

 پکیج  دوربین مداربسته  انالوگ AHD  دارای دید در شب مناسب وکیفیت تصویر  2و4 مگاپیکسل 1080 ،  کابل ترکیبی (برق و انتقال تصویر) و منبع تغذیه مرکزی ، دستگاه ضبط DVR  وفیش های مورد نیاز می باشد. قیمت پکیج دوربین مداربسته آنالوگ، بسته به تعداد دوربین های موجود در پک متفاوت تعریف شده است. پکیج دوربین کالابست تحت شبکه دارای تصاویر دیجیتال ، دید در شب ، کیفیت تصویر 2 و 4 مگاپیکسل ، کابل شبکه ، منبع تغذیه ، سوکت ، سوییچ ، دستگاه ضبط NVR می باشد. قیمت پکیج دوربین مداربسته آنالوگ نسبت به تعداد مشابه پک دوربین مدار بسته تحت شبکه پایین تر بوده و نیازمند نصب با دقت تری می باشد. پکیج دوربین مداربسته در دو مدل دوربین مداربسته آنالوگ و دوربین مدار بسته تحت شبکه ارائه می گردد که قابلیت انتقال تصویر بر روی موبایل امکان پذیر بوده و برای این منظور برای خرید پک دوربین مداربسته نیاز به یک مودم اینترنت در محل نصب دستگاه ضبط می باشد تا انتقال تصویر به درستی انجام گردد. دوربین های مدار بسته آنالوگ ودوربین مداربسته  تحت شبکه IP،در پک دوربین مدار بسته،   مقاوم در برابر اب گرد و غبار، گرما و سرما بوده و این مدل دوربین ها به صورت دام (گنبدی ، سفقی ) یا بولت ، بسته به محل نصب می تواند از طرف مشتریان انتخاب گردد. نکاتی که در خرید پکیج دوربین مداربسته به شما کمک می کند. دوربین مداربسته آنالوگ HD برای انتقال تصویر به دستگاه دی وی ار DVR از کابل کواکسیال استفاده می نماید که این کابل کواکسیال به صورت تکی و ترکیبی عرضه می گردد.


تاريخ : شنبه 3 دی 1401 ساعت: 20:20 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


شاید این سوال در ذهن ایجاد شود که چرا با وجود رشد فناوری و سخت‌افزار، مساله باتری حل نمی‌شود و این صنعت همچنان درجا می‌زند؟!.  در جواب باید گفت که پخش عمده پاور بانک روز به روز در حال توسعه است این در حالی است که سرعت پیشرفت تکنولوژی ساخت تراشه، صفحه نمایش‌های بزرگ و غیره نسبت به به صنعت باتری بیشتر بوده و این موضوع کمی مشکل‌ساز شده است. به عبارت دیگر تراشه‌ها هر روز بهبود یافته و قدرتمندتر می‌شوند و این به معنای مصرف بیشتر انرژی است. یکی از راه حل هایی که مورد توجه و استقبال کاربران قرار گرفته استفاده از پاور بانک است. همان طور که از نامش پیدا است، پاور بانک در واقع یک منبع ذخیره‌سازی انرژی است که می‌توان آن را به راحتی جابجا نمود. نام آن از دو لغت لاتین پاور و بانک گرفته شده که به معنی بانک انرژی است. مشخصات کلی درگاه ورودی و خروجی شارژر همراه با استفاده از یک پورت ورودی  شارژ شده و با دو پورت دیگر اقدام به شارژ دستگاه مورد نظر می کند. دو پورت خروجی با ولتاژ های متفاوت جهت شارژ دستگاه های مختلف تعبیه شده است که یکی از آنها ولتاژ بیشتری را برای شارژ تبلت و گجت های بزرگتر در اختیار کاربران قرار می دهد. میزان شارژ دهی پاوربانک یکی از ویژگی های اصلی پاوربانک میزان شارژ دهی آن است که برحسب آمپر ساعت اندازه گیری می شود. به عنوان مثال پاوربانک 11600 میلی آمپر ساعتی، به این معناست که این دستگاه در یک ساعت، 11600 میلی آمپر توان شارژ دارد و می تواند گوشی همراهی با باطری 2800 میلی آمپری را حدودا 4 بار شارژ کند. لذا در هنگام خرید حتما به میزان شارژ دهی پاوربانک باید دقت کرد.انواع پاوربانک به طور کلی می‌توان پاور بانک‌ها را به سه دسته مهم تقسیم کرد. 1.پاور بانک‌های معمول که در سایزها و ظرفیت‌های مختلف قابل استفاده برای اکثر دستگاه‌های دیجیتال بوده و از تنوع بالایی نیز برخوردارند. 2.پاور بانک خورشیدی نوعی دیگری است که دارای پنل‌های فتوولتائیک بوده و می‌تواند باتری داخلی خود را زمانی که در نور آفتاب قرار می‌گیرد، شارژ کند. پاور بانک‌های خورشیدی سریع نیستند و دیر شارژ می‌شوند. 3.مدل دیگری از پاور بانک به شکل محافظ و قاب موبایل است. این مدل معمولا برای گروه خاصی از گوشی‌ها عرضه شده و تنوع بسیار کمی نیز دارد و به خاطر طراحی باریک ظرفیت پایینی نیز دارد.


تاريخ : جمعه 2 دی 1401 ساعت: 11:54 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


in connection with the provision of the Software Product, to any one or more of the following (at HP’s discretion): (i) the replacement of the Software Product or the supply of equivalent software; (ii) the repair of the Software Product; (iii) the payment of the HP License costs of replacing the Software Product or of acquiring equivalent software

Notwithstanding the terms and conditions of this EULA, all or any portion of the Software Product which constitutes non-proprietary HP software or software provided under public license by third parties ("Freeware"), is licensed to HP 3PAR License you subject to the terms and conditions of the software license agreement accompanying such Freeware whether in the form of a discrete agreement, shrink wrap license or electronic license terms accepted

HIS EULA IS A GLOBAL AGREEMENT AND IS NOT SPECIFIC TO ANY PARTICULAR COUNTRY, STATE OR TERRITORY. IF YOU ACQUIRED THE HP PRODUCT OR THE SOFTWARE PRODUCT AS A CONSUMER WITHIN THE MEANING OF RELEVANT HP SAN Switch License CONSUMER LEGISLATION IN YOUR COUNTRY, STATE OR TERRITORY, THEN DESPITE ANYTHING TO THE CONTRARY IN THIS EULA, NOTHING IN THIS EULA AFFECTS ANY NON-EXCLUDABLE STATUTORY RIGHTS OR REMEDIES

AN AMENDMENT OR ADDENDUM TO THIS EULA MAY ACCOMPANY THE HP HP OneView License PRODUCT OR THE SOFTWARE PRODUCT. IN THE EVENT OF A CONFLICT BETWEEN ANY SUCH AMENDMENT OR ADDENDUM AND THIS EULA, THE TERMS OF THE AMENDMENT OR ADDENDUM SHALL CONTROL

Need remote server management? HPE iLO Advanced or HPE iLO Advanced for BladeSystem license provides premium remote functionality for your enterprise datacenter. With the latest HPE ProLiant Servers you gain HP iLO License unprecedented speed, scale and simplicity with iLO Federation technology. iLO Federation offers built-in rapid discovery of all iLOs, group configurations, group health status, and ability to determine which servers have iLO licenses.

Hp primera License can provide instant access to data with storage set up in minutes. Also, this solution promotes transparently and offers it as a service.


تاريخ : جمعه 2 دی 1401 ساعت: 1:17 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


اگر قصد خرید دوربین مداربسته مادون قرمز را دارید و در مورد انتخاب خود سوالی دارید می توانید با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید و از مشاوره رایگان با کارشناس فروش فروشگاه دوربین برخوردار شوید. امواج مادون قرمز دارای محدوده فرکانسی است که برای چشم انسان نامرئی است، اما توسط دوربین ها قابل مشاهده است. یعنی دوربین های مداربسته دید در شب می توانند محیط اطراف خود را بدون تولید نور مرئی روشن کنند. خرید دوربین مداربسته دید در شب خرید دوربین دید در شب؛ یکی از دوربین های مداربسته کاربردی است، قیمت دوربین های دید در شب چندان بالا نیست، زیرا خریداران زیادی دارند، از آنجایی که دوربین های دید در شب در همه جا وجود دارند و می توانند به راحتی تصاویر را در تاریکی ثبت کنند، خرید دوربین مدار بسته دید در شب کالابست برای اکثر افراد برای ایمن ماندن در شب یک امر ضروری است. قیمت دستگاه دید در شب با توجه به کاربرد آن بسیار مناسب بوده و به برند آن بستگی دارد.

دوربین مداربسته دید در شب رنگی کالابست، از نظر کیفیت ضبط تصاویر به انواع:سیاه و سفید و رنگی تقسیم شده اند.همچنین از نظر مدل در انواع مدل های:دوربین مداربسته داهوا و هایک ویژن تقسیم می شوند.دوربین های حرارتی دید در شب، دید در نور کم و مادون قرمز نیز جزو این گروه از CCTV ها می باشند دوربین مداربسته دید در شب بولت دوربین‌ بولت دید در شب رنگی توانایی خواندن پلاک‌ها در شب را دارند زیرا دوربین‌های نور گرم برخلاف دوربین‌های معمولی که نور مادون قرمز مرئی را ساطع می‌کنند، به جای نور مادون قرمز از LED نور مرئی سفید استفاده می‌کنند. دوربین های بولت دید در شب دوربین هایی هستند که شبیه استوانه ها و یا مکعب های مستطیلی هستند، اما طراحی متفاوتی دارند. این دوربین ها دارای پایه هستند و معمولا به دیوار نصب می شوند. اگرچه امکان نصب آنها بر روی سقف نیز وجود دارد. خرید دوربین مداربسته بولت دید در شب معمولاً برای فضاهای بیرونی یا محیط های کارگاهی یا مکان های بزرگ مناسب است. بنابراین مشکل بهتر بودن دوربین های بولت دید در شب یا دوربین های dom به سادگی اشتباه است. و برای مقایسه باید به ویژگی ها و مشخصات دوربین مراجعه کنید. دوربین مداربسته دید در شب دام قابلیت دید در شب نه تنها در دوربین مداربسته دید در شب دام بلکه در اکثر دوربین های مداربسته امروزی وجود دارد.

این ویژگی در دوربین های مداربسته امکان ضبط تصاویر دوربین مدار بسته در شب و در نور کم را فراهم می کند. علاوه بر این، فناوری‌های پیشرفته‌تر دید در شب مانند فناوری EXIR نیز به دوربین‌های مداربسته دید درشب دام اضافه می‌شوند. با وجود این فناوری، حتی در تاریکی مطلق نیز می توانید تصاویری با کیفیت بالا دریافت کنید. تغییر نور در طول سال یکی دیگر از نکات مهم در فروش دوربین مداربسته کالابست است. در حالت ایده آل، دوربینی که در نور کم عملکرد خوبی دارد باید در روز نیز کار کند و تنظیماتی که در شب کار می کند ممکن است در زمان های دیگر بهینه نباشد. با تغییر فصول، به خصوص در پاییز و بهار، نور خورشید به روش های مختلف به دوربین برخورد می کند. مهم است که دوربین بتواند به طور خودکار با محیط سازگار شود و بین حالت های فناوری نور کم و دامنه دینامیکی گسترده (WDR) با توجه به نور محیط تنظیم شود. محیطی که دوربین در آن استفاده خواهد شد نیز عامل اصلی انتخاب دوربین مداربسته دید در شب مناسب است. همچنین باید به اندازه منطقه و اینکه آیا اشیاء نیاز به شناسایی، شناسایی یا شناسایی دارند، در نظر گرفته شود. این ویژگی مشخصات مورد نیاز دوربین های دید در شب را مشخص می کند و اینکه آیا نیاز به تکمیل آنها با فناوری های دیگر مانند تصویربرداری حرارتی یا رادار است یا خیر.

دوربین مداربسته دید در شب کیوب دوربین مداربسته دید در شب کیوب؛ دوربین مکعبی در زبان انگلیسی Cube Camera نامیده می شود که به دلیل ثابت بودن فاصله کانونی پشتیبانی از عکسبرداری در شب کم است و قیمت آن گران نیست و مناسب برای مناطق مسکونی و مشاغل کوچک می باشد. دوربین های مدار بسته بیشتر برای محیط های داخلی مناسب هستند. دوربین های مکعبی رایج ترین نوع دوربین در سیستم های بی سیم هستند. دوربین های مکعبی در شرایط و موقعیت های خاص مورد استفاده قرار می گیرند که یکی از انواع آن دوربین مداربسته هایک ویژن کیوب می باشد. به لطف قابلیت های دوربین مکعبی می توانید از این دوربین در مکان های مختلف استفاده کنید. البته بسته به شکل و ساختارش محدودیت هایی هم خواهد داشت. این نوع دوربین مدار بسته ضبط صدا کالابست در ابتدا فقط به صورت آنلاین تولید می شد. اخیرا هایک ویژن نسخه Turbo HD را نیز عرضه کرده است.


تاريخ : پنج شنبه 1 دی 1401 ساعت: 10:5 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا

امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: