مسافرت به اهواز

آرامیس
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
محمد حسین احمدی
لینک دوستان
قالب گراف دات آی آر
سایت تفریحی ماندگار فان
نیبو
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد





تبلیغات



برای ایرانیان تحصیلکرده نام اهواز برابر با جاذبه های تاریخی و همچنین جاذبه های طبیعی است. می تواند چندین مکان تاریخی باستانی و همچنین شگفتی های طبیعی را ارائه دهد. برای ایرانیان متوسط، نام اهواز ناخودآگاه به معنای رودخانه کارون، سمبوسه و خورشید داغ شهر است. در واقع برخی به آن اهواز می گویند.

با این حال، این شهر تاریخی سرشار از آثار قدیمی و جاذبه های گردشگری است. از بنای معین التوجار تا حرم علی بن مهزیار اهوازی، جاذبه های تاریخی فراوانی وجود دارد.

بر اساس کتیبه های باستانی، اهواز یکی از قدیمی ترین شهرهای استان خوزستان است. شهر اهواز دارای 40 محوطه تاریخی ثبت شده است. رودخانه کارون که از شهر اهواز می گذرد، یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری اهواز است.
اهواز یکی از کلان شهرها و علاوه بر آن جاذبه های گردشگری ایران است.

جغرافیای اهواز
اهواز به عنوان مرکز استان خوزستان در جنوب غربی ایران با ارتفاعی حدود 25 متر از سطح دریا واقع شده است. این شهرستان در میان دشت‌هایی قرار دارد که گستره وسیعی از استان را تشکیل می‌دهند.

کمبود پوشش گیاهی در این مناطق منجر به آب و هوای گرم و خشک شده و این شهر را در زمره گرم ترین مناطق ایران قرار می دهد. در زمستان، دما 5 درجه سانتیگراد کاهش می یابد، در حالی که در تابستان تا 50 درجه سانتیگراد افزایش می یابد.

کارون بزرگترین رودخانه ایران که از رشته کوه های زاگرس سرچشمه می گیرد از اهواز می گذرد و این شهر را به دو قسمت غربی و شرقی تقسیم می کند. قسمت غربی عمدتاً مسکونی و قسمت شرقی آن مراکز اقتصادی و تجاری است. کارون تنها رودخانه قابل کشتیرانی ایران است. بر روی این رودخانه سدهای مختلفی برای تامین برق و آب آشامیدنی مردم این منطقه ساخته شده است.

چگونه به اهواز برویم؟
اهواز امروزه یک نقطه ترانزیتی مهم است که از طریق جاده، ریلی و هوایی (بلیط چارتر تهران اهواز) به بنادر مهم کشور از جمله بنادر آبادان، خرمشهر، امام خمینی و ماهشهر متصل می‌شود. همچنین از آنجایی که اهواز به شلمچه و چذابه، بازارچه‌ها و پایانه‌های مرزی ایران نزدیک است، تردد کالاها، مسافران و زائران از ایران و عراق بر این شهر تأثیر مستقیم دارد.

برای اینکه بتوانید جاذبه های طبیعی و تاریخی اهواز را بشناسید، می توانید از طرق مختلف به آنجا برسید:

با هواپیما
میانگین پروازهای داخلی و خارجی به فرودگاه اهواز 70 پرواز در روز است. فرودگاه بین المللی اهواز روزانه پروازهای مستقیم به تهران، شیراز و اصفهان و پروازهای هفتگی به دبی، کویت و مشهد دارد. شرکت های هواپیمایی ایران ایر، اسکای، ماهان، کاسپین، ایر تور، آتا، نفت، کیش ایر، اترک، قشمیر، تابان و زاگرس نیز در این فرودگاه فعال هستند.

با قطار
قطارهای تهران – خرمشهر در ایستگاه راه آهن اهواز به صورت روزانه (3 قطار در روز) توقف می کنند. همچنین در ایستگاه کارون اهواز روزانه قطار به بندر امام خمینی (ره) تردد می کند.

با ماشین
اهواز از طریق آزادراه های اصفهان و شیراز و جاده های تهران قابل دسترسی است.

می توانید از شمال اهواز به تهران، از شرق به اصفهان و شیراز، از جنوب به آبادان و خلیج فارس، از جنوب شرقی به بوشهر و ساحل خلیج فارس بروید.

با اتوبوس
در بسیاری از شهرها اتوبوس برای سفر به اهواز وجود دارد. ترمینال های اتوبوسرانی در اهواز نیز وجود دارد:

ترمینال زاگرس
ترمینال خلیج فارس
پایانه سیاهات (سره خرمشهر)
ترمینال تپه


تاريخ : دو شنبه 26 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:5 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


نمونه سوالات ساکنین غرب تهران از لوله بازکنی

هزینه لوله بازکنی چقدر و چقدر است؟

از قیمت لوله بازکنی در غرب تهران مطمئن باشید زیرا سرویس کاران این شرکت با انجام بهترین نتیجه کاری و قیمت پایین مشتری را به موسسه جذب می کنند. تا در آینده مشتری دائمی در این زمینه باشیم.

چند دقیقه طول می‌کشد تا نزدیک‌ترین سرویس‌دهنده برسد؟

با توجه به جمعیت بالای نیروهای خدماتی در غرب تهران و مهمترین دلیل نوبت کاری کارگران زیر 20 دقیقه هستند و به صورت شبانه روزی خدمات ارائه می دهند. با بیش از 200 سرویس دهنده فعال به صورت شبانه روزی در لوله بازکنی غرب تهران آماده ارائه خدمات می باشند.

آیا ریسک ما را از نظر امنیت شخصی و سلامتی در رابطه با ارائه دهندگان خدمات محدود نمی کند؟

متأسفانه برخی از همکاران خدمات رسان خود را برای رفع مشکل لوله اعزام کرده اند که از نظر بهداشتی و اخلاقی صلاحیتی ندارند و شما عزیزان به هیچ وجه در امان نیستید. اما شرکت برادران جعفری در لوله بازکنی غرب تهران یکی از مجرب ترین و بهترین سرویس کاران را برای رفع مشکل شما اعزام می کند. تا رضایت کامل شما عزیزان از خدمات لوله بازکنی و ... در این زمینه ها را داشته باشید.

علت گرفتگی لوله فاضلاب در محله های غربی تهران

گرفتگی لوله های فاضلاب دلایل مختلفی دارد، به عنوان مثال برای لوله های توالت فرنگی علت جداگانه ای برای حیاط یا سینک وجود دارد که دلایل جداگانه ای دارند.

علت گرفتگی لوله فاضلاب توالت فرنگی

یکی از مهم ترین دلایل انداختن دستمال کاغذی در کاسه توالت بعد از استفاده. اکثر مردم ساکن در غرب تهران پس از استفاده از دستمال کاغذی، آن را به جای انداختن در سطل زباله در کاسه توالت می اندازند که به مرور زمان باعث گرفتگی لوله فاضلاب می شود. شیب غیر استاندارد لوله های فاضلاب در جهت خروجی در صورتی که لوله های فاضلاب به خصوص لوله خروجی توالت فرنگی با شیب استاندارد نصب نشود باعث تجمع زباله در داخل لوله می شود.

علت گرفتگی لوله پایین سینک

علت اصلی گرفتگی لوله های فاضلاب در سینک باز بودن درب کف است. ریختن مواد غذایی اضافی در لوله سینک یکی از دلایل اصلی گرفتگی لوله های فاضلاب است.

علت گرفتگی لوله در حیاط یا باغچه:
دلیل آخر احتمالا یکی از مهم ترین دلایلی است که با آن مواجه می شوید. مهم ترین عامل افتادن موجودات کوچک مانند موش و غیره در آن است. کف حیاط می تواند در حین رانندگی به داخل قطعه سیمان یا خاک بیفتد و به مرور زمان مسدود شود. یا با پرتاب اشیا به داخل آن توسط کودکان و ... کف استخر یا حوض حیاط: هنگام تخلیه استخر ممکن است با گرفتن علف یا ماهی و ... در آب گیر کند.

علت گرفتگی لوله کف حمام
اینها دلایل اصلی گرفتگی لوله های کف حمام هستند.

درب کف را باز کنید و اقلام کوچک را داخل لوله فاضلاب بریزید

افتادن از توالت یا یک تکه صابون

ریزش بیش از حد موهای بلند

شکستگی لوله اگزوز

ته نشین شدن لوله ها در مدت طولانی در اثر ریزش چربی و غیره در داخل لوله.

قیمت لوله بازکنی در غرب تهران

برای اولین بار پس از دریافت قیمت توسط مشاورین شرکت می توانید با اتحادیه قیمت تماس گرفته و مبلغ هزینه لوله بازکنی را دریافت نمایید. موسسه فنی لوله بازکنی در غرب تهران به عنوان یکی از وظیفه شناس ترین لوله بازکنی در تهران بزرگ و حومه شناخته می شود. چون معتقدیم پول حلال باعث افزایش کسب و کار و رزق و روزی می شود. لوله بازکنی با فنر لوله بازکنی فنر و مزیت لوله فنری در غرب تهران

مزیت لوله بازکنی فنر در غرب تهران

به صورت مختصر و مفید خدمت شما عزیزان و کاربران سایت لوله بازکنی برادران جعفری پیشنهاد می کنیم سخت ترین گرفتگی ها را با دستگاه های فنری لوله بازکنی که هیچ آسیبی به سیستم لوله کشی وارد نمی کند از بین ببریم.

رفع گرفتگی انواع لوله های فاضلاب با انواع فنر و هدلایت به صورت تضمینی و ارزان انجام می شود. برای بازکردن و برش رسوبات لوله های فاضلاب از ابتدایی ترین و بهترین فنرها و سر فنرها استفاده می کنیم.

رفع گرفتگی لوله بازکنی غرب تهران
اگر گرفتگی لوله های فاضلاب شما را اذیت می کند، ممکن است بخواهید لوله خود را با گارانتی چند ساله باز کنید و به شما تحویل دهند، با ما تماس بگیرید. رفع گرفتگی بسیار فوری و سریع لوله بازکنی غرب تهران.

وجود بهترین و مجرب ترین سرویس کاران در غرب تهران باعث افزایش سرعت کار شده است. با توجه به حساسیت کار خدمات لوله بازکنی در تمامی مناطق تهران بزرگ و حومه به صورت شبانه روزی انجام می شود. حساسیت کار ما این است که در صورت بروز مشکل در هر ساعت از شبانه روز می توانید با موسسه فنی ما در غرب تهران تماس بگیرید. به عنوان مثال، ممکن است لوله توالت در یک خانه تک واحدی مسدود شده باشد، برای حل این مشکل باید بلافاصله با لوله بازکن تماس بگیرید.


تاريخ : جمعه 23 ارديبهشت 1401 ساعت: 10:9 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


سفارش تاج گل نمایشگاهی

سفارش تاج گل نمایشگاه ها برای ورودی نمایشگاه ها، تالارها، همایش ها، مراسم و ... استفاده می شود. معمولا در این تاج گل ها کارت تبریک وجود دارد که فرستنده نام خود و متن تبریک را روی آن می نویسد. وجود این گل ها در مراسم جلوه بسیار خاصی به فضا می بخشد. به همین دلیل سفارش انواع تاج گل برای نمایشگاه بسیار متداول است. این تاج گل ها را می توانید به صورت آنلاین یا حضوری سفارش دهید. در نتیجه می توان گفت که خرید و سفارش تاج گل بسیار راحت و آسان بوده و سرعت بالایی دارد.

نمایشگاه بین المللی تاج گل

نمایشگاه های بین المللی یکی از مهم ترین نمایشگاه هایی است که باید با بالاترین کیفیت برگزار شود. ارسال تاج گل برای نمایشگاه های بین المللی بسیار رایج است. ارسال تاج گل در این نمایشگاه ها فقط مختص خانواده ها و اقوام نیست، بلکه ارسال این تاج گل ها توسط نهادها و سازمان های مختلف ارسال می شود. تاج گل بین المللی معمولا یکی از مهم ترین تاج گل ها است که معمولا با استفاده از گل های لیلیوم و آنتوریوم در رنگ های مختلف طراحی می شود. این تاج گل ها زیبایی نمایشگاه را چند برابر کرده و از محبوبیت بالایی برخوردارند. ارتفاع این تاج گل ها حدود سه متر است و با شاخ و برگ های جذاب تزئین شده است. ظاهر تاج گل های نمایشگاه بین المللی بسیار مجلل و باشکوه بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است.

خرید اینترنتی تاج گل

خرید اینترنتی یکی از ساده ترین و بهترین راه ها برای خرید انواع تاج گل مناسب نمایشگاه است. به این ترتیب شما نیازی به حضور در گل فروشی ندارید و می توانید این گل را درب منزل تحویل بگیرید. همچنین به دلیل مشغله و دغدغه های زندگی، بسیاری از افراد فرصت کافی برای حضور در نمایشگاه ها و افتتاحیه ها را ندارند. در این صورت فرد می تواند تاج گل را به همراه متن ویژه روی کارت به صورت آنلاین سفارش داده و به سایت نمایشگاه ارسال کند. با این کار احترام و تبریک خود را به صاحب نمایشگاه ابزار نشان خواهید داد.

ارسال تاج گل نمایشگاه های تهران

برای ارسال تاج گل به نمایشگاه های تهران نیازی به حضور فیزیکی ندارید. نیازی به شرکت در این نمایشگاه ها نیست، اما می توانید با ارسال تاج گل به صورت آنلاین حضور خود را اعلام کنید. در نتیجه می توانید با مشاهده نمونه تاج گل در نمایشگاه های اینترنتی مناسب ترین تاج گل را انتخاب کنید. بهترین تاج گل افتتاحیه

 

یک تاج گل تبریک و افتتاحیه سفارش دهید

برای سفارش تاج گل مراسم می توانید از محصولات این دسته استفاده کنید که شامل تاج گل افتتاحیه، گل مناسب مراسم افتتاحیه، گل مناسب افتتاح مغازه، شرکت یا فروشگاه می باشد و همچنین امکان سفارش نیز وجود دارد. آنلاین یا تلفنی یا از طریق واتس اپ. بودن. ارسال این محصولات در مدت 1 ساعت و بلافاصله در تهران و کرج امکان پذیر است. ارسال و سفارش تاج گل افتتاحیه به تمام نقاط تهران و کرج | ارسال یک ساعته ارسال مستقیم از بازار گل مناسب برای افتتاح و افتتاح شرکت، مغازه، کافی شاپ، فست فود و …

تاج گل مناسب:

  • افتتاحیه ارزان
  • افتتاحیه بین المللی
  • تاج گل افتتاحیه را آنلاین سفارش دهید
  • افتتاحیه لوکس
  • افتتاحیه لوکس
  • افتتاح تهران
  • قیمت افتتاحیه
  • ارسال فوری تاج گل
  • ارسال فوری 1 ساعته تاج گل به تهران
  • تحویل فوری 1 ساعته تاج گل به کرج


تاج گل تبریک برای انواع مناسبت های خاص برای عرض تبریک مناسب است. ارسال رایگان محصولات تاج گل تبریک و شادی به تهران، کرج و هومه امکان پذیر است.

تاج گل تبریک هانی گل

  • امکان ارسال فوری 1 ساعته
  • ارسال رایگان و فوری به تهران، کرج و حومه
  • خرید مستقیم و بدون واسطه از بازار گل محلی
  • قیمت مناسب در تمامی بازارهای گل فروشی تهران
  • متنوع ترین و شیک ترین مدل های اکلیل با رنگ های گرم و شاد
  • تاج گل تبریک ارزان
  • سفارش آنلاین تاج گل تبریک در تهران
  • قیمت گل مبارک
  • تاج گل لوکس تبریک
  • تاج گل لوکس تبریک
  • محصولات تاج گل در این دسته برای موارد زیر مناسب است:
  • سفر حج را تبریک می گویم
  • ترفیع شما را تبریک می گویم
  • بابت گسترش کسب و کارتان تبریک می گویم
  • افتتاح شعبه های جدید فروشگاه ها، فروشگاه ها، رستوران ها، کافی شاپ ها، فست فودها و …
  • راه اندازی واحدهای تجاری و صنعتی را تبریک می گویم
  • تولدت مبارک
  • انواع مناسبت ها و جشن های شادی

تاريخ : دو شنبه 19 ارديبهشت 1401 ساعت: 22:10 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


شاید این سوال پیش بیاید که مزیت استفاده از کلایمر چیست؟ در پاسخ به این سوال باید نگاهی به نقاط ضعف داربست که در بالا به آن اشاره کردیم داشته باشیم. زیرا در عمل کلایمر به عنوان جایگزینی برای این تجهیزات شناخته می شود. مهمترین مزایای Climber را می توان به شرح زیر خلاصه کرد:
1- نصب و راه اندازی کلایمرها در کمترین زمان ممکن انجام می شود و نسبت به نصب داربست با سرعت بسیار بیشتری انجام می شود. همچنین نصب این تجهیزات نیاز به دانش تخصصی ندارد.
2- استفاده از کلایمر چندان پیچیده نیست و به کمک سیستم کنترلی ساده ای که بر روی آن تعبیه شده می توان آن را جابجا کرد. در ادامه بیشتر در مورد انواع کلایمر توضیح می دهیم تا این موضوع به خوبی روشن شود.
3- دلیل مقرون به صرفه بودن استفاده از کلیپر چیست؟ در کشور ما داربست به صورت ماهانه اجاره داده می شود. به این معنی که برای یک روز یا یک ماه به داربست نیازی ندارد. در هر صورت باید اجاره یک ماهه را پرداخت کنید. اما شما می توانید یک کوهنورد را به صورت روزانه اجاره کنید و این یک مزیت اقتصادی نسبت به داربست است.
4- سرعت انجام کارها توسط کوهنورد بسیار بیشتر از داربست است. زیرا حرکت بین طبقات مختلف در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد. دستگاه های کلایمر نه تنها به صورت عمودی حرکت می کنند، بلکه می توانند برای حرکت افقی افراد در ارتفاع نیز مورد استفاده قرار گیرند.

5. ایمنی کارگران و سایر اپراتورها با استفاده از کلایمر بسیار افزایش می یابد. این امر علاوه بر محافظت از جان مردم، تمرکز کاری آنها را نیز افزایش می دهد. زیرا هنگام استفاده از داربست، اپراتور باید بخشی از تمرکز خود را به حفظ تعادل و مراقبت از تجهیزاتی که با خود حمل می کند اختصاص دهد. اما کلایمر این مشکل را به طور کامل حل کرده است.
6- تولید دستگاه های کلایمر بر اساس استانداردهای جهانی و ضوابط علمی بوده و بنابراین جای نگرانی در مورد استفاده از آنها وجود ندارد.
7- توزیع بار در کلایمر یکنواخت است. برخلاف سیستم داربست که ممکن است در اثر فشار زیاد روی یک نقطه بشکند.
8- در ساختمان های مرتفع مدرن که دارای نمای منحنی و قوسی نیز می باشند، استفاده از کلایمر امکان پذیر است زیرا شکل و فرم سبد کاملا قابل تغییر است.

یک نکته مهم در مورد کلایمر

در ادامه بحث کلایمر باید به نکته مهم دیگری اشاره کنیم. در بسیاری از موارد، پیمانکاران ساختمانی داربست را اجاره می کنند. در مورد کوهنورد هم می توان با قاطعیت گفت که خرید کوهنورد کاملا توجیه اقتصادی دارد. با توجه به مزایای بی شمار کوهنوردان، هزینه اولیه شما در کمترین زمان ممکن بازپرداخت می شود.

وسایل ایمنی مورد استفاده در کلایمر چیست؟

به منظور افزایش ضریب ایمنی افرادی که از کوهنورد استفاده می کنند، از مجموعه ای از وسایل ایمنی در ساخت کوهنورد استفاده می شود که در زیر به برخی از مهمترین آنها اشاره می شود:

- علاوه بر وسایل کنترلی داخل کوهنورد برای جابجایی آن، سیستم ترمز ایمنی مجزا بر روی زمین قرار می گیرد. در مواردی که شتاب دستگاه بیش از حد بوده و خود دستگاه قابل کنترل نباشد می توان از سیستم ترمز خارجی استفاده کرد.
- سیستم ترمز این دستگاه لنت می باشد. یعنی دقیقاً همان سیستمی که در خودروها استفاده می شود. این سیستم باعث افزایش سرعت ترمز و کنترل دستگاه ها می شود.
- سیستم کنترل بار مجاز در دستگاه تعبیه شده است. در واقع این سیستم باعث قفل شدن دستگاه می شود و در صورت وارد شدن بار بیشتر به دستگاه، اصلا حرکت نمی کند.
- در مواقعی که هیچ یک از وسایل ایمنی فوق کار نکند برای اطمینان از ایمنی دستگاه از سیم بکسل نیز استفاده می شود. این سیم بکسل ها کاملاً مستقل عمل می کنند و زمانی که هیچ یک از اجزای مختلف امنیتی ذکر شده وارد عمل نمی شوند، این سیستم امنیتی باعث می شود که کل مجموعه به طور ایمن روی سیم بکسل قفل شود تا از سقوط دستگاه جلوگیری شود. این سیم بکسل ها برای مواقع اضطراری مانند کمربند ایمنی عمل می کنند و قابلیت اطمینان آن ها بسیار بالاست و ضریب خطای آن ها صفر در نظر گرفته می شود.

انواع کلایمر

در ادامه بحث کوهنورد چیست به بررسی انواع کوهنورد می پردازیم. کلایمرها عمدتا در دو گروه قابل حمل و BMU تولید می شوند. هر یک از این دو دسته دارای زیرمجموعه هایی هستند که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

کلایمر قابل حمل

کلایمر قابل حمل قابل جابجایی هستند. این دستگاه از مجموعه ای از قطعات تشکیل شده است که می توان آنها را در محل پروژه مونتاژ کرد و پس از استفاده به مکان دیگری منتقل کرد. این کوهنوردها از دو جزء تشکیل شده اند:

1- سازه های سقف حاوی سبدی از وزنه های تعادل، ستون ها، تیرها یا بازوی مربوط به نقاط آویز - طاق تعادل یا تکیه گاه - برج های ضد لغزش.
2- پلت فرم یا نمونه کار شامل گیربکس برقی کامپوزیت، جعبه برق یا فرمان اصلی، ترمزهای اضطراری، کابل برق، سیم بکسل، سیستم قطع برق در ارتفاع معین.

 

https://imenclimber.com/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%DA%A9%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%85%D8%B1/


تاريخ : سه شنبه 13 ارديبهشت 1401 ساعت: 19:12 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


اگر نیاز به دانلود سریال خارجی با لینک مستقیم دارید، حتما به سایت فرافیلم، معتبرترین سایت فارسی زبان مراجعه کنید.

1. مرد آهنی (2008)
PG-13 | 126 دقیقه | اکشن، ماجراجویی، علمی تخیلی

7.9 امتیاز 79 متاسکور
مهندس میلیاردر تونی استارک پس از اسیر شدن در غار افغانستان، یک زره مسلح منحصر به فرد برای مبارزه با شیطان می سازد.

کارگردان: Jon Favreau | ستارگان: رابرت داونی جونیور، گوئینت پالترو، ترنس هاوارد، جف بریجز

رای: 1,024,120 | ناخالص: 318.41 میلیون دلار

ددپول
2. ددپول (2016)
R | 108 دقیقه | اکشن، ماجراجویی، کمدی

8 امتیاز 65 متاسکور
یک مزدور عاقل مورد آزمایش قرار می گیرد و جاودانه اما زشت می شود و به دنبال مردی می شود که ظاهرش را خراب کرده است.

کارگردان: تیم میلر | ستارگان: رایان رینولدز، مورنا باکارین، تی.جی. میلر، اد اسکرین

رای: 993,895 | ناخالص: 363.07 میلیون دلار

مردان ایکس: روزهای آینده گذشته
3. X-Men: Days of Future Past (2014)
PG-13 | 132 دقیقه | اکشن، ماجراجویی، علمی تخیلی

8 امتیاز 75 متاسکور
مردان ایکس ولورین را در تلاشی مذبوحانه به گذشته می فرستند تا تاریخ را تغییر دهند و از رویدادی جلوگیری کنند که منجر به عذاب انسان ها و جهش یافته ها می شود.

کارگردان: برایان سینگر | ستارگان: پاتریک استوارت، ایان مک کلن، هیو جکمن، جیمز مک آووی

رای: 696,859 | ناخالص: 233.92 میلیون دلار

ثور: راگناروک
4. ثور: راگناروک (2017)
PG-13 | 130 دقیقه | اکشن، ماجراجویی، کمدی

7.9 امتیاز 74 متاسکور
ثور که در سیاره ساکار زندانی شده است، باید با زمان مسابقه دهد تا به آسگارد بازگردد و راگناروک، نابودی جهانش را به دست تبهکار قدرتمند و بی رحم هلا، متوقف کند.

کارگردان: تایکا وایتیتی | ستارگان: کریس همسورث، تام هیدلستون، کیت بلانشت، مارک روفالو

رای: 694,122 | ناخالص: 315.06 میلیون دلار

مرد مورچه ای
5. مرد مورچه ای (2015)
PG-13 | 117 دقیقه | اکشن، ماجراجویی، کمدی

7.3 امتیاز 64 متاسکور
اسکات لانگ، سارق گربه که با یک لباس فوق العاده با توانایی شگفت انگیز کوچک شدن مقیاس اما افزایش قدرت، باید قهرمان درونی خود را در آغوش بگیرد و به مربی خود، دکتر هنک پیم، کمک کند تا نقشه ای را انجام دهد که جهان را نجات می دهد.

کارگردان: پیتون رید | ستارگان: پل راد، مایکل داگلاس، کوری استول، اوانجلین لیلی

رای: 639,460 | ناخالص: 180.20 میلیون دلار

پلنگ سیاه
6. پلنگ سیاه (2018)
PG-13 | 134 دقیقه | اکشن، ماجراجویی، علمی تخیلی

7.3 امتیاز 88 متاسکور
T'Challa، وارث پادشاهی پنهان اما پیشرفته واکاندا، باید برای هدایت مردم خود به آینده ای جدید قدم بردارد و باید با یک رقیب از گذشته کشورش مقابله کند.

کارگردان: رایان کوگلر | ستارگان: Chadwick Boseman، Michael B. Jordan، Lupita Nyong'o، Danai Gurira

آرا: 718,431 | ناخالص: 700.06 میلیون دلار

مرد عنکبوتی 2
7. مرد عنکبوتی 2 (2004)
PG-13 | 127 دقیقه | اکشن، ماجراجویی، علمی تخیلی

7.4 امتیاز 83 متاسکور
پیتر پارکر در زندگی شخصی ناکام خود با مشکلاتی مواجه می شود که با دانشمندی برجسته به نام دکتر اتو اکتاویوس مبارزه می کند.

کارگردان: سام ریمی | ستارگان: توبی مگوایر، کرستن دانست، آلفرد مولینا، جیمز فرانکو

آرا: 631292 | ناخالص: 373.59 میلیون دلار

کاپیتان امریکا: سرباز زمستان
8. کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان (2014)
PG-13 | 136 دقیقه | اکشن، ماجراجویی، علمی تخیلی

7.8 امتیاز 70 متاسکور
در حالی که استیو راجرز در تلاش است تا نقش خود را در دنیای مدرن بپذیرد، با یک انتقام‌جو و مامور S.H.I.E.L.D، بلک ویدو، متحد می‌شود تا با یک تهدید جدید از تاریخ مبارزه کند: یک قاتل که به عنوان سرباز زمستان شناخته می‌شود.

کارگردانان: آنتونی روسو، جو روسو | ستارگان: کریس ایوانز، ساموئل ال جکسون، اسکارلت جوهانسون، رابرت ردفورد

آرا: 813,704 | ناخالص: 259.77 میلیون دلار

Guardians of the Galaxy Vol. 2
9. Guardians of the Galaxy Vol. 2 (2017)
PG-13 | 136 دقیقه | اکشن، ماجراجویی، کمدی

7.6 امتیاز 67 متاسکور
نگهبانان در کنار هم ماندن به عنوان یک تیم در هنگام رسیدگی به مسائل خانوادگی شخصی خود، به ویژه برخورد ستاره-لرد با پدرش، موجود آسمانی جاه طلب، ایگو، تلاش می کنند.

کارگردان: جیمز گان | ستارگان: کریس پرت، زوئی سالدانا، دیو باتیستا، وین دیزل

آرا: 647,341 | ناخالص: 389.81 میلیون دلار

ددپول 2
10. ددپول 2 (2018)
R | 119 دقیقه | اکشن، ماجراجویی، کمدی

7.7 امتیاز 66 متاسکور
مزدور جهش یافته بد دهن، وید ویلسون (معروف به ددپول) تیمی از دیگر سرکشان جهش یافته را گرد هم می آورد تا از پسر جوانی با توانایی های ماوراء طبیعی در برابر کابل سایبورگ وحشیانه و در حال سفر در زمان محافظت کنند.

کارگردان: دیوید لیچ | ستارگان: رایان رینولدز، جاش برولین، مورنا باکارین، جولیان دنیسون

آرا: 551,465 | ناخالص: 324.59 میلیون دلار

مردان ایکس
11. مردان ایکس (2000)
PG-13 | 104 دقیقه | اکشن، ماجراجویی، علمی تخیلی

7.4 امتیاز 64 متاسکور
در دنیایی که جهش‌یافته‌ها (انسان‌های فوق‌العاده تکامل‌یافته) وجود دارند و مورد تبعیض قرار می‌گیرند، دو گروه برای درگیری اجتناب‌ناپذیر تشکیل می‌شوند: اخوان برتر و صلح‌طلب مردان ایکس.

کارگردان: برایان سینگر | ستارگان: پاتریک استوارت، هیو جکمن، ایان مک کلن، فامکه جانسن

آرا: 603,055 | ناخالص: 157.30 میلیون دلار

نگهبانان کهکشان
12. نگهبانان کهکشان (2014)
PG-13 | 121 دقیقه | اکشن، ماجراجویی، کمدی

8 امتیاز 76 متاسکور
گروهی از جنایتکاران بین کهکشانی باید دور هم جمع شوند تا یک جنگجوی متعصب را با نقشه هایی برای پاکسازی جهان متوقف کنند.

کارگردان: جیمز گان | ستارگان: کریس پرت، وین دیزل، بردلی کوپر، زوئی سالدانا

رای: 1,136,892 | ناخالص: 333.18 میلیون دلار

کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی
13. کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (2016)
PG-13 | 147 دقیقه | عمل،


تاريخ : شنبه 10 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:53 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


خرید زین یا صندلی دوچرخه کمی دلهره آور است زیرا انتخاب های زیادی در بازار وجود دارد و مدل های بسیار متنوعی در دسترس است. قطعا انتخاب بین این همه مدل و برنامه کاری بسیار سخت خواهد بود. وقت آن است که ترس های خود را کنار بگذارید و با واقعیت روبرو شوید. بهترین کار قبل از خرید زین دوچرخه ثابت این است که نکات مهم در تهیه صندلی دوچرخه را یاد بگیرید و در هنگام انتخاب به آنها توجه کنید. در این مطلب از سایت دوچرخه می خواهیم دقیقا نکات مهم خرید زین دوچرخه نرم را به شما بگوییم. با ما همراه باشید تا با این نکات آشنا شوید و بهترین صندلی ممکن را برای خود بخرید.

نکات مهم در خرید لوازم دوچرخه

مهم ترین نکته در خرید صندلی دوچرخه راحتی آن است. متأسفانه راحتی معیار مشخصی ندارد و بنا به سلیقه هر فرد متفاوت است. بهترین انتخاب برای هر کسی صندلی است که در آن احساس راحتی بیشتری داشته باشد. تمام وزن شما وارد صندلی دوچرخه می شود، بنابراین باید بهترین نوع را انتخاب کنید که بیشترین راحتی را داشته باشد. اما نکات کلی وجود دارد که می توانید برای انتخاب بهترین ها در خرید زین دوچرخه رعایت کنید.


روکش زین دوچرخه (روکش صندلی)

اکثر روکش های صندلی امروزه از پلاستیک ساخته شده اند که جالب نیست. درست است که چرم های طبیعی بسیار گران هستند اما اگر هزینه برایتان مهم نیست بهتر است این مدل صندلی ها را انتخاب کنید وگرنه فقط دقت کنید که زین دوچرخه به درستی نصب شده باشد و سوراخی روی آن نباشد. و همچنین باعث می شود که عرق نکنید. برای دوچرخه های کوهستان با توجه به سختی راه و احتمال تصادف و سقوط بهتر است صندلی را انتخاب کنید که روکش مقاومی داشته باشد. می توانید برای تهیه محافظ زین به سراغ کاور دوچرخه توری بروید یا حتی نحوه دوخت روکش زین دوچرخه را یاد بگیرید.

بدنه صندلی یکی از نکات مهم در خرید صندلی دوچرخه

جنس و شکل بدنه یک زین است که راحتی و همچنین انعطاف آن را تعیین می کند. شرکت های مختلف بدنه هایی با اشکال و مواد مختلف برای صندلی طراحی می کنند. اکثر بدنه‌های صندلی معمولاً از نایلون ساخته می‌شوند، اما کربن نیز در میان آنها یافت می‌شود. در واقع بهترین نوع صندلی صندلی هایی با جنس بدنه کربی است.

شیار یا برش زین دوچرخه

راهنمای خرید زین و صندلی دوچرخه نرم برخی از صندلی ها دارای شیارهای کوچک یا شیارهای بزرگ هستند. این شیارها یا برش ها برای افزایش جریان هوا به صندلی و کاهش فشار و گرما طراحی شده اند تا باسن شما در سواری های طولانی عرق نکند. هنگام خرید زین صندلی دوچرخه دقت کنید که صندلی شما نیز دارای این شیارها باشد.


بالشتک صندلی دوچرخه

روی بدنه صندلی کوسن قرار می گیرد. این بالشتک وظیفه رفع سفتی بدنه و انتقال فشار وارده به بدنه را بر عهده دارد. پلی اورتان رایج ترین ماده ای است که برای ساخت این نوع کوسن استفاده می شود. این نوع بالش ها نرمی متفاوتی دارند. برخی بسیار نرم و برخی سخت تر هستند. باید توجه داشته باشید که با خرید زین دوچرخه بزرگ و پهن برای اولین بار یا سواری های کوتاه بسیار مناسب است اما برای افرادی که برای مدت طولانی رکاب می زنند اصلا مناسب نیست زیرا تکان دادن زیاد باعث گرم شدن صندلی می شود. بلند شوید و عرق کنید شد.

ریل صندلی یا زین دوچرخه

نکته مهم دیگر در خرید صندلی دوچرخه توجه به ریل صندلی است. ریل ها میله هایی هستند که بدنه صندلی روی آن ها قرار می گیرد. هنگام خرید زین دوچرخه ارزان قیمت به این نکته توجه داشته باشید که این نوع زین پهن معمولا دارای ریل های فولادی است اما بهترین نوع ریل ها آنهایی هستند که از کربن یا تیتانیوم ساخته شده اند. ریل های فولادی سنگین هستند و باعث افزایش وزن دوچرخه می شوند. برخی از ریل ها نیز قابلیت تنظیم دستی دارند و حالت های مختلفی برای دوچرخه های شهری و کوهستانی دارند.

صندلی و ریل صندلی نرم دوچرخه

نکات نهایی خرید راهنمای زین دوچرخه پزشکی را بیابید! در این مطلب نکاتی را برای خرید زین دوچرخه ارائه کرده ایم تا بتوانید زین نرم و طبی که روی آن احساس راحتی می کنید بخرید. برخی از صندلی ها لوازم جانبی دیگری نیز دارند که به راحتی می توانند به شما کمک کنند، از جمله: سپرهای مختلف یا چراغ های مخصوص روی صندلی و موارد دیگر.


تاريخ : جمعه 2 ارديبهشت 1401 ساعت: 15:25 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا

امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: