وب سایت درفا

آرامیس
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
محمد حسین احمدی
لینک دوستان
قالب گراف دات آی آر
سایت تفریحی ماندگار فان
نیبو
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد





تبلیغات



درب اتوماتیک شیشه ای یکی از پرکاربرد ترین محصولات درب اتوماتیک محسوب می شود. اجزای مهم تشکیل دهنده ی درب شیشه ای اتوماتیک عبارتند از اپراتور، شیشه سکوریت با ضخامت و رنگ های متفاوت،کاور آلومینیوم یا استیل (نسبت به سلیقه ی کارفرما و نمای ساختمان) و کاور پشت دهنه که خود اپراتور نیز از اجزایی چون موتور، قفل برقی، باتری، استابلایزر یا منبع تغذیه و مرکز کنترل تشکیل شده است. در صورت نیاز به این درها، می توانید هر ساعتی از روز را با ما در تماس باشید.

نیاز به کرکره برقی از انجایی امد که استفاده از کرکره‌های دستی آهنی دشوار بود و در اثر گذشت زمان و قرار گرفتن در معرض باد و باران ظاهر متفاوتی پیدا می‌کردند و نیاز بود که مجددا رنگ‌آمیزی شوند. نسل بعدی کرکره‌ها حفاظ‌های آکاردئونی‌ بودند که به دلیل مراحل ساخت و رنگ‌آمیزی دشوار قیمت بالایی داشتند. همین موضوع نیز باعث به وجود آمدن کرکره‌های برقی شد.

پرده برقی و کرکره برقی جزو مهم ترین کالا های مورد نیاز برای خانه هوشمند یا امروزی شماس چرا که دیگر نیاز نیست برای باز و بسته کردن پرده ها کل دیزاین و دکوراسیون منزل را به هم بزنید. تنها با فشردن یک کلید میتوانید هر زمانی که خواستید پرده را باز و بسته کنید و از نور طبیعی خورشید بهره مند شوید. همچنین شما میتوانید با استفاده از اپلیکیشن های اندروید و ای او اس پرده برقی منزل را کنترل کنید.


تاريخ : چهار شنبه 30 شهريور 1401 ساعت: 3:0 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


بوستر پمپ دستگاهی است که به منظور افزایش مجموع آب مصرفی و فشار آب ، چند پمپ آب را به صورت موازی به هم کوپل می کنند. به طور کلی تمامی بوستر پمپ های آبرسانی، خانگی و آبیاری برای افزایش فشار سیال در آپارتمان، ساختمان های مسکونی، صنعتی و غیره استفاده می شوند. سیستم این تجهیزات همانند یک کمپرسور گازی است که در آن سیالات متراکم و فشرده می شوند و سیالات با فشار بالا انتقال می یابند. بعضی از پمپ ها باید آب را به ارتفاع بالاتری انتقال دهند به صورتی که به دو مرحله پمپاژ نیاز پیدا می کنند. بوسترپمپ آبرسانی ، گردش آب در سراسر لوله را تامین می کند و فشار آب را نیز ثابت نگه می دارد و لازم نیست از پمپ های خیلی پر قدرت معمولی استفاده کنیم. شرکت پایا گسترش خورشید تابان (پمپ خوب) تولید کننده و نماینده فروش انواع پکیج بوستر پمپ در تهران می باشد. برای طراحی و ساخت بوستر پمپ توسط بهترین شرکت سازنده بوستر پمپ و یا خرید، استعلام قیمت و یا مشاهده کاتالوگ انواع بوستر پمپ آبرسانی، آتشنشانی، آبیاری، کشاورزی، خانگی، ساختمان و صنعتی با کارشناسان ما در شرکت پایا گسترش خورشید تابان تماس بگیرید.

شرکت پمپ آب پنتاکس که یکی از معروف ترین برندهای پمپ در ایران می باشد، همچنین به تولید بوستر پمپ پنتاکس می پردازد. بوستر پمپ پنتاکس یکی از محبوب ترین بوستر پمپ های ایران است که در امکان مختلف مخصوصا در ساختمان های بلند استفاده می شود. پمپ آب پنتاکس شناخته شده ترین و معروف ترین برند در ایران می باشد. بجز پمپ آب، بوستر پمپ پنتاکس نیز در ایران بسیار محبوب است. بوستر پمپ های بوستر پمپ آبرسانی، بوستر پمپ آتشنشانی و آبیاری پنتاکس به دلیل هزینه نگهداری کم و با صرفه بودن، دارای جایگاه مهمی در صنعت بوده و در نتیجه در اکثر مجتمع های مسکونی و مراکز بزرگ تفریحی، اداری و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد. از اجزاء تشکیل دهنده بوستر پمپ خانگی پنتاکس می توان به الکترو پمپ، فشار سنج، تابلو کنترل، اینورتور و غیره اشاره نمود. شرکت پایا گسترش خورشید تابان (پمپ خوب) تولید کننده بوستر پمپ پنتاکس در تهران می باشد. برای خرید بوستر پمپ پنتاکس یا استعلام قیمت از محصولات مختلف پنتاکس مانند بوستر پمپ های آتش نشانی، آبیاری و آبرسانی پنتاکس با کارشناسان ما در شرکت پایا گسترش خورشید تابان تماس بگیرید.

شرکت پایا گسترش خورشید تابان (پمپ خوب) طبق ضوابط جدید آیین نامه سال 1399 مجموعه پمپ آتش نشانی و بر اساس استانداردهای آن اقدام به طراحی و ساخت بوستر پمپ های تاییدیه آتشنشانی می نماید. این بوستر پمپ های آتشنشانی در سری های مختلف مانند کلاس S1, S2 و S3 ساخته می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آیین نامه مجموعه پمپ های آتش نشانی، PDF زیر را بخوانید. برای خرید بوستر پمپ آتش نشانی یا استعلام قیمت بوسترپمپ تاییدیه آتشنشانی با کارشناسان ما در شرکت پایا گسترش خورشید تابان تماس بگیرید.

منبع تحت فشار پمپ آب به نام های دیگری نیز شناخته می شود. از جمله آنها منبع انبساط یا مخزن تحت فشار یا منبع دیافراگمی پمپ می باشد. این منابع تحت فشار در رنگ های مختلفی عرضه می گردند. مکانیسم عملکرد مخزن تحت فشار یا منبع دیافراگمی اینطور است که به علت وجود تیوپ منبع تحت فشار، هوا با فشار زیاد در آن ذخیره می شود و آب بواسطه این فشار هوا به داخل لوله ها فرستاده می شود.در این لحظه آبی که با فشار بالا در مخزن تحت فشار قرار دارد به محض اینکه شیر باز شد تخلیه می شود.

از پرکاربردترین سیستم های فیلتر آلودگی های معلق در آب فیلتر های شنی هستند. با استفاده از این فیلترها قادر خواهید بود ذرات معلق موجود در آب به قطر 50 میکرون را حذف نمایید. اما جهت حذف مواد رنگی موجود در آب و ذرات رنگی و طعم آب باید بلافاصله بعد از فیلتر شنی استخر از فیلتر کربنی استفاده شود. دستگاه فیلتر شنی استخر بهترین و رایج ترین انتخاب برای برای شفافیت و تصفیه آب استخر می باشد. در لایه های مختلف فیلتر شنی از سایزهای متفاوت سیلیس استفاده می شود. لایه بالایی آن بین 0.5 تا 1.5 ، لایه میانی بین 1.5 تا 3 و لایه زیرین 5 تا 3 میلیمتر می باشد.یک صفحه جداگانه بنام صفحه نازل نیز در کف نازل فیلتر شنی استخر متصل می شود که کار این صفحه جلوگیری از خروج سیلیس از فیلتر شنی می باشد. معمولا یک سوم فیلتر شنی را جهت معلق بودن املاح پر نمی کنند تا زمان بکواش را بالا ببرند.


تاريخ : سه شنبه 29 شهريور 1401 ساعت: 3:37 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


خروپف معمولاً با اختلال آپنه انسدادی (OSA) در ارتباط است. همه افرادی که خروپف می‌کنند لزوماً به این اختلال دچار نیستند؛ اما اگر خروپف با هر کدام از علائم زیر همراه باشد باید به پزشک مراجعه کنید تا از نظر دارا بودن این اختلال بررسی شوید:

  • وقفه تنفس در طول خواب
  • خواب آلودگی شدید در طول روز
  • اشکال در تمرکز
  • سردرد صبحگاهی
  • گلودرد هنگام بیدار شدن از خواب
  • بی قراری در خواب
  • نفس نفس زدن یا خفگی در خواب
  • فشار خون بالا
  • درد قفسه سینه شبانه

خروپف بسیار بلند (طوری که برای دیگران آزاردهنده است) کاهش تمرکز، مشکلات رفتاری و افت عملکرد درسی در کودکان ویژگی اصلی آپنه خواب خروپف‌های بلند و بعد سکوت و وقفه تنفس است. به مرور زمان توقف‌های تنفسی به فرد هشدار می‎دهند که باید بیدار شود.

بیدار شدن معمولاً با صدای خرناس بلند یا نفس نفس زدن همراه است. این الگوی تنفسی و خروپف در خواب ممکن است در طول شب چندین بار تکرار شود و باعث سبک شدن خواب فرد شود. ‌

چه کسی بیشتر خروپف میکنند؟ تقریباً همه از جمله نوزادان، کودکان و بزرگسالان هر از گاهی خروپف می‌کنند. برخی از افراد بیشتر از دیگران خروپف می‌کنند.

اما علت خروپف در خواب چه می‌تواند باشد؟ سن: با افزایش سن، خروپف بسیار بیشتر خواهد شد. زیرا توان عضلانی فرد کاهش می‌یابد و باعث انقباض راه‌های هوایی می‌شود. الکل و آرام بخش: نوشیدنی‌های الکلی و برخی داروها باعث شل شدن ماهیچه‌ها می‌شوند و جریان هوا را در دهان، بینی و گلو محدود می‌کنند. اما به راستی بهترین دکتر برای درمان خروپف دکتر غلامی است؟ ما به شما دکتر کلینیک دکتر غلامی را پیشنهاد میدهیم.

آناتومی بدن: کام نرم بلند (پشت سقف دهان)، آدنوئیدهای بزرگ، لوزه‌ها یا زبان بزرگ می‌تواند جریان هوا را از طریق بینی و دهان سخت کند. انحراف سپتوم (غضروف جابجا شده در بینی) می‌تواند جریان هوا را مسدود کند. جنسیت: خروپف در مردان بسیار بیشتر و شایع‌تر از زنان است. سابقه خانوادگی: خروپف در خانواده‌ها دیده می‌شود. اگر والدینی دارید که خروپف می‌کنند، احتمال اینکه شما هم خروپف کنید بسیار بالا است. سلامت کلی: گرفتگی بینی به دلیل آلرژی و سرماخوردگی مانع جریان هوا از طریق دهان و بینی می‌شود. زنان باردار به دلیل تغییرات هورمونی و افزایش وزن بیشتر احتمال دارد خروپف کنند. وزن: خروپف و اختلالات تنفسی مرتبط با خواب در افرادی که اضافه وزن دارند یا چاق هستند، شایع‌تر است.

 


تاريخ : جمعه 25 شهريور 1401 ساعت: 22:54 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


عمر باتری این روزها به یکی از مهمترین عوامل برای گوشی های هوشمند تبدیل شده است. اپل در سال های اخیر، از طریق ترکیب بهینه‌سازی نرم‌افزاری و قرار دادن باتری‌هایی با ظرفیت بیشتر در دستگاه‌های خود، سعی کرده است که عمر باتری گوشی‌های آیفون را به‌طور قابل توجهی افزایش دهد.

اولین چیزی که در مورد باتری آیفون باید بدانید این است که روش اندازه‌گیری طول عمر باتری در گوشی‌های آیفون به صورت سیکل یا دوره است. یعنی هر بار که گوشی شما 100 درصد شارژ می‌شود یک سیکل محسوب می‌شود. قرار نیست این سیکل حتما از 0 درصد شروع شود. هر بار که 100 درصد به باتری گوشی شما اضافه می‌شود یک دوره به حساب می‌آید. مثلا اگر از 40 درصد تا 100 درصد شارژ کنید 60 درصد یک سیکل را تمام کرده‌اید. دفعه‌ی بعدی که 40 درصد دیگر به آن اضافه کنید سیکل شما تکمیل می‌شود.

مشکل اصلی باتری‌های آیفون هم همین است. اینکه اگر از آن‌ها به خوبی مراقبت نکنید به مرور زمان این سیکل کوچکتر می‌شود. هم سیکل تخلیه و هم سیکل شارژ کمتر و کمتر می‌شود و کارایی باتری افت می‌کند. در برخی باتری‌ها ممکن است سیکل شارژ بیشتر شود و سیکل تخلیه کمتر شود که مشکل خیلی بدتری است.

https://b2n.ir/g34027


تاريخ : پنج شنبه 24 شهريور 1401 ساعت: 1:26 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


قیمت به موارد مختلفی بستگی دارد. به طور کلی قیمت‌های ما، به دلیل حذف برخی از هزینه‌های اضافی و توجه و تمرکز روی رضایت مشتری نسبت به دیگر گل فروشی‌ها پایین‌تر است و در عین حال به جرات می‌توان گفت که کیفیت و زیبایی تاج گل ها تضمین شده است و انواع گل‌ های مورد استفاده ما در تاج‌های گل تا چند روز ماندگاری دارند. در این مقاله میخواهیم بهترین نوع گل برای مراسم خاکسپاری را برای شما به اشتراک بگذاریم. هیچ انسانی دوست ندارد عزیزان خود را از دست بدهد و میخواهد برای یکبار شده است ، به دوران قبل از این اتفاق برگردد. اما راه هایی نیز وجود دارد که خانواده داغدار را کمی آرام میکند. یکی از این راه ها ، دریافت تاج گل مناسب میباشد. تاج گلی که معنا و نماد خاصی داشته باشد ، باعث آرامش خانواده عزادار میشود و نشان دهنده همدردی شما با خانواده متوفی است. هر تاج گل بیانگر احساسی خاص میباشد. توصیه میشود قبل از خرید گل ترحیم ، به نکاتی توجه کنید. برای انتخاب گل ترحیم بهتر است از گل های با دوام استفاده کنید تا عمر بالایی داشته باشد. همچنین سعی کنید همیشه از تاج گل و یا دسته گل برای مراسم ترحیم استفاده نمایید. از لحاظ قیمت تاج گل ترحیم هانی گل نیز نگران نباشید. هانی گل با بهترین کیفیت و به صرفه ترین قیمت ، گل ترحیم را به فروش میرساند. برای خرید گل مخصوص ترحیم به صفحه اصلی سایت شرمیلا رفته و به بخش ترحیم مراجعه نمایید تا از طرح های فوق العاده زیبای ما دیدن کنید. گل سوسن یا (لیلیوم) استفاده از گل های سوسن برای سر مزار رایج و مناسب است. نماد این گل قدرت و صداقت است. به طور کلی میتوان گفت رنگ های مختلف گل لیلیوم یا سوسن ، برای سنگ قبر بسیار مناسب است.


تاريخ : چهار شنبه 23 شهريور 1401 ساعت: 13:0 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


یکی از پر تکرار ترین سوالاتی که کارآموزان سئو در پلتفرم حافظ  از ما می پرسند این است که سئوکار حرفه ای کیست؟ سئوکار یعنی چی؟ او کار حرفه ای وردپرس چه فرقی با سئوکار سایتهای اختصاصی دارد؟ سئو کار حرفه ای شویم و درآمد بالا داشته باشیم؟

وقتی شما شغل کارشناس سئو را برای خود انتخاب می کنید باید این نکته را بپذیرید که وارد یک عرصه چالش برانگیز شده اید و باید ذهن خود را برای بهبود رتبه سایت در همه جهات آزاد کرده و خلاق باشید.

در پاسخ به سوال سئوکار کیست بگوییم سئوکار شخصی است که با تمام اصول و استانداردهای سئو برای بهینه سازی سایت و بهبود رتبه سایت برای موتورهای جستجو دارد و از جدیدترین تکنیک های سئو برای جذب کاربران و کسب اعتبار در نظر ربات های گوگل استفاده می کنند.

یک سئو کار حرفه ای وردپرس و یا به طور کلی یک متخصص سئو که به اصطلاح به او seo expert گفته می شود باید بتوانند اطلاعات خود را آپدیت کرده و مطابق با جدیدترین تغییرات الگوریتم به موتورهای جستجو اقدام به بهینه سازی سایت کند. اگر نمی دانید اصول و استاندارد سئو چیست و چگونه می توان از ابتدا برای سئوی سایت برنامه‌ریزی کرد پیشنهاد می‌کنیم مقاله سئو چیست را مطالعه کرده و به صورت پایه ای برای seo  کار حرفه ای شدن برنامه ریزی کنید.

بهتر است از همان ابتدای راه تصمیم بگیرید که می خواهید تنها یک سئو کار شوید و یا تبدیل به متخصص سئو شوید؟ او کار می‌تواند در یک شرکت مانند یک کارمند معمولی برای بهبود و بهینه سازی سایت تلاش کند اما سوالی که مطرح می‌شود این است که متخصص سئو چیست و سئو کار حرفه ای به چه کسی گفته می شود؟

سئو کار حرفه ای باید توانایی مشاوره سئو،مدیریت سئوی طراحی پلن و استراتژی سئو و پیاده سازی برنامه های بر روی سایت های مختلف را داشته باشد و باید بتواند ایراد کار کارشناسان سئوی که زیر دست او سایت های مختلف را بهینه سازی می کنند را بگیرد و برای رفع ایرادات تلاش کند. در ادامه تعدادی از مهمترین وظایف متخصص سئو و یا seo expert را با هم بررسی می کنیم.


تاريخ : سه شنبه 22 شهريور 1401 ساعت: 17:12 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


دومینیکا Dominica به عنوان یکی از بهترین کشورها در زمینه صدور پاسپورت شناخته می شود. البته در گذشته، امکان دریافت پاسپورت از این کشور وجود نداشت و فقط افرادی که در این کشور اقامت داشتند، می توانستند اقدام به دریافت ویزا برای ورود به این کشور کنند. اما از سال ۱۹۹۳ تا امروز ، امکان فروش پاسپورت دومینیکا برای مردم کشورهای مختلف فراهم شده است.

افرادی که برای تجارت و یا با اهداف دیگر، نیاز به پاسپورت دوم دارند، می توانند اقدام به دریافت خدمات فروش پاسپورت دومینیکا های لیپ کنند. با دریافت پاسپورت این کشور، امکان ورود به بیش از ۱۴۰ کشور دنیا فراهم می شود.

دومینیکا؛ کشوری بی نظیر برای اخذ اقامت بدون حضور کشور دومینیکا در حال حاضر، تنها کشور در حوزه کارائیب است که به ایرانیان خدمات فروش پاسپورت ارائه می دهد.

در سال های گذشته، دغدغه بسیاری از مردم ایران دریافت پاسپورت دوم بود. اما با وجود خدماتی که کشور دومینیکا برای ارائه پاسپورت ارائه می کند، تمام


تاريخ : سه شنبه 22 شهريور 1401 ساعت: 1:46 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


دیزل ژنراتور چیست؟

در بازار صنعتی ایران اصطلاحا از کلمه ژنراتور برای دستگاه های تولید کننده برق (gen set) استفاده میگردد. ژنراتور که برگرفته از کلمه generator میباشد به معنای تولید کننده بوده و اصطلاحا در ایران به دستگاه مولد برق اطلاق میگردد.از نظر علمی و اصولی موتور برق و یا مولد برق به یک سیستم یکپارچه تولید کننده برق گفته میشود که شامل دو قسمت اساسی میباشد . قسمت اول یک مولد الکتریسیته (ژنراتور یا ALTERNATOR) است که توسط قسمت دوم که یک موتور احتراقی (Engine) میباشد چرخانده میشود . موتور دستگاه مولد برق ، سوخت را سوزانده و تبدیل به انرژی مکانیکی مینماید و ژنراتور این نیروی مکانیکی دورانی را از طریق القای الکترومغناطیسی به انرژی الکتریکی تبدیل می نماید.


تاريخ : دو شنبه 21 شهريور 1401 ساعت: 1:54 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


ترانسمیتر قلمی

این ترانسمیترها بسیار به باطری قلمی شباهت دارند و به دلیل ابعاد کوچک، کاربرد زیادی دارند. ترانسمیتر قلمی دارای یک صفحه فلزی صاف در بالای آن می­باشد که به عنوان سنسور اندازه­ گیری عمل کرده و توسط انتهای آن به مخزن یا سیستم اندازه­ گیری فشار متصل می­ شوند. برای خرید ابزار دقیق مانند انواع ترانسمیتر فشار به خیابان لاله زار تهران بروید.

ترانسمیتر دیافراگمی

این ترانسمیترها دارای یک صفحه دیافراگمی می ­باشند که با تغییرات فشار، صفحه دیافراگم نیز تغییر شکل می­دهد و روی مخازن بسته می­شوند. جنس ترانسمیترهای دیافراگمی معمولا از فولاد ضدزنگ یا کامپوزیت پلیمری بوده و به دلیل جنس آن در محیط ­های متفاوتی قابل استفاده هستند.

ترانسمیتر تفاضلی یا اختلاف فشار

این ترانسمیترها جهت اندازه­ گیری اختلاف فشار بین دو مخزن و یا دو طرف یک لوله کاربرد دارند. در این ترانسمیترها از حسگرهای فلزی یا پرده دیافراگمی برای اندازه ­گیری تغییرات فشار و نشان دادن آن استفاده می­شود.

ترانسمیتر فشار ضد انفجاری

ترانسمیتر فشار ضدانفجاری در صنایع پتروشیمی، پالایشگاه ­ها و همچنین کارخانه تولید آمونیاک که احتمال ایجاد جرقه بسیار بالا می­باشد کاربرد دارد.

ترانسمیتر فشار صنعتی

این ترانسمیترها برای محدوده اندازه گیری فشار بسیار بالا طراحی شده اند.

ترانسمیتر فشار هوشمند

ترانسمیتر هوشمند به دلیل سرعت بالا در اندازه­ گیری و دقت و حساسیت بسیار بالا در محیط­ هایی که احتیاج به نتایج بسیار دقیق دارند، کاربرد دارد.

ترانسمیتر دیجیتال

در ترانسمیتر دیجیتال از یک صفحه نمایش برای نشان دادن فشار به صورت لحظه­ای استفاده می­شود. همچنین در این ترانسمیترها قابلیت ارسال مقادیر اندازه­ گیری شده به اتاق کنترل نیز وجود دارد. اصولا این ترانسمیترها در محل­هایی که امکان حضور اپراتور در آن محل امکان پذیر باشد مورد استفاده قرار می­گیرند.

کاربرد ترانسمیتر فشار

  • اندازه ­گیری فشار: سنسورهای فشار به طور مستقیم در صنایع خودروسازی، هواشناسی و مواردی که فشار باید مستقیما اندازه ­گیری شود، کاربرد دارند.

  • اندازه­ گیری جریان: رابطه ونتوری با فشار برای اندازه ­گیری جریان مورد استفاده قرار می­گیرد. در این روش، اختلاف فشار رابطه مستقیم با جریان عبوری از تیوپ دارد.

  • اندازه ­گیری ارتفاع از سطح دریا: ترانسمیترهای فشار کاربردهایی نظیر هواپیما، ماهواره، شاتل­های فضایی و هواشناسی که احتیاج به اندازه­گیری اختلاف فشار نسبت به سطح دریا دارند، مورد استفاده قرار می­گیرند.

  • آزمایش نشتی: با اندازه ­گیری فشار و تغییرات آن در یک بازه زمانی مشخص، وجود نشتی مشخص می­شود. با مقایسه فشار سیستم مورد نظر با سیستمی که دارای مقدار مشخصی نشتی است و سپس با محاسبه اختلاف فشار، میزان نشتی محاسبه می­شود.

  • اندازه­گیری ارتفاع و عمق: سطح مایعات با فشار رابطه مستقیمی دارد؛ بنابراین در این موارد از ترانسمیترها برای اندازه ­گیری وضعیت جسم موجود در آب مانند زیردریایی ­ها یا سطح ارتفاع مایع مخازن استفاده می­ گردد.


تاريخ : یک شنبه 20 شهريور 1401 ساعت: 1:10 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


شرکت در برنامه‌های «شهروندی از طریق سرمایه‌گذاری» معمولا سریع‌ترین و ساده‌ترین راه برای اخذ پاسپورت دومینیکا است. در سراسر جهان، تعداد معدودی از کشورهای منتخب با اعطای تابعیت از طریق برنامه‌های سرمایه‌گذاری، بودجه مورد نیاز را برای برنامه‌های اقتصادی و توسعه کشور خود جذب می‌کنند. این برنامه فرصتی را برای افراد فراهم می‌کند تا با سرمایه‌گذاری در پروژه‌های دولتی، اوراق قرضه یا پروژه‌های مصوب املاک، از آنها تابعیت خریداری کنند. این کشورها به طور معمول شرط حضور ندارند. داشتن تابعیت دوم برای افرادی که به دنبال سفر بدون ویزا به جهان و امکان مدیریت مالی بهتر هستند ایده‌آل است. با اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه‌گذاری، این افراد از حقوق و امتیازات شهروندی، از جمله حق واگذاری تابعیت به نسل‌های آینده خود برخوردار می‌شوند.


تاريخ : شنبه 19 شهريور 1401 ساعت: 15:9 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین المان‌هایی که در فضای داخلی اتاق نشیمن مورداستفاده قرار می‌گیرد مبل راحتی است. این مبل‌ها دارای مدل‌های متنوعی هستند و می‌توانید به‌راحتی متناسب سبک دکوراسیون و به‌عنوان رنگی مکمل با سایر وسایلتان مدل شیک و جذابی را انتخاب کنید و چیدمانی بی‌نظیر را به ارمغان آورید.

مبل راحتی از پرطرف‌دارترین سبک‌های مبلمان است که می‌توانید با هر سطح درآمدی و بودجه‌ای بهترین آن را برای منزل خود تهیه کنید. شما می‌توانید از امکان خرید اقساطی بدون بهره از فروشگاه سامی مبل استفاده کنید و بدون هیچ‌گونه دغدغه‌ای به‌راحتی مدل و رنگ مبل مدنظر خود را انتخاب و به‌صورت اقساط 36ماهه هزینه آن را پرداخت نمایید و با ایجاد تغییراتی در محل زندگی و کار خود با انرژی بیشتر به فعالیت‌های روزمره ادامه دهید و از حضور در محیط لذت ببرید و احساس آرامشی وصف نشدنی را تجربه کنید.


تاريخ : پنج شنبه 17 شهريور 1401 ساعت: 2:43 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


باتری موبایل یک منبع تغذیه برای دستگاه‌های تلفن همراه است که ولتاژ و جریان مورد نیاز برای روشن شدن و عملکرد این دستگاه را فراهم می‌آورد. باتری‌های موبایل معمولا از جنس نیکل، لیتیوم، لیتیوم-پلیمر، لیتیوم- یون، نیکل-کادمیوم یا نیکل-متال هیدرات ساخته می‌شوند.

باتری آیفون اگر یکی از دارندگان گوشی‌های هوشمند آیفون اپل هستید، در فروشگاه فونی شاپ می‌توانید باتری اصلی و با کیفیت مناسب با مدل گوشی خود را تهیه نمایید. آیفون‌های اپل محصولات پرچم داری هستند که کیفیت عملکرد شان واقعاً فوق العاده است. شرکت اپل با طراحی اسمارت فون های جدید خود که در آن ها ظرفیت باتری آیفون را تا حد قابل قبولی بالا برده است؛ سعی کرده کاربران موبایل آیفون را راضی نگه دارد.

باتری هواوی از زمانی که شرکت هواوی روی طراحی و ساخت اسمارت فون های پیشرفته که امکان رقابت با برند های بسیار معتبر مثل سامسونگ را داشته باشند؛ تمرکز کرده؛ طول عمر باتری هواوی به یکی از معضلات گوشی‌های همراه این شرکت تبدیل شده است.


تاريخ : سه شنبه 15 شهريور 1401 ساعت: 3:35 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


از ضروری ترین ویژگی هایی که ممکن است برای شناسایی مواد اصلی و تقلبی بودن شارژر شیائومی، مورد استفاده قرار گیرد. لوگوی سازنده است.هر کسب و کار لوگوی متمایز خود را داشته که با حروف خاصی نوشته یا تصویر، ظاهر و احساسی متمایز دارد.تولیدکنندگان محصولات فیک، لوگو را کپی کرده و با قرار دادن آن بر روی کالا، سعی در معرفی آن به عنوان محصول اصلی را دارند.

شارژر هواوی اصل دغدغه خریداران زیادی است. کمپانی هواوی سال هاست که به عنوان یکی از قدرتمندترین ها در عرصه تکنولوژی های ارتباطی فعالیت می کند. اما افزایش قیمت و عدم دسترسی مناسب به تجهیزات جانبی اصل زمینه را برای سودجویان فراهم کرده و بازار مملو از تجهیزات جانبی تقلبی شده است و در نهایت ممکن است

انجام این کار بسیار آسان است، چرا که فقط با چند مورد بسیار ساده روی نوشته‌های شارژر سامسونگ کار خواهیم داشت. یکی از این موارد که بهترین روش تشخیص شارژر اصلی سامسونگ محسوب می‌شود، کشور سازنده‌ آن است. اگر روی مشخصات شارژر نوشته باشد که این محصول در چین ساخته شده است


تاريخ : سه شنبه 15 شهريور 1401 ساعت: 2:42 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


طراحی سایت چیست؟ طراحی سایت پلتفرم حافظ به ساخت و راه اندازی صفحات سایت گفته می‌شود که معمولا این کار با کدنویسی به زبان‌های مختلف برنامه نویسی و یا با استفاده از قالب‌های آماده انجام می‌شود. در آغاز، وبسایت‌ها با استفاده از زبان HTML نوشته می‌شدند و پس از آن با پیشرفت وب، طراحی‌ با استفاده از جدول‌های پنهان در صفحه و زبان HTML  منسوخ شد و استفاده از زبان CSS روی کار آمد. به زبانی ساده‌تر تعریف طراحی سایت عبارت است از ساخت صفحات وب یا ریدیزاین و بهینه سازی سایت‌های قدیمی که در بستر اینترنت انجام می‌شود.

برای طراحی سایت چه ابزارهایی وجود دارد؟ اولین و مهم‌ترین چیزی که برای طراحی سایت یا Web Design نیاز دارید، یک کامپیوتر است. این کامپیوتر یا لپتاپ باید قدرت کافی در اجرای برنامه‌های گرافیکی و کدنویسی را داشته باشد و تا حد امکان در زمان کار خاموش نشود و یا هنگ نکند که زحماتتان هدر نرود. اگر بخواهید بدانید دیگر ابزارها و مهارت‌های اصلی در طراحی سایت چیست، می توان تسلط به زبان‌های برنامه نویسی  و فریمورک‌های مربوطه را نام برد.

انواع طراحی سایت چیست ؟

به صورت کلی سایت‌ها به دو دسته تقسیم می‌شوند، که عبارتند از سایت‌های استاتیک و سایت‌های دینامیک.


تاريخ : دو شنبه 14 شهريور 1401 ساعت: 1:24 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


نقش اصلی گلس گوشی موبایل، محافظت از صفحه نمایش در برابر ضربات وارده و یا ایجاد هرگونه خط و خش است. با توجه به اهمیت بالای نمایشگر و سختی تعویض آن، استفاده از گلس محافظ صفحه نمایش گوشی موبایل امری ضروری بوده و اقدام به خرید آن پس از خرید گوشی جدید اجتناب ناپذیر است.

گلس سوپر دی پلاس +Super D (تقویت شده) گلس های محافظ صفحه نمایش برای گوشی های هوشمند، اسمارت واچ ها، تبلت و هر وسیله ی الکتریکی دارای صفحه نمایش مورد استفاده قرار میگیرد. کمتر کسی است که ریسک نداشتن گلس محافظ روی وسایل هوشمند را می پذیرد.

گلس سرامیکی برخلاف نام گلس سرامیکی، در ساخت آن به میزان زیادی از کریستال شیشه و به مقداری ناچیزی از ناخالصی هایی همچون سرامیک، کوارتز و سیلیکات استفاده شده است. گلس های سرامیکی برخلاف گلس های شیشه ای به مدت زیادی رنگ خود را حفظ کرده و دچار تغییر رنگ نمی شوند. این ترکیبات بکاررفته نه تنها از بجا ماندن اثر انگشت جلوگیری کرده، بلکه از کاهش کیفیت تاچ صفحه نیز جلوگیری می کند.


تاريخ : یک شنبه 13 شهريور 1401 ساعت: 20:1 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


گل در میان مردم کشورمان و فرهنگ ایرانی دارای جایگاه ویژه‌ای است. به‌طوری‌که در مناسبت‌های متفاوت برای عرض تبریک گل هدیه می‌دهند. یکی از این مناسبت‌ها آغاز فعالیت یک کسب‌وکار و راه‌اندازی یک نمایشگاه می‌باشد. در چنین مواردی تاج گل نمایشگاه برای عرض تبریک و آرزوی موفقیت می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

یکی از رایج‌ترین روش‌هایی که می‌توان برای عرض تبریک به‌منظور شروع فعالیت یک برند در محل برگزاری نمایشگاه استفاده نمود تاج گل است که جلوه زیبا و با شکوهی دارد. باتوجه‌به شرایط و فضای حاکم بر نمایشگاه دسته‌گل و باکس گل نمی‌تواند گزینه مناسبی برای تبریک باشد. تاج ‌گل‌ نمایشگاه در ابعاد و مدل‌های متنوعی عرضه می‌شود که می‌توانید متناسب باسلیقه و بودجه خود بهترین گزینه را سفارش دهید.

قیمت تاج گل نمایشگاه باتوجه‌به اینکه از گل‌های خارجی و یا ایرانی فصلی استفاده شده و همچنین تعداد و نوع آن‌ها متفاوت است. البته نحوه چیدمان و تزئین، جنس و سایز پایه نیز بر روی قیمت نهایی آن اثر می‌گذارد. ازاین‌رو نمی‌توان یک قیمت ثابت برای این هدیه زیبا اعلام نمود و باتوجه‌به موارد ذکر شده قیمت‌های متفاوتی دارند.


تاريخ : یک شنبه 13 شهريور 1401 ساعت: 18:5 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


بسیاری از افراد در مورد تکنولوژی‌ها و برنامه‌های فوق العاده آن اطلاعاتی ندارند و به نظرشان عملکرد این دستگاه همانند جاروبرقی‌ها می‌باشد. اما نکته‌ای که باید به آن اشاره کرد این است که با استفاده از این محصول دیگر نیازی ندارید برای جمع کردن خرده ریزها از جاروبرقی‌های بزرگ استفاده کنید! تنها کافی است این محصول را روشن کرده و خانه خود را تمیز کنید. از جمله ویژگی‌های پرکاربردی که توانسته این محصول را در دسته پرفروش‌ترین لوازم خانگی بوشطبقه بندی کند عبارتند از: وزن سبک؛ راحتی در استفاده؛ توانایی در نظافت عالی؛ دسترسی به نقاط سخت و گوشه‌های خانه؛ اشغال فضایی کم و دیگر موارد است. مورد دوم که می‌توان به عنوان پر فروش‌ترین لوازم خانگی بوش دسته بندی کرد دستگاه اتو برقی به حساب می‌آید. اگر به شما بگوییم که با خرید این محصول بهترین دستگاه را برای خانه خود خریداری کرده‌اید دروغ نگفته‌ایم! همانطور که می‌دانید وجود اتویی که از کاربردهای برتر برخوردار باشد یکی از مهم‌ترین دستگاه‌های لوازم خانگی بوش در هر خانه‌ای به حساب می‌آید که شما بتوانید در بسیاری از مواقع لباس‌های خود را اتو کرده و از چین و چروک‌های آن رهایی پیدا کنید. اما برخی شرایطی نیز وجود دارد که شما مدت زمان کمی برای آماده شدن دارید و نیاز دارید در سریع‌ترین زمان ممکن است لباس‌های خود را اتو کنید. اما به دلیل عملکرد پایین اتوهای خود زمان زیادی از شما می‌گیرد. خبر خوبی که می‌توان به شما داد این است که این نوع از لوازم خانگی بوشبا طراحی و عملکردهای فوق العاده‌ به عنوان یکی از برترین دستگاه‌های لوازم خانگی تبدیل شده است و دیگر نیازی به صرف زمان‌های طولانی برای اتو کردن لباس‌های خود را نخواهید داشت. ویژگی‌هایی که باید در هنگام خرید این محصول در نظر بگیرید به چند مورد بستگی دارد. به عنوان مثال سعی کنید در مورد مسائل زیر اطلاعات کسب کنید: ‌جنس بدنه اتو از چه مدلی باشد؟ توان مصرفی این سری از اتوهای بوش به چه میزان است و از چه قدرتی برخوردار است؟ وزن اتو یکی دیگر از موضوعاتی است که باید به آن دقت داشته باشید که نه سنگین باشد و نه خیلی سبک که لباس‌های شما را به راحتی اتو نکند؛ میزان ظرفیت مخزن آبی که در خود جای می‌دهد باید به نحوی باشد که بتواند حداقل تعداد ۵ لباس را برای شما اتو کند؛ طول سیم اتو بوش یکی دیگر از مواردی است که باید در هنگام خرید به آن توجه داشته باشید. خرید اسپرسوساز یکی از بهترین انتخاب‌های شما به حساب می‌آید که این کمپانی با ارائه این سری از لوازم خانگی بوشخود توانسته توجهات زیادی را به خود و دستگاه‌های جدید اسپرسوساز جلب کند! همه ما علاقه زیادی به نوشیدنی‌های گرم برای شروع صبح خود داریم بخاطر همین چه چیزی می‌تواند بهتر از دستگاه اسپرسوساز برند برتر بوش برای شما باشد که می‌تواند در کمترین زمان ممکن نوشیدنی‌های گرم شما را آماده کند و هم قادر است علاوه بر اسپرسو تمام نوشیدنی‌های دیگری که بر پایه قهوه باشد را برای شما ارائه دهد. عالی به نظر می‌رسد اینطور نیست؟ طرح‌ها و مدل‌های مختلفی از این دستگاه اسپرسوساز بوش در بازار وجود دارد که شما با توجه به فضای موجود، تکنولوژی‌ها و کاربرد‌هایی که می‌خواهید می‌توانید این دستگاه‌ها را انتخاب کنید. قیمت اسپرسوساز بوشنیز که برای هر یک از مدل‌های این دستگاه‌ها قرار داده‌اند کاملا مناسب و به صرفه است‌.


تاريخ : شنبه 12 شهريور 1401 ساعت: 13:31 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


اما باید توجه داشته باشید که هر کاور یا گاردی را نباید استفاده کنید. برخی کاور ها باعث کاهش آنتن دهی موبایل می شوند. و برخی دیگر باعث زیادی گرم شدن موبایل می شوند که به قطعات داخلی موبایل به ویژه باتری گوشی آسیب می زند. خیلی از گارد ها به دلیل حرکت گوشی در آن ها باعث خط افتادن پشت گوشی می شوند. برخی دیگر به پورت های موبایل توجه نمیکنند و باعث می شوند که سوکت هندزفری یا شارژر درست وارد نشود. پس همانطور که متوجه شدید استفاده از گارد گوشی موبایل بسیار مهم است و معایب و مزایای خاصی دارد.

بازار اینترنتی و استفاده از دیجیتال خرید کلیه لوازم مورد نیاز را بسیار ساده کرده، البته در این میان افراد سودجو با سواستفاده از اعتماد مشتریان سبب سلب رضایت از اجناس و اطمینان مشتریان از فروشندگان شده اند به همین دلیل لازم است پیش از خرید اطلاعات کاملی در رابطه با بهترین مرکز خرید قطعات موبایل داشته باشید.

خرید کابل و شارژر جدید مشکلات ناشی از خرابی شارژر گاهی از وضعیت ظاهری آن مشخص بوده و گاهی نیز از عدم شارژ باتری هنگام اتصال شارژر می توان به خرابی آن پی برد. نسبت به مشکلات شارژر باید حساس بوده و در صورت وجود هرگونه خرابی در آن، بهتر است هرچه سریع تر نسبت به تعویض کابل و شارژ گوشی خود اقدام کنید.


تاريخ : جمعه 11 شهريور 1401 ساعت: 3:20 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


هزینه جراحی بینی در تهران و شهرستانها در سال 1401 یکی از مهمترین عوامل انجام جراحی بینی در تهران می باشد. همانطور که می دانید بازه قیمتی جراحی بینی در سال 1401 برای جراحان مختلف متفاوت است. در این مقاله به بررسی عوامل موثر بر قیمت جراحی بینی در تهران و شهرستان ها پرداخته ایم. همچنین هزینه جراحی بینی، هزینه های قبل و بعد از جراحی بینی، هزینه جراحی بینی استخوانی 1401 و هزینه جراحی بینی ترمیمی را آورده ایم. در ادامه معایب جراحی بینی ارزان در تهران و شرایط پرداخت هزینه جراحی بینی به صورت اقساطی در تهران را توضیح دادیم.

هزینه های قبل از جراحی بینی چقدر است؟

بخشی از هزینه عمل بینی مربوط به هزینه قبل از جراحی بینی می باشد که به چند عامل مهم و اساسی بستگی دارد. در واقع بیمار قبل از انجام جراحی باید مبلغی را به عنوان هزینه قبل از جراحی بینی پرداخت کند که به شرح زیر می باشد:

 هزینه مشاوره جراحی بینی:

برخی از پزشکان برای مشاوره و ویزیت اولیه رینوپلاستی هزینه ای دریافت نمی کنند، اما برای سایر پزشکان این هزینه باید پرداخت شود. خبر خوبی که برای شما داریم این است که در اکثر موارد اگر از طریق 24 مشاور پزشک به جراح بینی مراجعه کنید، نیازی به پرداخت هزینه مشاوره جراحی بینی نخواهید داشت.


هزینه آزمایشات قبل از جراحی بینی:

قبل از انجام جراحی بینی باید آزمایشات مربوط به غلظت و انعقاد خون، قند خون، کم خونی، فقر آهن و ... را انجام دهید که نتایج آن را باید قبل از عمل به پزشک خود تحویل دهید. توجه داشته باشید که جراحان بدون نتیجه این آزمایشات جراحی را انجام نمی دهند.


هزینه عکاسی رینوپلاستی:

برای گرفتن عکس آتلیه ای، برخی از پزشکان این کار را در مطب خود انجام می دهند که معمولا هزینه کمتری دارد. هیچ روتوشی روی عکس آتلیه ای انجام نمی شود تا پزشک با استفاده از وضوح کامل عکس مستقیماً مشکلات بینی فرد را ببیند. مراقب باشید که اگر جراح سی تی اسکن برای شما تجویز کرد، هزینه سی تی اسکن به هزینه های قبل از جراحی بینی اضافه می شود.

هزینه کلینیک یا بیمارستان:

معمولاً هزینه عمل بینی در کلینیک کمتر از هزینه عمل بینی در بیمارستان است، زیرا بیمار پس از 5-4 ساعت از جراحی بینی از کلینیک ترخیص می شود. اما به دلیل داشتن تجهیزات بیشتر، بیمارستان برای افرادی که بیماری های زمینه ای خاصی دارند مناسب است و معمولاً بیمار حداقل یک شب نیاز به بستری شدن دارد.

هزینه جراحی بینی:

دستمزد جراح بینی نیز بسته به میزان تخصص و مهارت پزشک در زمینه جراحی بینی متفاوت است. بهتر است برای انتخاب بهترین جراح بینی در تهران تنها به دنبال جراحی بینی ارزان نباشید و تمامی فاکتورها را در نظر بگیرید. همچنین توجه داشته باشید که هر چه این روش پیچیده تر باشد، هزینه آن نیز بیشتر می شود، زیرا به زمان و انرژی بیشتری نیاز دارد. همچنین نوع پوست و وجود انحراف بینی نیز در هزینه نهایی جراحی بینی موثر است.

 

تاريخ : پنج شنبه 10 شهريور 1401 ساعت: 11:3 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


پاسپورت دومینیکا و اقامت دائم دارای مزایای بسیاری مانند مدت پروسه زمانی بسیار کوتاه ۳ تا ۶ ماهه تا زمان اخذ پاسپورت دومینیکا، عدم نیاز به حضور فیزیکی و مدرک زبان و نداشتن شرایط پیچیده مانند سوابق مدیریتی می‌باشد. خارج از مزیتهای کشور دومینیکا که معمولا افراد را ترقیب به اقدام برای اخذ تابعیت این کشور می‌نماید، مهم‌ترین موضوع برای ایرانیان این است که دومینیکا تنها کشوری است که برای اعطا تابعیت و پاسپورت (طی پروسه کوتاه مدت) برای ایرانیان تشکیل پرونده می‌دهد و ایرانی‌هایی که تنها دارای تابعیت کشور ایران هستند و برای تجارت بین المللی و سفرهای خارجی خود نیاز به تابعیت دوم و اخذ پاسپورت دوم دارند، گزینه دیگری برای انتخاب ندارند.

دلیل گرفتن اقامت و پاسپورت دومینیکا زندگی و اقامت در این کشور نیست، بلکه بدست آوردن پاسپورت کشوری است که به شما اجازه سفر به بسیاری از کشورها مانند انگلستان را بدون نیاز به اخذ ویزا میدهد.

با خرید پاسپورت دومینیکا می‌توانید بدون نیاز به درخواست ویزا و یا ایستادن در صف‌های طولانی سفارت‌خانه‌ها یا ارائه مدارک خاصی، بدون نیاز به ویزا سفر نمایید، هر لحظه و هر زمان. در حال حاضر تنها چندین کشور وجود دارند که امکان اخذ پاسپورت دوم بدون شرط اقامت فیزیکی دران کشورها وجود دارد.


تاريخ : سه شنبه 8 شهريور 1401 ساعت: 3:25 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


خريد يخچال از سمساری در حالی كه ساده به نظرمی رسد در واقع دغدغه های مخصوص خود را خواهد داشت و بايد به هنگام خريد يخچال دست دوم به آن ها توجه كنيد. مجموعه پيشنهادات و نكاتی كه در ادامه برای شما عنوان خواهيم كرد از جمله مواردی ايفا می شود كه هر فردی و ارگان و سمساری به شما نمی گويند و بهتر است كه شما در اين لحظه از آن خبر داشته باشيد. لوازم دست دوم همانطور كه خود شما می‌ دانيد به دليل اينكه توسط افرادی استفاه شده اند از قيمت پايين تری برخوردار خواهد بود. ولی موضوعی كه بازتاب آن را گسترده می كند انتخاب شما است به اين دليل كه يك انتخاب اشتباه شما سبب خواهد شد كه بد ترين لوازم را خريد كنيد. به عنوان مثال توجه داشته باشيد كه اگر به نوع مصرف يخچال توجه نداشته باشيد قطعا كه ديگر ميزان برق مصرفی خانه شما افزايش خواهد يافت. ( البته كه يكی از نكات مهم كم مصرف بودن است كه در اين بخش اشاره كوچكی به آن شد ولی در ادامه با گسترده كردن اين نوع از موارد آشنایی بيشتری خواهيد داشت) خریدار یخچال دست دوم چرا خريد يخچال از سمساری انقدر مهم است؟ افزايش قيمت يخچال و ديگر لوازم خانگی ‌و آشپزخانه سبب شده كه بيشتر اقشار جامعه به كالای دست دوم روی آورده اند. البته كه اجناسی همانند يخچال كه قيمت بسيار بالایی دارد قطعا برای كاهش قيمت آن بهتر است كه به صورت دست دوم آن را تهيه كرد؛ ولی چرا؟ اولين موردی كه بايد به آن توجه شود قيمت نسبتا پايين خواهد بود كه اشاره كوچكی به آن شد. ولی نوع دوم در رابطه با كيفيت خوب خواهد بود. به اين دليل كه شما با بررسی نكات مثبت و منفی كالای مد نظر خود می توانيد خريد خوبی داشته باشيد. ( البته كه خريد خوب با توجه به نكات كيفيت بسيار عالی از محصول را برای شما به ارمغان خواهد آورد). خريد يخچال دست دوم از همه سمساری ها به شما پيشنهاد نخواهد شد. به اين دليل كه تمامی سمساری ها قطعا نمی‌ توانند تضمين دهد كيفيت كالا را ولی سمساری آنلاين ما اين موضوع را برای شما تضمين خواهد داد. شما در صورت بروز هر مشكل و يا سوالی در رابطه با محصول بهتر است كه با سمساری تهران تماس حاصل كنيد.


تاريخ : پنج شنبه 3 شهريور 1401 ساعت: 21:40 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


شما میتوانید جدیدترین آهنگ های ایرانی را با دو کیفیت 128 و 320 از وب سایت موزیک باران دانلود نمایید، به این نکته دقت داشته باشید که شما میتوانید با وب سایت موزیک باران روزانه به دانلود آهنگ ایرانی در تمامی سبک ها و به روزترین آنها بپردازید و بدون پرداخت هیچ هزینه ای از گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید همچنین میتوانید فول آلبوم ها را نیاز با انتخاب آرتیست مورد نظر خود به صورت رایگان دریافت نمایید.

شما میتوانید جدیدترین آهنگ های ایرانی را با دو کیفیت 128 و 320 از وب سایت موزیک باران دانلود نمایید، به این نکته دقت داشته باشید که شما میتوانید با وب سایت موزیک باران روزانه به دانلود آهنگ خارجی در تمامی سبک ها و به روزترین آنها بپردازید و بدون پرداخت هیچ هزینه ای از گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید همچنین میتوانید فول آلبوم ها را نیاز با انتخاب آرتیست مورد نظر خود به صورت رایگان دریافت نمایید.

شما میتوانید جدیدترین آهنگ های ایرانی را با دو کیفیت 128 و 320 از وب سایت موزیک باران دانلود نمایید، به این نکته دقت داشته باشید که شما میتوانید با وب سایت موزیک باران روزانه به دانلود آهنگ در تمامی سبک ها و به روزترین آنها بپردازید و بدون پرداخت هیچ هزینه ای از گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید همچنین میتوانید فول آلبوم ها را نیاز با انتخاب آرتیست مورد نظر خود به صورت رایگان دریافت نمایید.


تاريخ : پنج شنبه 3 شهريور 1401 ساعت: 3:46 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


ارزانترین بلیط هواپیما تهران مشهد ، بلیط لحظه آخری این مسیر پروازی است. هرچه به زمان حرکت بلیط هواپیما تهران مشهد نزدیک بشویم و صندلی های بلیط هواپیما تهران مشهد ظرفیت داشته باشند ، معمولا بلیط هواپیما تهران مشهد در آن زمان کاهش می یابد. تهیه بلیط هواپیما تهران مشهد ، ریسک بالایی دارد، چون امکان دارد پرواز سریع پر شود. بهتر است برای آگاهی از اینکه بلیط هواپیما تهران مشهد به قیمت موردنظرتان رسیده است یا خیر ازاطلاع رسانی قیمت بلیط ارزان هواپیما استفاده کنید تا سیستم به طوراتوماتیک وقتی بلیط هواپیما تهران مشهد به عدد مورد نظرتان رسید با ارسال پیامک به شما، اطلاع رسانی کرده و با این کار شما در وقت و هزینه صرفه جویی کنید.


تاريخ : چهار شنبه 2 شهريور 1401 ساعت: 1:49 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا

امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: