دانلود آهنگ خاطره انگیر

آرامیس
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
محمد حسین احمدی
لینک دوستان
قالب گراف دات آی آر
سایت تفریحی ماندگار فان
نیبو
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد





تبلیغات



موسیقی و ذهن جوان

چرا موسیقی مهم است؟ مشارکت موسیقی فرصتی بی نظیر برای آماده سازی سواد فراهم می کند. خواه کودکان در حال آواز خواندن ، بازی و گوش دادن باشند ، معلمان آنها را به گوش دادن و شنیدن روشهای جدیدی که تبعیض شنیداری آنها را اعمال می کند ، راهنمایی می کنند. نواختن ابزار و افزودن جنبش به درسها ، كودكان را در مورد یادگیری متوالی كه در فهم خواندن ضروری است ، می آموزد.

افلاطون یک بار گفت که موسیقی "وسیله ای قدرتمندتر از هر وسیله دیگری برای آموزش است". بسیاری از معلمان کودکان خردسال را پیدا خواهید کرد که با او موافق هستند. تحقیقات اخیر نشان داده است که موسیقی از دو طرف مغز استفاده می کند ، واقعیتی که باعث ارزشمند بودن آن در همه زمینه های توسعه می شود. موسیقی از نظر تحصیلی ، عاطفی ، جسمی و روحی بر رشد مغز کودک تأثیر می گذارد.

موسیقی دانشگاهی است. برای برخی از افراد ، این دلیل اصلی ارائه درس موسیقی به فرزندان آنها است. مطالعه اخیر از دانشگاه کالیفرنیا نشان داد که موسیقی مغز را برای شکل های بالاتر تفکر تربیت می کند. دانش آموزان کلاس دوم که به آنها درس موسیقی داده می شود ، در آزمون های ریاضی و کسری متناسب 27٪ امتیاز بیشتری نسبت به کودکانی دارند که هیچ دستورالعمل خاصی دریافت نکرده اند. تحقیقات نشان می دهد که آموزش موسیقی به طور دائمی ذهن جوان را برای عملکرد بهتر سیم می کند.

موسیقی فیزیکی است. موسیقی را می توان به عنوان یک ورزش توصیف کرد. یادگیری آواز و حفظ ریتم باعث ایجاد هماهنگی می شود. انرژی هوا و باد لازم برای دمیدن فلوت ، شیپور یا ساکسیفون باعث سلامتی بدن می شود.

موسیقی احساسی است. موسیقی یک شکل هنری است. ما موجوداتی احساسی هستیم و هر کودکی نیاز به یک خروجی هنری دارد. موسیقی ممکن است وسیله بیان کودک شما باشد.

موسیقی برای زندگی است. اکثر مردم نمی توانند در 70 یا 80 سالگی فوتبال یا فوتبال بازی کنند اما می توانند آواز بخوانند. و آنها می توانند پیانو یا ساز دیگری بنوازند. موسیقی هدیه ای است که می توانید به فرزند خود بدهید و تمام عمر او را پایدار نگه دارد.

https://hamrahmusic.me/category/nostalgic-music/


تاريخ : شنبه 1 خرداد 1400 ساعت: 15:37 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


چه انتظار می رود بعد از 24 ساعت بدون خواب
از دست دادن 24 ساعت خواب غیر معمول نیست. ممکن است یک شب خواب را برای کار از دست ندهید ، برای آزمایش آزمایش کنید یا از کودک بیمار مراقبت کنید. اگرچه ممکن است بیدار ماندن در طول شب ناخوشایند باشد ، اما بر سلامت کلی شما تأثیر مهمی نخواهد داشت.

هنوز هم ، از دست دادن یک شب خواب بر شما تأثیر می گذارد. مطالعات بیداری 24 ساعته را با غلظت 10/0 درصد الکل در خون مقایسه کرده اند. این در بیشتر ایالتها بیش از حد قانونی رانندگی است.

برخی از تأثیرات 24 ساعته بدون خواب رفتن عبارتند از:

خواب آلودگی
تحریک پذیری
اختلال در تصمیم گیری
قضاوت مختل شده
درک تغییر یافته
کمبود حافظه
اختلالات بینایی و شنوایی
کاهش هماهنگی چشم و دست
تنش عضلانی افزایش یافته است
لرزیدن
افزایش خطر تصادفات یا حوادث نزدیک
علائم کمبود خواب 24 ساعته معمولاً پس از قطع شدن چشم ، از بین می رود.

چه انتظار می رود بعد از 36 ساعت بدون خواب
فقط 36 ساعت بیدار ماندن می تواند تأثیرات شدیدی بر بدن شما بگذارد.

چرخه خواب و بیداری شما به تنظیم ترشح برخی هورمون ها از جمله کورتیزول ، انسولین و هورمون رشد انسانی کمک می کند. در نتیجه ، بی خوابی برای مدت زمان طولانی می تواند چندین عملکرد بدن را تغییر دهد.

این شامل موارد زیر است:

  • اشتها، میل
  • متابولیسم
  • درجه حرارت
  • حالت
  • سطح استرس

برخی از تأثیرات 36 ساعت بدون خواب رفتن عبارتند از:

  • خستگی مفرط
  • عدم تعادل هورمونی
  • کاهش انگیزه
  • تصمیمات پرخطر
  • استدلال انعطاف ناپذیر
  • کاهش توجه
  • اختلالات گفتاری ، مانند انتخاب واژه و تلفظ صحیح کلمات

https://hugan.ir/


تاريخ : شنبه 2 خرداد 1400 ساعت: 15:26 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا



وقتی فرد سیگار الکترونیکی را بخار می کند ، نیکوتین موجود در مایعات الکترونیکی به راحتی از ریه ها جذب خون می شود. با ورود خون ، نیکوتین غدد فوق کلیه را تحریک می کند تا هورمون اپی نفرین (آدرنالین) آزاد شود. اپی نفرین سیستم عصبی مرکزی را تحریک می کند و فشار خون ، تنفس و ضربان قلب را افزایش می دهد. همانند اکثر مواد اعتیاد آور ، نیکوتین مدارهای پاداش مغز را فعال می کند و همچنین سطح پیام رسان شیمیایی به نام دوپامین را در مغز افزایش می دهد که رفتارهای پاداش بخشی را تقویت می کند. لذت ناشی از تعامل نیکوتین با مدار پاداش برخی از افراد را وادار می کند که علی رغم خطرات سلامتی و سلامتی آنها ، بارها و بارها از نیکوتین استفاده کنند.

اثرات vaping بر سلامتی چیست؟ آیا ایمنی آن از کشیدن سیگارهای تنباکو ایمن است؟
تحقیقات تاکنون نشان می دهد که هنگامی که افرادی که به طور منظم سیگار می کشند به عنوان یک جایگزین کامل به آنها متوسل می شوند ، ممکن است آسیب کمتری نسبت به سیگارهای قابل احتراق داشته باشد. اما نیکوتین به هر شکلی یک داروی بسیار اعتیاد آور است. تحقیقات نشان می دهد که این سیستم حتی می تواند سیستم پاداش مغز را بهبود بخشد و مخدرها را در معرض خطر اعتیاد به سایر مواد مخدر قرار دهد

همچنین ، استفاده از سیگار الکترونیکی ، ریه ها را در معرض انواع مواد شیمیایی قرار می دهد ، از جمله مواد افزودنی به مایعات الکترونیکی و سایر مواد شیمیایی تولید شده در طی فرآیند گرم شدن / بخار شدن. مواد شیمیایی سمی و همچنین نانوذرات فلزی بالقوه سمی از خود دستگاه. این مطالعه نشان داد که مایعات الکترونیکی مارک های خاص سیگار مانند حاوی مقادیر زیادی نیکل و کروم است که ممکن است از سیم پیچ های بخارشی نیکروم دستگاه تبخیر شود. سیگار مانند نیز ممکن است حاوی مقادیر کمی کادمیوم باشد ، فلزی سمی که در دود سیگار نیز وجود دارد و می تواند باعث مشکلات تنفسی و بیماری شود. همچنین گزارشاتی از بیماری های ریوی و مرگ و میر مربوط به استنشاق برخی روغن های تبخیری در ریه ها وجود دارد که هیچ راهی برای فیلتر کردن مواد سمی ندارند.

https://vapersco2.org/


تاريخ : شنبه 3 خرداد 1400 ساعت: 13:18 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


نوزادان می توانند به طرز شگفت انگیزی سریع رشد کنند ، اما این بدان معنی نیست که لباس آنها از اهمیت بالایی برخوردار نیست.

برای این منظور ، در اینجا چند دلیل وجود دارد که چرا شما می خواهید در برخی دیگر از لباس های کودک سرمایه گذاری کنید. چه برخی از لباس های اضافی برای مبارزه با یک کودک بی نظم باشد ، یا برخی از لباس های زیبا برای رویدادهای خاص ، همیشه یک دلیل برای تهیه لباس های بیشتر برای کودک شما وجود دارد.

نوزادان کثیف هستند

این یک واقعیت تأسف آور است که بچه ها می توانند کثیف باشند. همانطور که آنها به سن کودک نوپا فشار می آورند ، یاد می گیرند که راه بروند و وسایل را بردارند ، حس قوی کنجکاوی آنها غالباً بیشتر می شود. این می تواند منجر به مایعات ، مواد غذایی و سایر مواد ناموزون شود که همه آنها را فرا می گیرد.

این به نوبه خود به این معنی است که شما ممکن است خود را در شستن لباسهای بیشتر از آنچه انتظار داشتید پیدا کنید. نوزادان کنجکاو و نامرتب هستند. این چیزی است که شما به عنوان پدر و مادر سریع یاد می گیرید. در این راستا ، تعداد کمی لباس یدکی لباس همیشه ضروری است. شما هیچوقت نمیدونید ممکنه چه اتفاقی بیفته. شاید آنها غذای خود را بریزند یا به سمت خودشان بکشند. ممکن است بسیار خلاقانه باشد ، اما منجر به ایجاد برخی لباسهای کثیف می شود.

البته ، این بدان معنی است که شما لباس هایی تمیز و تمیز می خواهید. از این نظر لباس های کودک اغلب از پارچه های نرم ساده ساخته می شوند که به راحتی قابل شستشو هستند. طراحان لباس کودک نیازهای والدین معمولی را درک می کنند. اگر چیزی به طور منظم در شستشو قرار می گیرد ، فقط منطقی است که هر بار شستن آن آسان است.

قشنگه

بعلاوه ، هرگز بخواهید به راحتی کودک خود را زیبا نشان دهید هیچ مشکلی وجود ندارد. در حالی که می توان ادعا کرد که نوزادان و کودکان نوپا اغلب برای درک اصول مد بسیار جوان هستند ، اما ابراز علاقه و قدردانی خود از کودک خود را با برخی لباس های رنگارنگ هیچ مشکلی ندارد.

به همین ترتیب ، همیشه رویدادهای خاصی وجود دارد که ممکن است کودک خود را به آنها ببرید. چه یک جشن تولد کودک دیگر باشد و چه یک اجتماع اجتماعی تر ، گاهی اوقات دوست دارید وقتی در این برنامه های رسمی تر اجتماعی حضور دارید فرزندتان زیبا به نظر برسد. این لحظاتی است که غالباً در آلبوم های عکس خاتمه می یابد. پس از همه ، بنابراین شما می خواهید مطمئن شوید که چیزی است که شما راحت می بینید بارها و بارها در آینده.

برنامه ریزی برای آینده

سرانجام ، به خاطر داشته باشید که نوزادان اغلب به طرز شگفت انگیزی سریع رشد می کنند. کودک یک هفته ای می تواند به راحتی کودک نو پا کودک دیگر باشد. به همین ترتیب ، خواهید دید که در زمان های خاصی به لباس جدید احتیاج دارید.

در این شرایط شما بدیهی است که می توانید لباس جدید خریداری کنید ، اما هرگز فکر خوبی نیست که گرفتار شرایط اضطراری شوید. داشتن یک مجموعه بزرگتر از لباس ها حداقل چیزی را برای رشد به کودک می دهد تا وقتی زمان آن فرا می رسد لباس داشته باشد. به این ترتیب ، کمی بیشتر وقت دارید تا در خرید لباس جدید مناسب کودک خود تلاش کنید.

https://ninimod.com/


تاريخ : شنبه 4 خرداد 1400 ساعت: 12:4 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


این همان سندرم خسته اما سیمی است. معمولاً تحت تأثیر استرس و اضطراب است. حتی اگر خسته شده باشید ، یک ذهن مسابقه می تواند شاخه "جنگ یا پرواز" سیستم عصبی شما را فعال کند ، شما را هوشیار کرده و نمی تواند به خواب رود. متیو واکر ، استاد علوم اعصاب و روانشناسی از دانشگاه کالیفرنیا ، برکلی ، و نویسنده کتاب پرفروش گفت: "برای اینکه ما بخوابیم و بخوابیم ، باید در جهت مخالف سیستم عصبی برویم." چرا می خوابیم. " "ما باید به شاخه ای آرام از سیستم عصبی برویم که سیستم عصبی پاراسمپاتیک نامیده می شود."

برای خرید تاب کودک، سایت نی نی تاب آنیل بهترین گزینه برای شما می باشد.

اگر این تجربه شب به شب را دارید ، می خواهید قبل از خواب تمرینات آرام سازی را انجام دهید تا استرس و اضطراب خود را از بین ببرد ، مانند ورزش های تنفسی ، آرامش عضلانی پیش رونده یا مراقبه هدایت شده ، که در زیر بیشتر به آنها خواهیم پرداخت.
یکی از بهترین راه های آرامش ذهن قبل از خواب انجام مدیتیشن است. در مطالعه ای که در سال 2014 در ژورنال Sleep منتشر شد ، محققان 54 فرد مبتلا به بی خوابی مزمن را به گروههایی تقسیم کردند و برخی از آنها را به تمرین مراقبه ذهن آگاهی اختصاص دادند. بقیه به عنوان یک گروه کنترل خدمت می کردند. پس از هشت هفته ، محققان دریافتند افرادی که برای مدیتیشن استفاده می کنند هر شب تقریبا 45 دقیقه خواب اضافی دارند ، در حالی که گروه کنترل تقریبا هیچ تغییری نشان نمی دهد. گروه مدیتیشن از شدت کلی بی خوابی خود کاسته شد. محققان گزارش دادند ، پس از شش ماه ، بین 40 تا 50 درصد از افرادی كه مدیتیشن می كنند ، از بی خوابی خود "بهبود می یابند".

دکتر واکر گفت ، اگر با بی خوابی دست و پنجه نرم می کنید ، بهترین زمان برای انجام مدیتیشن شب است. وی گفت: "به نظر می رسد تمرین مدیتیشن در طول روز اما به ویژه در شب تأثیر مفیدی دارد." "این به افراد کمک می کند تا سریعتر به خواب روند و کیفیت برتر خواب را گزارش می کنند." اگر هرگز مدیتیشن را امتحان نکرده اید ، غصه نخورید: در تعدادی از برنامه های معروف مراقبه ، کل بخش های مربوط به خواب وجود دارد ، مانند Calm ، Headspace و Insight Timer. اکثر این برنامه های راهنمای راهنمایی نسخه های رایگان و دوره های آزمایشی و همچنین نسخه های برتر را ارائه می دهند که می توانید با اشتراک به آنها دسترسی داشته باشید.


تاريخ : شنبه 5 خرداد 1400 ساعت: 11:29 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


اسباب بازی ها راهی برای تصاحب دارند. به اندازه کافی بی گناه شروع می شود. شما بچه هایتان را دوست دارید. شما می خواهید آنها را خوشحال کنید. اما قبل از اینکه بدانید ، می بینید که در عروسک های دور ریخته شده لگو و برهنه تا زانو ایستاده اید. بچه ها حوصله شان سر رفته است. خانه آشفته است ، و هیچ کس خوشحال نیست.

آشنا بنظر رسیدن؟ تو تنها نیستی.

بیشتر خانواده ها اسباب بازی های زیادی دارند. اما آنچه بسیاری از والدین خوش فکر نمی فهمند ، در واقع ، اسباب بازی های بیشتر برابر با بازی کم است.

کودکان به راحتی درگیر انتخاب می شوند و کودکی که مطمئن نیست با چه چیزی بازی کند غالباً به هیچ وجه بازی می کند. اما مشکل حتی اساسی تر از آن است.

وسواس فرهنگ ما در مورد ناخواسته های پلاستیکی پر زرق و برق به کودکان ما یاد داده است که در بازی ها منفعل باشند. آنها انتظار دارند به جای بازی با اسباب بازی هایشان ، با اسباب بازی هایشان سرگرم شوند. و آنها… حدود پنج ثانیه هستند. سپس آن را به جعبه اسباب بازی ، یا مناسب تر ، کف.

والدین: راه بهتری وجود دارد.

هر چه بیشتر خانواده ها رویکرد مینیمالیستی به اسباب بازی ها داشته باشند ، بی نظمی را کاهش دهند و کیفیت را نسبت به کمیت متمرکز کنند. آیا می خواهید به صفوف در حال رشد آنها بپیوندید؟ با این شش نکته تقویت کننده بازی ، اتاق اسباب بازی خود را پس بگیرید.

اسباب بازی ها را بیرون بریزید
اگر می خواهید وضعیت اسباب بازی خود را کنترل کنید ، مجبورید از شر برخی از اسباب بازی ها خلاص شوید.


با بیرون کشیدن و بوکس زدن هر اسباب بازی که بچه های شما از آن بزرگ شده اند ، شروع کنید. اگر کودک شما در حال خواندن است ، ممکن است وقت آن باشد که آن اسباب بازی های الفبایی و آوایی را به شخص دیگری منتقل کنید. هنوز به آن جغجغه ها و دندان درآورده اید؟ زمان رها کردن است.

اگر دیگر از نظر رشد برای فرزند شما مناسب نباشد ، دیگر سزاوار جایگاهی در خانه شما نیست.

چندقلویی ها یکی دیگر از مجرمین آشکار هستند. اگر سه نسخه از حافظه دارید که دارای سه شخصیت مختلف است ، مورد دلخواه خود را انتخاب کرده و ادامه دهید. در آخر ، آشغال ها را بیندازید. اسباب بازی ها ، پازل ها و بازی های شکسته با قطعات گمشده ، جوایز Happy Meal ، مهمانی های مهمانی - فقط آن را حذف کنید!


وقتی مجموعه خود را به مواردی که ممکن است بچه هایتان با آنها بازی کنند مقایسه کنید ، وقت آن است که در مورد آنچه واقعاً دوست دارند ، فکر کنید. بچه ها تمایل دارند به طور منظم با همان اسباب بازی ها بازی کنند. مطمئناً ، آنها ممکن است اسباب بازی های دیگر را از بین ببرند ، اما همیشه به بازی های مورد علاقه خود باز می گردند. از خود سوالات سخت بپرسید: واقعاً به چند عروسک احتیاج دارید؟ چند اسباب بازی ماشین؟ بی رحم باشید اگر یکی از اسباب بازی های kiddo شما نیست ، آن را رها کنید.

https://niniparseh.com/


تاريخ : شنبه 4 خرداد 1400 ساعت: 11:11 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


قسمتهای بزرگ در PCB تلفن همراه
در بخش "توابع و شناسایی قطعات تلفن همراه" ، ما در حال بررسی بخشهای بزرگ خواهیم بود. قسمتهای بزرگ در اینجا به مدار کوتاه برای مدار مجتمع اشاره دارد. این توانایی خوبی است که بتوانید توابع قطعات تلفن همراه را برای اهداف عیب یابی شناسایی کنید. علاوه بر این ، این دانش به شما کمک می کند تا خطاهای تلفن ها را با رویکردی حرفه ای تر به مشتریان منتقل کنید ، این یک مهارت فنی است ، بنابراین هنگام کار با دستگاه های پیچیده لازم نیست مانند یک "زامبی" رفتار کنید.

این واقعیت کاملاً شناخته شده ای است که مشکل اصلی تکنسین شناسایی عملکرد قطعات تلفن همراه و سایر موارد موجود در PCB است! دانستن نحوه چسباندن بلافاصله نشان دادن قطعات کار شما را سریع و آسان می کند ، اما مشکل اینجاست که تعداد کمی از تولید کنندگان تلفن هستند که مایل باشند نمودار شماتیک یا بلوک خود را به صورت آنلاین در دسترس قرار دهند.
IC IC: مشكل حاصل از IC تغذيه كننده ممكن است بسيار عذاب آور باشد و حتي مي تواند به شما فشار خون بالا برساند ، بويژه هنگام برخورد با تلفن گران قيمتي كه قول تسخير خود را داده ايد. آی سی قدرت یک ریز تراشه مهم است که در قسمت برق همه تلفن های همراه وجود دارد. مدار مجتمع powerMobile Phone Power IC یک تراشه الکترونیکی است که مقدار یا اندازه گیری ولتاژ جریان مورد نیاز را در سایر قسمت های تلفن همراه توزیع می کند. اگرچه معماری سازنده ممکن است متفاوت باشد ، شما در تلفنهایی که باتری داخلی دارند بیشتر IC نزدیک به ترمینال باتری را پیدا خواهید کرد و بیشتر اوقات آن را در پشت یا در بالای PCB در سیم سیم قرار می دهید وقتی PCB پیچ می شود. بیشتر توسط فلز نقره اندود محافظت می شود. مشاهده خواهید کرد که IC قدرت به طور معمول دارای خازن ، مقاومت و تعداد زیادی سیم پیچ و غیره با اشکال و اندازه های متنوع است که به توزیع مناسب و دقیق جریان مورد نیاز برای عملکرد سالم کمک می کند. اگر آی سی برق خراب باشد ، این "بازار بد" و آغاز غم و اندوه است ، تلفن از بین می رود و اگر نمی دانید چه کاری انجام دهید ، فقط خدا می تواند در این نبرد به شما کمک کند! ببینید چطور می توانید در اینجا با "کپالابا" تلفن مرده مبارزه کنید!

CPU: درست مانند رایانه ها ، تلفن ها نیز دارای CPU هستند که به عنوان واحد پردازش مرکزی شناخته می شود. این آی سی CPU آی سی دستورالعمل های برنامه و سایر فعالیت هایی را که در حین کار با تلفن ادامه می یابد کنترل و هماهنگ می کند ، دقیقاً مانند اینکه چگونه مغزی در سر بزرگ خود قرار داده اید و تعیین می کند که هر چیز دیگری چگونه ادامه می یابد ... فقط شوخی کنید. اگر CPU کوتاه شود یا در اثر سقوط شدید از بالای کوه کلیمانجارو یا اورست ، یا آسیب به آب هنگام تلاش برای عبور از دریای سرخ ، آسیب ببیند ، یا پرونده نرم افزاری خراب "wahala" از رفتن به اینجا و آنجا مانند لوسیفر دشمن قوسی بشر ، ممکن است منجر به یک تلفن مرده شود! همچنین به CPU RAP ، UPP یا MAD IC گفته می شود ، اوه! اما پیچیده نشوید ، من در اینجا درباره جنون صحبت نمی کنم بلکه به هر حال چیزی مربوط به مغز شما است. CPU را می توان به رنگ سیاه یافت. CPU در بیشتر موارد از نظر اندازه منحصر به فرد است زیرا به نظر می رسد بزرگترین تراشه IC موجود در PCB است و فیل در جنگل است. درست مثل هر IC مهم دیگر ، CPU با یک صفحه آهنی با روکش نقره محافظت می شود تا زندگی آن بتواند از مشکلات و کشمکش های این جهان خلاص شود.

https://myphone.ir/product-category/shop-products/mobile-phone-spare-parts/internal-parts/ic/


تاريخ : جمعه 5 خرداد 1400 ساعت: 19:15 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


دیدنیهای قشم خیلی زیادن. هموطنای زیادی از ما می‌پرسن که جاذبه‌های گردشگری و جاهای دیدنی قشم چیان و کجای جزیره قرار دارن. تعداد جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری قشم ۵۰ تایی هست و اگه بخواید همش رو ببینید باید چند روز وقت بذارید. اگه نمی‌تونید چند روز تو قشم بمونید، اشکالی نداره ما از بین جاهای دیدنی قشم، ۷ تا از مهم‌تریناش رو بهتون معرفی و موقعیتاشون رو هم براتون مشخص می‌کنیم. اما قبلش چند تا نکته:

شاید دنبالش باشید

نکته ۱: تو این راهنما فرض کردیم که اقامت شما یا قشمه یا درگهان

اگر شما جای دیگه‌ای مثل اقامتگاه های بوم گردی قشم، اقامت داشته باشید، باز هم این راهنما به دردتون می‌خوره. اما بهتره از نرم افزار گوگل مپ استفاده کنید.

نکته ۲: بهتره ساعت ۸ صبح حرکت کنید.

نکته ۳: اگه به هر دلیل نخواستید بعضی از دیدنی های قشم رو ببینید (مثلا وقت نداشتید)، حتما دره ستاره ها، جزایر ناز، جزیره هنگام و جنگل حرا رو بیینید. البته هر طور شده جزیره هرمز رو هم ببینید. ما اینجا جزیره هرمز رو توضیح ندادیم اما می‌تونید تو مطلب راهنمای جامع سفر به قشم اطلاعات سفر به هرمز رو پیدا کنید.

با توجه به این نکات بهتره نرم افزار گوگل مپ Google Map رو رو گوشیتون داشته باشید. با این نرم افزار می‌تونید راحت مسافت‌ها و زمان تقریبی رسیدن به هر کدوم از جاذبه‌‌ها رو بدست بیارید.

خوبی قشم اینه که مسیر رفتن به جاهای دیدنیش خیلی سرراسته. از نظر موقعیت می‌شه جاذبه های گردشگری قشم رو به سه بخش تقسیم کرد:

۱ جاهای دیدنی جاده شمالی

۲ جاهای دیدنی جاده‌های مرکزی

۳ جاهای دیدنی جاده جنوبی

بر طبق نقشه قشم، جاده شمالی میشه جاده بالای نقشه و جاده جنوبی میشه جاده پایین نقشه.

برای آشنایی با جاهای دیدنی قشم به سایت قشم گردی مراجعه کنید.


تاريخ : جمعه 3 خرداد 1400 ساعت: 19:2 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


تلفن های همراه ممکن است از دو نوع دستگاه ورودی استفاده کنند. در تلفن های همراه معمولی ، از نوع صفحه کلید استفاده می شود که جدا از صفحه تلفن همراه نصب می شود. در حالی که در تلفن های همراه صفحه لمسی ، صفحه لمسی یک صفحه نمایش تلفن همراه است که به عنوان یک دستگاه ورودی نیز عمل می کند. صفحه های لمسی به فشار حساس هستند. کاربر با لمس تصاویر یا کلمات روی صفحه با برنامه های تلفن همراه ارتباط برقرار می کند.

اگر به دنبال خرید تاپ ال سی دی موبایل هستید، حتما به سایت فونی شاپ سر بزنید. در هر مدلی میتونید برای گوشی خود پیدا کنید.

بیشتر صفحه کلیدهای تلفن همراه از این حیث استفاده می شوند که از سطحی لمسی استفاده می کنند که شما به لمس کردن آن عادت دارید و در زیر آن یک گیره پایه لاستیکی (نقطه سیاه) قرار دارد که مقداری عمق را طی می کند تا جایی که با مقاومت در برابر سطح صفحه کلید واقعی روبرو شود که گاهی اوقات نامیده می شود یک "تخته حباب" است. این اساساً یک نیم دایره از آلومینیوم است که به شکل گنبد شکل گرفته و با فشار دادن فشار کلید و بازخورد روی انگشت شما را تأمین می کند و دکمه حالت استراحت و حالت طبیعی خود را پیدا می کند.

فناوری های صفحه لمسی مورد استفاده در تلفن های همراه شامل سیستم های مقاومتی ، خازنی و موج سطحی هستند.

سیستم مقاومت از یک صفحه شیشه ای معمولی تشکیل شده است که با لایه های فلزی رسانا و مقاوم پوشانده شده است. این دو لایه توسط اسپیسرها جدا نگه داشته می شوند و یک لایه مقاوم در برابر خراش در بالای کل تنظیمات قرار می گیرد. هنگامی که مانیتور کار می کند ، جریان الکتریکی از دو لایه عبور می کند. وقتی کاربر صفحه را لمس می کند ، دو لایه دقیقاً در همان نقطه تماس می گیرند. تغییر در میدان الکتریکی مشخص شده و مختصات نقطه تماس توسط پردازنده محاسبه می شود.

هنگامی که مختصات مشخص شد ، یک درایور ویژه لمس را به چیزی تبدیل می کند که سیستم عامل می تواند آن را درک کند ، همانطور که یک درایور ماوس کامپیوتر حرکات ماوس را به یک کلیک یا کشیدن ترجمه می کند. تغییر در جریان الکتریکی به عنوان یک رویداد لمسی ثبت شده و برای پردازش به کنترل کننده ارسال می شود. در سیستم خازنی ، لایه ای از ماده الکتریکی رسانا (اغلب اکسید قلع ایندیم) که بار الکتریکی را در خود ذخیره می کند، روی صفحه شیشه ای مانیتور قرار می گیرد.

وقتی کاربر با انگشت خود مانیتور را لمس می کند ، مقداری از شارژ به کاربر منتقل می شود ، بنابراین شارژ لایه خازنی کاهش می یابد. این کاهش در مدارهای واقع در هر گوشه مانیتور اندازه گیری می شود. رایانه ، از تفاوت نسبی شارژ در هر گوشه ، محل دقیق وقوع رویداد لمسی را محاسبه می کند و سپس این اطلاعات را به نرم افزار درایور صفحه لمسی انتقال می دهد. صفحه های لمسی مقاومتی به طور کلی مقرون به صرفه تر هستند اما فقط 75 درصد شفافیت ارائه می دهند و توسط اشیا sharp تیز لایه آسیب می بیند. یک مزیت سیستم خازنی نسبت به سیستم مقاومت این است که تقریباً 92 درصد از نور ساطع شده از مانیتور را منتقل می کند ، در حالی که سیستم مقاومت فقط حدود 75 درصد را منتقل می کند. این امر تصویری کاملاً واضح تر از سیستم مقاومتی به سیستم خازنی می دهد. همچنین ، سیستم خازنی دارای عمر بسیار طولانی است (حدود 225 میلیون کلیک).


تاريخ : جمعه 5 خرداد 1400 ساعت: 18:23 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


سپتیک تانک پلی اتیلن با شرکت فراب صنعت

سپتیک تانک پلی اتیلن از محصولات پر فروش شرکت مهندسی فرآب صنعت می باشد که در ابعاد مختلف دارای قیمت مناسب بوده که بصورت سپتیک تانک پیش ساخته فاضلاب آماده فروش به مشتریان محترم در سراسر کشور می باشد.

استانداری خوزستان، مجتمع تفریحی تجاری مگامال، شرکت مبنا و … از اهم مشتریان سپتیک تانک پلی اتیلن شرکت مهندسی فرآب صنعت می باشند که با توکل به خدای بزرگ، این شرکت توانسته است تا رضایت همۀ مشتریان خود را کسب نموده و روز به روز به مشتریان خود اضافه نماید.

پلی اتیلن یا پلی اتن یکی از ساده ترین و ارزان قیمت ترین پلیمر هاست. پلی اتیلن جامدیست مومی شکل وغیرفعال، که این ماده ازپلیمریزاسیون اتیلن بدست می آید وبطور خلاصه بصورت PE نمایش داده میشود.

سپتیک تانک پلی اتیلن پیش ساخته بصورت اسپیرال

برای تهیه سپتیک تانک پلی اتیلن به سه سایت رسمی فراب صنعت مراجعه کنید.

کاربرد محصولات پلی اتیلن در صنعت فاضلاب

کاربرد اصلی HDPE در صنعت آب و فاضلاب و برای دفع فاضلاب و همچنین حفظ منابع آبی و ذخیره آنها میباشد، زیرا این مواد دارای مقاومت بالادر مقابل خورندگی و مواد شیمیایی و اسیدی هستند.

امروزه شرکت های تولید کننده زیادی در سراسر دنیا در سیستم آب و فاضلاب از پلی اتیلن برای تولید لوله های آبی و فاضلابی وهمچنین مخازن آب شیرین و مخازن نگه دارنده مواد شیمیایی و اسیدی و مخازن نگهدارنده آب های سطحی (Retention tanks) استفاده میکنند.

نکته قابل ذکر این است که هزینه های اعمالی برای یک کارفرما زمانی کاهش پیدا می کنند که در دراز مدت مجبور به بازبینی های مکرر و تعویض اقلام ومحصولات نباشند

سپتیک های پلی اتیلنی هزینه خرید ،نصب و همچنین هزینه نگهداری کمتری را داشته و نیازی به آب بندی و عایق کاری ندارند.

  • سیستم کاملاً آماده
  • نصب ساده و آسان
  • تصفیه دائم
  • آب بندی کامل و دقیق
  • سالم و بهداشتی
  • مقاوم در مقابل حوادثی چون زلزله

Advantages of septic tanks of polyethylene

سپتیک تانک دو جداره اسپیرال به گونه ای طراحی گردیده که مقاومت زیادی در برابر فشار خارجی روی لوله دارد و با شرایط  فشار داخلی کم و یا ثقلی – مدفون در زیر زمین و یا روی زمین و یا زیر آب قابل نصب و اجرا می باشد.

  • جمع آوری و دفع فاضلاب شهری
  • جمع آوری آبهای سطحی
  • انتقال فاضلاب صنعتی
  • مصارف کشاورزی و زهکشی
  • پل های پلی اتیلن و …

 

  • سپتیک تانک پلی اتیلن دو جداره به روش اسپیرال از سایز ۲۰۰ تا ۳۰۰۰ میلیمتر تولید بر اساس استاندارد ISO9969، DIN 16961، ISIRI 9116-2، EN 13476
  • نحوه اتصال بصورت مکانیکی، کمربند الکتروفیوژن و جوش اکسترودری
  • امکان تولید لوله در طول های ۱۲ – ۹ – ۶ متری

  

با توجه به تصاویری که در بالا قابل مشاهده می باشد، هر مخزن سپتیک از جنس پلی اتیلن متشکل شده از اجزای مختلفی است که عبارتند از:

  • فلنچ ورودی، که به عنوان اولین جز اصلی سپتیک تانک پلی اتیلن می باشد و شامل لوله ورودی به سپتیک پلی اتیلن است.
  • مخزن اولیه، این قسمت از سپتیک تانک پلی اتیلنی به عنوان فعال ترین قسمت این مخزن به شمار می رود که با استفاده از بافل از قسمت دوم مخزن جدا شده است، این قسمت بیشترین حجم مربوط به دستگاه سپتیک از جنس پلی اتیلن را به خود اختصاص می دهد که بصورت تقریبی حدود ۶۰ الی ۷۰ درصد حجم کل سپتیک تانک را شامل می شود.
  • دیوارۀ جدا کننده داخلی، که این قسمت به جهت جلوگیری از ورود چربی، روغن شناور شده و معلق و همچنین، لجن موجود به مخزن دوم یعنی مخزن زلال ساز تعبیه شده است.
  • مخزن زلال ساز فاضلاب، تعبیه این مخزن به جهت ذخیره و نگه داری آب زلال شده و عاری از فاضلاب و لجن شناور می باشد که تقریباً حدود ۳۰ درصد از حجم مخزن سپتیک تانک را به خود اختصاص داده است.
  • قسمت مربوط به تهویه هوا، تعبیه این قسمت به جهت ایجاد فضای مناسب برای تبادل گازهای تولید شده ( گازهایی که از فرآیند های بی هوازی فاضلاب به دست می آید ) به بیرون از مخزن در نظر گرفته می شود. گاز موجود در این قسمت معمولا گاز متان و گاز سولفید هیدروژن است که باید از مخزن سپتیک پلی اتیلن خارج شود.
  • قسمت خروجی فاضلاب، که این قسمت تشکیل شده از بافل و لوله خروجی مربوط به سپتیک تانک فاضلاب پلی اتیلنی می باشد.

تاريخ : جمعه 3 خرداد 1400 ساعت: 18:0 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


اگه میخوای تو خونه بهترین فست فود هارو برای خودت بسازی، آموزش های سایت غذاپز رو حتما دنبال کن

از آنجا که فست فودها معمولاً سرشار از قند ، نمک و چربی های اشباع یا ترانس هستند ، بررسی اثرات کوتاه مدت این مواد مغذی می تواند به تعیین آنچه در کوتاه مدت هنگام خوردن فست فود در فرد اتفاق می افتد ، کمک کند.

نتایج یک مطالعه کوچک در ژورنال Nutrition Research and PracticeTrusted Sourcesuggest که خوردن غذاهایی با قند بیشتر به عنوان اولین وعده غذایی در روز می تواند فرد را در وعده بعدی خود احساس گرسنگی کند نسبت به این که یک وعده غذایی کم قند بخورد.

پزشکان ، متخصصان تغذیه و سایر متخصصان بهداشت معتقدند که این به این دلیل است که غذاهای شیرین در ایجاد احساس سیری یا احساس سیری بدتر هستند.

همچنین ، غذاهای پر کربوهیدرات میزان نیاز بدن به انسولین را افزایش می دهد ، که همچنین باعث افزایش گرسنگی بیشتر در مدت زمان کوتاه تری بعد از غذا می شود.

کارشناسان معتقدند هرچه فرد قبل از وعده بعدی غذا بیشتر گرسنه باشد ، احتمال مصرف کالری بیش از حد لازم نیز بیشتر است.

یک مطالعه کوچک در Journal of HypertensionTrusted Source نشان داد که مصرف مقادیر زیادی نمک می تواند تأثیر فوری بر عملکرد صحیح رگهای خونی فرد داشته باشد. مصرف بیش از حد سدیم همچنین با احتباس مایعات ارتباط دارد.

فست فود نیز غالباً دارای میوه و سبزیجات تازه بسیار کم است که باعث می شود افراد حداقل 5 وعده به میزان توصیه شده روزانه خود برسند. همچنین ممکن است رسیدن به میزان ایده آل فیبر که حداقل 25 گرم در روز است برای آنها سخت باشد.

فست فود بسیار مطبوع است ، به این معنی که خیلی سریع در دهان شکسته می شود ، به جویدن زیادی احتیاج ندارد و مراکز پاداش دهی را به سرعت در مغز فعال می کند.

این ترکیب کام را تربیت می کند تا این غذاهای کاملاً فرآوری شده و بسیار تحریک کننده را ترجیح دهد. این باعث کاهش میل فرد به غذاهای کامل و تازه می شود.

تحقیقات انجام شده در سال 2018 منبع معتبر و سایر مطالعات قبلی ارتباط بین مصرف فست فود و بروز اعتیاد به مواد غذایی را برای این موارد کم مواد مغذی پیشنهاد کرده است.

https://ghazapaz.com/recipe/category/fast-food/


تاريخ : جمعه 4 خرداد 1400 ساعت: 17:40 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


خصوصیات خاک نسوز
دمای مقاومت این خاک 1500 درجه سانتی گراد است. این خاکها از 18٪ تا 30٪ اکسید آلومینیوم ، 50٪ تا 60٪ سیلیس و 10٪ تا 12٪ مواد فرار (عمدتا آب) تشکیل شده است که در طول گرما از مواد مجدداً استفاده می شود.


کاربرد خاک نسوز
از ویژگیهای مهم بسیاری از خاکهای نسوز ، توانایی جذب آب و تشکیل توده خمیری است که می تواند به شکل دلخواه قالب شود. تنوع ترکیبات موجود در این خاک باعث افزایش کاربرد آن در صنایع مختلف مانند کاشی ، سرامیک ، لعاب و صنایع اولیه مانند متالورژی و آسیاب فولاد شده است. کاربرد این خاک در تهیه آجرهای نسوز ، مورد استفاده در تعمیرات کوره ، شیشه ، سرامیک و نوع کوره ها است.


آنالیز خاک نسوز
مواد مورد استفاده در ساخت انواع نسوز را می توان به دسته های اکسید و غیر اکسید تقسیم کرد. نسوزهای اکسید متداول ترین نوع نسوزهای مورد استفاده در صنعت هستند. نسوزهای اکسید بیشتر حاوی اکسیدهایی مانند اکسید آلومینیوم (آلومینا) ، اکسید سیلیکون (سیلیس) و اکسید منیزیم (منیزیت) هستند. ترکیبات دیگری مانند کرومیت ، زیرکون و زیرکونا در برخی از محصولات نسوز برای افزایش مقاومت در برابر سایش استفاده می شود.


مواد نسوز خاک
خاک های نسوز بیشتر از ناخالصی های هالوزیت ، کائولینیت ، مونوترمیت ، هیدروسل و کوارتز ، فلدسپات تشکیل شده اند. با توجه به تنوع خاک نسوز ، هنگام انتخاب و خرید خاک نسوز مورد نیاز برای تولید محصولات ، باید نکاتی را در نظر بگیریم. اگر ناخالصی های خاک های نسوز از مواد معدنی بوکسیت باشد ، این مقدار آلومینا را افزایش می دهد و در نتیجه باعث افزایش ناخوشایند خاک می شود. اگر ناخالصی ها از موادی مانند ترکیبات آهن و تیتانیوم باشد ، این امر باعث کاهش نقطه خمیر قطعه ساخته شده از خاک نسوز داده شده می شود.

ار نیاز به تهیه خاک نسوز دارید، حتما به سایت دیگداز اهواز سر بزنید.


تاريخ : جمعه 4 خرداد 1400 ساعت: 16:29 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


دیجی آنتایم بهترین فروشگاه اینترنتی برای خرید ساعت های اصل

ساعت مچی | خریدساعت مچی اصل | دیجی آنتایم به علت مشغله کاری و خیلی از مواردی که امروز روز درگیر آنها هستیم ماروبه سمت خرید اینترنتی ساعت مچی  یا هر خرید اینترنتی دیگر هدایت میکند که ساعت مچی یکی از موارد حساس میباشد که بدون حضور فیزیکی بتوان به خرید دلخواه و دلچسب خود رسید .

خرید اینترنتی ساعت مچی یا هر خرید اینترنتی دیگر شیوه زندگی و جزء اصلی زندگی ما به حساب می آید .

اولین مورد برای هر خرید اینترنتی انتخاب یک سایت معتبر و متخصص میباشد. ما برای انجام این کار با سرچ درست میتوانیم به هدف خود که یه خرید مناسب برای  یک ساعت اورجینال و ااصل هست برسیم . مثال: دیجی آنتایم فروشگاه اینترنتی برندهای اورجینال ساعت مچی زنانه و مردانه برندهای معتبر .

بعد از انتخاب سایت اینترنتی ساعت مچی مورد تایید از نظر تخصص و اصالت کالا برای اورجینال بودن؛ وارد مرحله بعد که انتخاب ساعت هست میپردازیم.

مرحله بعد از وارد شدن به سایت اینترنتی مورد تایید” انتخاب فیلترینگ هست ساعت مچی | خریدساعت مچی اصل | دیجی آنتایم

که با تاییده سلیقه شما ادامه پیدا خواهد کرد که ماسعی داریم با راهنمایی دقیق و درست شما را به یه خرید اینترنتی درست هدایت فرماییم .

اولین روش درست برای یک خرید اینترنتی ساعت مورد تایید این هست که ما بتونیم به نیازهای خود  از ساعت  برسیم ینی اول سبک سلیقه خود را انتخاب کنیم .

دقیق تر اینکه ما ساعت رو نسبت به شغل یا تیپ خود انتخاب میکنیم یا انتخابی انجام میدهیم که هر دو نیاز ما را تحت الشعاء قرار دهد به قول معروف با یک تیر دو نشان میزنیم.

ساعت های مچی زنانه و مردانه به چند دسته تقسیم میشوند، که مربوط به همان استایل شغل و حتی شخصیت شما دارد پس باید خیلی دقت داشته باشیم تا بتوانیم به  خرید مطلوب خود برسیم.

بعد از انتخاب اینکه خرید اینترنتی ساعت مچی ما مردانه هست یا زنانه پیشنهاد دیجی آنتیم این هست که بریم سر انتخاب استایل خود که اسپرت پوش هستین یا کلاسیک و یا فشن که با تشخیص این مورد میتونید به انتخاب بعدی فیلترینگ که همان انتخاب( رده)طبقه بندی ساعت هست برسیم

ساعت کلاسیک، ساعت اسپرت ،ساعت فشن ، ساعت هوشمند یاترکیبی از هر کدام از این موارد میتواند باشد.

حال که به این نتیجه دست یافتیم که ساعت مچی زنانه یا مردانه مورد نظر ما چه سبکی هست دیگر تا نهایی کردن انتخاب ما راهی نمانده .

رده ساعت مچی و جنسیت را انتخاب کردیم وارد مرحله بعد که بازپیشنهاد دیجی آنتیم این خواهد بود که رنج قیمتی روانتخاب کرده تاتعداد ساعتی که در مرحله بعد قرار هست فیلتر بشوند در همان رنج قیمتی مورد نظر ما باشن.

تقریبا این چند مرحله که از فیلترین ما گزشتن خیلی ما را نزدیک میکنن به اینکه یه خرید اینترنتی ساعت مچی داشته باشیم بدون حضور فیزیکی

حال باید تغریبا انتخاب خود را نهایی کنیم صفحه باز شده سبک سلیقه ما هست به صورت کلی اما حالا باید وارد جزئیات شد.

حالا ما انتخاب اصلی خودمان که  به طور مثال ساعت مچی مردانه یا زنانه رده اسپرت ورزشی هست رو انجام دادیم وارد جزئیات خرید ساعت مچی خود میشویم.ساعت خرید ساعت ساعت مچی خرید ساعت مچی ساعت اصل

انتخاب طرح صفحه ،طرح بند و نوع موتور ساعت موارد دیگر فیلترینگ برای انتخاب نهایی میباشد که باز صفحه شما رو برای رسیدن به انتخاب نهایی خلوت تر میکند .

عرض قاب ساعت که به نظر سایت تخصصی (دیجی آنتیم) یکی از موارد کلیدی انتخاب ساعت مچی  زنانه یا مردانه میباشد .

چون با نگاه اجمالی بر روی عکس های ساعت نمیتوان متوجه شد که عرض قاب های  ساعت درشت هستن یا ریز یا متوسط که فقط با مراجعه به جدول مشخصات ساعت میشود به این نکته طلایی دست یافت.


تاريخ : جمعه 5 خرداد 1400 ساعت: 16:12 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


سایت دکتریاب بهترین سایت برای معرفی و نوبت دهی آنلاین پزشک در کشور

بیماران ما هزینه و وقت زیادی را صرف مراقبت های بهداشتی می کنند. با ویزیت از راه دور ، پزشک از طریق تلفن ، لپ تاپ یا دستگاه دیجیتال دیگر به بیمار می آید. تصور کنید که چگونه هزینه های سفر ، پارکینگ ، مراقبت از کودکان و گرفتن وقت برای کار جمع می شود. تلاش اضافی که برای سفر به مراکز درمانی از راه دور لازم است ، می تواند استرس آور باشد ، اما این هزینه هاست که واقعاً می تواند جمع شود. در بعضی از مناطق روستایی ، بیماران باید یک شبانه روز سفر کنند تا در مناطق شهری تر به متخصصان برسند. دانشگاه بهداشت و علوم اورگان با اجرای یک برنامه پزشکی از راه دور ، سالانه 4/6 میلیون دلار در هزینه های سفر به بیمارانشان پس انداز کرد. یک نظرسنجی از بیماران UPMC نشان داد که 40٪ از بیماران آنها گفتند در صورت عدم دسترسی به ویزیت مجازی ، به دلیل سنگینی مسافرت زیاد به مراکز درمانی ، از درمان خود چشم پوشی می کنند.

آژانس تحقیقات و کیفیت بهداشت و درمان (AHRQ) می گوید که سلامتی از راه دور کیفیت مراقبت های بهداشتی را به ویژه در مناطق روستایی بهبود می بخشد. به این دلیل که این فناوری می تواند ارائه خدمات و درمان شرایط حاد را بهبود بخشد. از دکتریاب برای هدایت بازدیدهای غیرضروری ER نیز استفاده می شود. همچنین با اجازه دادن به بیماران برای دریافت مراقبت بدون مسافرت در مسافت های طولانی ، راحتی دریافت را بهبود می بخشد.

در اوایل سال جاری ، بکر یک مطالعه موردی را در مورد بیمارستان کودکان نبراسکا منتشر کرد که تا حدودی با عدم نمایش مکرر دست و پنجه نرم می کرد ، زیرا بیماران روستایی مایل های زیادی را برای مراقبت در مرکز پیشرفته خود رانندگی می کردند. هیچ نمایشگاهی به مرکز هزینه درآمد قابل توجه سازمان تبدیل نشده بود و کیفیت مراقبت ، به ویژه در بازدیدهای بعدی ، به خطر افتاده بود. هنگامی که آنها خدمات درمانی را با تله بهداشت گسترش دادند ، خط خدمات هدفمند 50٪ نرخ عدم نمایش را بهبود بخشید.

رضایت بیمار شاخص کلیدی عملکرد سلامت از راه دور است. 87٪ از بیمارانی که از برنامه telehealth OrthoLive استفاده می کنند می گویند که دوباره از آن استفاده می کنند. یک نظرسنجی بیمار از زنجیره کلینیک CVS Minute در سراسر کشور تا حدود 99٪ از رضایت ویزیت از راه دور سلامت گزارش کرده است. این نتایج در مراکز درمانی از کلینیک کلیولند ، VA ، بیمارستانهای کودکان و موارد دیگر منعکس شده است.

برای درخواست آنلاین دکتر به سایت دکتر یاب مراجعه کنید.


تاريخ : جمعه 8 خرداد 1400 ساعت: 1:1 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


سایت خوش آرا معتبرترین سایت برای خرید عطر و آدکلن اصل

کشور مبدا تولید کننده: اسپانیا

فعالیت اصلی: مد

شرکت مادر: Angelini Beauty

Armand Basi یک برند اسپانیایی است که فعالیت اصلی خود را در زمینه مد به راه انداخت و شروع به کار کرد.

مرسدس باسی که بنیان گذار این برند بود فعالیت خود را در سال 1940 شروع نمود.

تنها سایتی که میتونید ازش عطر آرماند باسی رو خرید کنید، سایت خوش آرا می باشد.

با آغاز فعالیت خود اولین فروشگاه را در شهر بارسلونا افتتاح کرد او در تولید البسه دستباف از جنس الیاف اسکاتلندی تخصص داشت پس بی وقفه کار کرد و به شهرت در این زمینه دست یافت.

چندی بعد که فرزندانش بزرگ شده بودند در یکی از روزهای سال 1958 فعالیت تجاری مادرشان را در دست گرفتند آنها موفق شده بودند اولین کارخانه تولید پوشاک دستباف اعلا را تاسیس کنند.

آرماند باسی قبل از این که بوتیک های اختصاصی خود را افتتاح کند محصولاتش را در فروشگاههای زنجیره ای به فروش میرساند.

بعد از افتتاح فروشگاه در سرتاسر  اسپانیا شروع به گسترش حرفه خود و افتتاح شعبه در خارج از اسپانیا اول اروپا بعد آمریکا  و سپس قاره آسیا و آفریقا کرد.

اولین مجموعه مد واقعی که دربرگیرنده انواع مختلف پوشاک زنانه بود در 1986 ارائه شد.

سال 1999 پای به صنعت عطر نهاد و اولین عطر مردانه خود را با نام Basi Homme تولید کرد.

از موفق ترین عطرهای این برند میتوان به شرح زیر به ترتیب نام برد:

1-  In Blue

2- In Red EDT

3- Wild Forest

4- In Red EDP


تاريخ : جمعه 5 خرداد 1400 ساعت: 1:11 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


تصور کنید کسب و کار شما فراتر از حد انتظار ظاهر شده است. شما آن را از یک ایده به یک شرکت تمام عیار با مشتریان و درآمد واقعی تبدیل کرده‌اید. با این حال موفقیت شما می‌تواند به سقوط منجر شود اگر زیرساخت‌های لجستیکی مناسب را در نظر نگرفته باشید و محصولات طبق انتظار مشتری به دستش نرسد. شاید شما در حال فروش لباس‌های منحصر به فرد با منابع پایدار، اسباب‌بازی‌های خانگی غیرسمی یا دکوراسیون منزل سازگار با محیط زیست باشید؛ صرف‌نظر از نوع محصولات و منحصربه‌فرد بودن آن‌ها، شرکت شما باید آماده باشد تا وضعیت فعلی لجستیک خود را بهبود بخشد. در این مطلب هفت نکته لجستیکی که باید هنگام برنامه‌ریزی برای کسب و کار آنلاین خود بدانید را بررسی کرده‌ایم.

یکی از مزایای کسب و کارهای دیجیتالی این است که نیازی نیست به روندهای موروثی تجارت مقید باشید؛ شما می‌توانید از ابتدای کار بهترین تجارب را ترکیب کنید به جای آن که آن‌ها را دوباره در طول مسیر کشف کنید. شما می‌توانید با استفاده از فن‌آوری و تجزیه و تحلیل نتایج، هزینه‌های کسب و کار خود را کنترل کنید. بهتر است یاد بگیرید که چگونه موجودی خود را مدیریت کنید، قبل از این که موجودی شما را مدیریت کند! از این گذشته موجودی، نشان‌دهنده سرمایه‌گذاری شما در تجارت است. رصد کردن این موجودی برای جریان نقدی شما بسیار مهم است و راه را برای تجزیه و تحلیل‌های پیچیده‌تر و تفکر استراتژیک شما باز می‌کند.

 

مدیریت لجستیک در تجارت الکترونیکی بسیار مهم بوده و در واقع هسته اصلی شرکت شماست. بسته به این که در چه مرحله‌ای هستید، ممکن است زمان آن باشد که با شرکت‌های طرف سوم لجستیکی برای انبار کردن محصولات و انجام سایر خدمات لجستیکی شریک شوید. همان‌طور که در حال برنامه‌ریزی برای آینده کسب و کار خود هستید، مواردی وجود دارد که باید آن‌ها را در نظر بگیرید تا لجستیک تجارت الکترونیکی خود را به سطح بالاتری برسانید.

خرده‌فروشان به طور معمول پیش بینی موجودی خود را بر اساس داده‌های مبنی بر تاریخ پایه‌گذاری می‌کنند. شما به عنوان یک کسب و کار نوپا، ممکن است این امکانات را نداشته باشید؛ بنابراین چگونه می‌دانید به چه میزان موجودی نیاز دارید؟ تا زمانی که تاریخچه فروش خود را ایجاد نکنید، چند روش برای استفاده از آن‌ وجود دارد؛ ابتدا ترافیک سایت و به اشتراک‌گذاری اجتماعی را رصد کنید. اگر تلاش‌های شما در رسانه‌های اجتماعی منجر به نتیجه شود، تقاضا می‌تواند افزایش یابد و شما باید برای آن آماده باشید.

پس از آن به روندهای فصلی مانند تغییر در وضعیت آب و هوا و خریدهای مبتنی بر تعطیلات نگاه کنید. مثلا اگر بهار زود بیاید، وسایل مورد استفاده در فضای باز می‌تواند تقاضاهای غیرقابل پیش بینی به همراه داشته باشد. البته ذخیره‌سازی، می‌تواند از تلاش‌های تبلیغاتی شما مانند کد تخفیف و ارسال رایگان پشتیبانی کند. همچنین اگر فضای انبار شما مقیاس‌پذیر باشد، بدون سرمایه گذاری بلند مدت برای اجاره‌ی انبارهای دیگر، می‌تواند در برنامه‌ریزی برای افزایش تقاضا کمک کند.

با افزایش نیازهای لجستیکی تجارت الکترونیک شما، دیدن دورنماهای بزرگ دشوارتر می‌شود. شرکت‌هایی که رشد سریع را تجربه می‌کنند ممکن است ظرفیت لجستیک را به صورت موقت و خاص اضافه کنند و بخش‌های لازم را برای رویارویی با افزایش سفارشات یا محصولات جدید افزایش دهند. شاید برای استفاده از چندین انبار، حمل بار یا سایر تاکتیک‌های لجستیکی مهیا باشند. با این حال، ممکن است این بخش‌های اضافه‌شده با یکدیگر ارتباط خیلی خوبی برقرار نکنند و این امر سازمان را با موجودی و عملکرد فروش ناقص مواجه کند. مشاهده کل وضعیت موجودی شما و انعکاس آن در سیستم‌های داخلی و همچنین وب سایت‌تان دشوار است. خریداران می‌خواهند قبل از پرداخت، ببینند آیا کالا موجود است یا خیر. راهکارها بسته به فضای بازار شما متفاوت است، اما همیشه بهترین راه حل یک هدف پویا و متغیر است. ارائه‌دهندگان لجستیک می‌توانند به شما کمک کنند تا سیستم‌ها و نظم عملیاتی خود را توسعه دهید.

به گفته مجله Inc، در یک مطالعه جدید، ۷۳ درصد از خریداران آنلاین گفته‌اند که ارسال رایگان و بدون قید و شرط در تصمیم خرید آن‌ها “حیاتی” است. همچنین مجله فورچون گزارش داده است، آمازون بیش از ۱۰۰ میلیون مشترک در سراسر جهان دارد؛ بنابراین ارسال رایگان و سریع به وضوح برای مصرف‌کنندگان حیاتی است. ظهور ارسال رایگان برای فروشندگان تجارت الکترونیک هم بلا است و هم نعمت! خیلی نگذشته از زمانی که تحویل ۱۰ روزه استاندارد بود! پس از آن در سال ۲۰۱۴ زمان تحویل به حدود شش روز کاهش یافت. تا سال ۲۰۱۶، به سه روز رسید و حالا نزدیک به دو روز و حتی برای برخی محموله‌های آمازون تحویل در همان روز است.

برای خواندن اطلاعات دقیق و بیشتر به وبلاگ تی نکست مراجعه کنید.


تاريخ : پنج شنبه 8 خرداد 1400 ساعت: 23:47 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


این مقاله انواع مختلف عناصر گرمایش الکتریکی را شناسایی می کند ، موارد مهم را هنگام تعیین محلول بخاری برجسته می کند و در آخر برخی از هزینه های کمتر آشکار را بررسی می کند. در سراسر مقاله به نمونه هایی از تجربه و همچنین مقاله های مهندسی داخلی اشاره شده است.

عنصر گرمایش چیست؟
عنصر حرارت بخشی است که از مواد رسانای الکتریکی و همچنین مواد عایق تشکیل شده و برای اهداف گرمایی طراحی شده است. بیایید آن را بشکنیم

جزon: یک عنصر گرمایشی بیشتر از آلیاژ گرمایش است. این مجموعه ای از قطعات است که شامل یک چارچوب از مواد عایق و همچنین اتصالات سرب است. به عنوان مثال ، در مورد بخاری سیم پیچ باز ، آلیاژ گرمایش معمولاً توسط میکا یا مقره های سرامیکی نگه داشته یا معلق می شود. ترمینال های سیم سیم کوئل بخاری را با اطمینان به مدار وصل می کنند.

رسانای الکتریکی: هسته اساسی بخاری برقی آلیاژ عناصر گرمایشی درون آن است که وقتی تحت جریان قرار می گیرد ، انرژی الکتریکی را به انرژی گرمایی تبدیل می کند. بخشی از بخاری است که بار الکتریکی در آن اتفاق می افتد. وقتی گرما از این طریق تولید می شود ما آن را گرمایش مقاومتی می نامیم. همچنین به گرمایش ژول معروف است.

طراحی شده برای خدمت به یک هدف: یک عنصر گرم کننده بیش از ترکیب مواد آن است. این یک محصول طراحی است. آلیاژ و مقره ها باید دستکاری شوند تا به یک جز component مفید تبدیل شوند که برای گرم کردن کار می کند. صنعتگر با استعدادی که آلیاژ را تعیین می کند و بخاری را که تشکیل می دهد می دهد مهندس طراحی بخاری است.

انواع و مواد
مواد موجود در قلب بخاری معمولاً فلزی به شکل سیم ، روبان یا طرحی است که از یک ورق فلزی حک شده است. یک بخاری ممکن است حاوی سرامیک ، پلاستیک یا سیلیکون آغشته به یک رسانا باشد. انتخاب بهترین مواد برای کار شامل درک کاملی از خصوصیات مواد و همچنین دانستن محل تهیه بهترین لوازم برای برنامه خاص است.

سیم فلزی و آلیاژهای روبان
تمام عناصر گرمایش فلزی دارای خصوصیات فیزیکی ، حرارتی ، الکتریکی و متالورژی هستند. این خصوصیات مواد در هنگام انتخاب بهترین راه حل برای یک برنامه مورد توجه هستند. اختلافات وابسته به دما مانند مقاومت الکتریکی و انبساط حرارتی بسته به ماده متفاوت خواهد بود. بسیاری از چالش های طراحی بخاری به دلیل تغییر خصوصیات مواد مختلف عناصر حرارتی بر اساس شرایط بوجود می آیند.

عناصر گرمایشی موجود در وسایل متداول از آلیاژهای مقاومت فلزی مانند Fe-Cr-Al و Ni-Cr (Fe) ساخته می شوند. آنها توانایی تولید درجه حرارت به اندازه کافی گرم را دارند تا عنصر قرمز گرم شود ، در محله 1112 درجه فارنهایت (600 درجه سانتیگراد) و بالاتر. بخاری هایی که زیر این محدوده کار می کنند می توانند از طیف گسترده تری از مواد ساخته شوند. از عناصری مانند مس ، نیکل ، آلومینیوم ، مولیبدن ، آهن و تنگستن و همچنین آلیاژهای حاوی ترکیبات این عناصر استفاده می شود.

منبع:

https://www.payasense.com/%d8%a7%d9%84%d9%85%d9%86%d8%aa-%d8%ad%d8%b1%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c/


تاريخ : پنج شنبه 5 خرداد 1400 ساعت: 23:30 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


حسابداری را سیستم ثبت، گزارش‌دهی و تحلیل گزارش‌های حاصل از داده‌های مالی ثبت‌شده در یک کسب‌و‌کار تعریف می‌کنند. داده‌های مالی، حاصل از فرآیندها و فعالیت‌های اقتصادی کسب‌و‌کار است که باید بر اساس اصول و استانداردهای تعیین شده در حسابداری ثبت شوند. از‌جمله مباحث مهم در ثبت اسناد حسابداری، دو مبنای حسابداری تعهدی و حسابداری نقدی است که برای یکپارچه بودن ثبت اسناد در طول دوره مالی و برآورد درست از درآمدها و هزینه‌های کسب‌و‌کار و در نتیجه میزان سود حاصل باید در نظر گرفته‌شود. در این مقاله سعی داریم با مبنای حسابداری تعهدی و لزوم اجرایی کردن آن در شرکت‌های بزرگ و به‌ویژه دولتی آشنا شویم.

اگر موافق باشید حسابداری تعهدی را با یک مثال ساده توضیح دهیم. فرض کنید شما بخشی از پول خود را با خرید سهام یک شرکت در بورس سرمایه‌گذاری می‌کنید و یا شما به‌عنوان صاحب شرکت، سهام شرکت خود را در بورس عرضه می‌کنید. پس از مدتی ارزش سهام بالا می‌رود و شما چه به عنوان سهام‌دار و چه به عنوان صاحب شرکت، این افزایش را در دارایی و سرمایه خود در نظر می‌گیرید؛ حال آنکه هنوز وجه نقدی بابت این افزایش ارزش سهام دریافت نکرده‌اید.

مثال بالا نمونه کاربردی و ساده ای از حسابداری تعهدی است. مبنای حسابداری تعهدی را اینگونه می‌توان تعریف کرد: نظام حسابداری که در آن ثبت فرآیندهای مالی و معاملات برحسب زمان وقوع است و زمان دریافت یا پرداخت وجه نقد در معاملات مد نظر قرار نمی گیرد.

البته همان‌طور که می‌دانید در مقابل حسابداری تعهدی، حسابداری نقدی مطرح می‌شود که شناسایی و ثبت فرآیندهای مالی در آن براساس دریافت و پرداخت وجه نقد است. یعنی فعالیت‌های اقتصادی زمانی در دفتر حسابداری یک کسب‌و‌کار ثبت می‌شود که وجه مربوط به خرید یا فروش محصول یا ارائه خدمت وصول شده‌باشد.

بنابراین، در حسابداری تعهدی عملکرد یک کسب‌و‌کار برحسب رویدادهای انجام‌شده در دوره مالی اندازه‌گیری می‌شود و تراکنش‌های نقدی حاصل از این رویدادها مد نظر نخواهد‌بود. درنتیجه درآمدها و هزینه‌های کسب‌و‌کار به شرط وقوع یک تراکنش در دفاتر حسابداری ثبت می‌شود و دریافت و پرداخت وجه نقد شرط ثبت داده‌های مالی در دفاتر حسابداری نیست.

در کنار حسابداری تعهدی که برخی آن را حسابداری تعهدی کامل می‌نامند، دو مبنای تعهدی تعدیل شده و نیمه تعهدی نیز مطرح است که لازم است با آنها نیز آشنا شویم.

مبنای تعهدی تعدیل شده در نرم افزار حسابداری بر اساس شناسایی و ثبت هزینه‌ها و مخارج در زمان ایجاد است ولی برای ثبت درآمدها در زمان تحقق باید دو شرط : قابل اندازه‌گیری بودن درآمد و احتمال وصول درآمد در دوره مالی یا مدت زمان کوتاه را داشته‌باشد. درصورتی که درآمدها فاقد این دو شرط باشند، زمان شناسایی آن به زمان وصول وجه موکول می‌شود.

در توضیح مبنای نیمه تعهدی باید این نکته را مد نظر داشته‌باشید که آن را ترکیبی از دو مبنای تعهدی و نقدی دانسته‌اند. یعنی هزینه‌ها در زمان تحمیل و بر اساس مبنای تعهدی و درآمدها در زمان وصول و بر اساس مبنای نقدی شناسایی و ثبت می‌شوند.

ویژگی‌های تعریف شده برای حسابداری تعهدی را می‌توان دلیلی بر توجه بیشتر بر این مبنای حسابداری دانست که می‌توان مهم‌ترین مزیت‌هایی که حسابداری تعهدی برای شرکت‌ها به ارمغان می‌آورد را اینگونه بیان کرد:

  • تبعیت از اصل تطابق درآمد و هزینه
  • شناسایی و ثبت درآمد هزینه بدهی و طلب در دوره مالی وقوع
  • اندازه‌گیری عملکرد مالی واقعی یک کسب‌و‌کار
  • کمک به مدیران برای مدیریت منابع فعلی و برنامه‌ریزی آینده

تاريخ : پنج شنبه 5 خرداد 1400 ساعت: 18:24 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا

امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: